ניפגשים בבאר(יעקב)מי תישתה?(שמפניה)

איזה כיף ימים של סוף עונה,ימים של משחקי עונה!!! מכבי באר יעקב מול עירוני נתיבות. מקום ראשון מול מקום שני. נקודה מפרידה...מה יהיה? יהיה מעניין...

  • על ידי: ניר טואף
  • 17-04-2013
  • 10:36

אחרי שחווינו בשבוע שעבר את משחק העונה בליגה א' דרום שלא איכזב וסיפק לנו קהל ססגוני,שערים,ודרמה לא קטנה בסיום. השבוע אנחנו ניסע לשפלה, לבאר יעקב, למשחק העונה בליגה ב' דרום ב'.

כאשר הגדירו את הביטוי "משחק עונה" התכוונו למשחק כמו זה שיהיה לנו ביום שישי במגרש בבאר יעקב (עליו ארחיב בהמשך) הראשונה מול השניה מחזור לסוף העונה, כאשר רק נקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים. קרב על כל הקופה המנצחת עולה לליגה א'. במחזור האחרון משחקים לפרוטוקול בלבד לטעמי, באר יעקב מול יהוד המביכה, ונתיבות מול מרחבים המרוסקת.
 

אבי דבח, ממשיך את העבודה הנהדרת שהתחיל בעונה שעברה.(צילום: אשר חיים שלמה)

 

מצד אחד באר יעקב, שהתחילה את העונה מגמגמת ולא בטוחה מה היא רוצה מעצמה, אבל אבי דבח המצוין שממשיך את העבודה הנהדרת שהתחיל בעונה שעברה, וההנהלה בראשות הכל יכול איזי חמו, לא נבהלו ולא נלחצו, עשו שינויים בסגל ומאז הקבוצה לא עוצרת, ומציגה יכולת מרשימה שמצדיקה את המיקום שלה בטבלה. מהעבר השני עירוני נתיבות שרק ירדה מליגה א' ולטעמי הקבוצה הטובה בליגה ללא עוררין, אבל כמו שאמרו כבר חכמים וטובים ממני הטבלה לא משקרת...מגיעה למשחק אחרי שהצליחה לבעוט בדלי. ממש כך, לבעוט בדלי! ובהפסד ביתי לעירוני בית שמש חסרת היומרות ותיקו חוץ מול בני יצ'לאל חסרת העניין הצליחה לאבד את המקום הראשון לטובת באר יעקב, אבל עדיין דברים תלויים בה ניצחון והיא בליגה א' כך שעוד לא מאוחר מבחינתה.
 

 

המגרש בבאר יעקב ביום העצמאות. איך אפשר לשחק עליו כדורגל? (צילום: ניר טואף)

 

פקטור חשוב ומכריע לטעמי ביום שישי הקרוב יהיה המגרש הגרוע בבאר יעקב, בתור תושב באר יעקב שיניתי את מסלול הריצה שלי על מנת לתת מבט חטוף לעבר כר הדשא לקראת יום שישי וממש ''נבהלתי''! אני מצטער מאוד זה לא מגרש ראוי לשחק עליו כדור רגל ובטח שלא לשחק עליו את משחק העונה שיכריע את גורל העונה כולה,מה עוד שהקבוצה הביתית קבוצה איכותיח ביותר משופעת בשחקנים טכנים,איזי לטיפולך!
 

בתנאי מגרש כאלו כל תרחיש אפשרי וכל דבר יכול להתרחש על כר הדשא(גם כן דשא)אני מעריך שיתפתח משחק של כדורים ארוכים והגבהות לרחבות שמי שישכיל לנצל את המצבים המעטים שיהיו להערכתי,ינצח את המשחק ויזכה בכל הקופה,שני שחקנים אחד בכל צד שיהיו דומיננטיים ועליהם יפול דבר הם אלירן מגול מכונת השערים בצד המקומי ואורן פחימה שועל הקרבות מנתיבות שני שחקנים חסונים בעלי משחק ראש משובח שמתאימים לתנאי המגרש. מי שיצטרך לנטרל אותם יהיו בצד המקומי שי גבאי הותיק והטוב ובצד האורח איל עבד הלאומי לשעבר שני בלמים מנוסים בעלי משחק ראש משובח גם כן, שגם הם ''תפורים'' למגרשים כאלו. בנוסף שני השוערים אוהב אהרון בבאר יעקב, וגנדי וולקוב מנתיבות חייבים להיות עירניים ודרוכים לכל אורך המשחק ולא לתת''מתנות'' לקבוצה היריבה בחסות המגרש הגרוע.
 

 

אורן פחימה, האם הוא יחגוג עליה בבאר יעקב? (צילום: יח"צ)

 

לטעמי שתי הקבוצות ראויות לליגה א' הן נתיבות והן באר יעקב, נתיבות קבוצה מסודרת בעלת מתקן מצוין שהשכילה לשמור על רוב הסגל ולא נתנה לירידה הטראומתית למוטט אותה ומנסה לחזור לליגה א' במהירות, ובאר יעקב שלמעט המגרש הגרוע השחקנים זוכים לתנאים מצוינים ומוסר תשלומים די גבוה לליגה ב'. שאפו לשתי ההנהלות לא בכדי אחת מהשתיים תעלה בצורה ישירה,אני מבחינתי מקווה שמי שלא תצליח מבינהם לעלות בצורה ישירה תעלה דרך הפלייאוף.
אני קורא לאיגוד השופטים שישלח למשחק שופט מנוסה ולא מבוהל שלא יהווה משקל ושלא ישפיע בשום צורה על גורל המשחק, במשחק כזה חייב לשפוט שופט בכיר, יותר מידיי מונח על כף המאזניים.
 

לסיכום הראשונה מול השניה המנצחת בליגה א'!המנוצחת במבחנים, תיקו?באר יעקב בליגה א'!
יום שישי אני בבאר יעקב ואתם?!
 

בהצלחה לשני הצדדים ושהטובה תעלה!
 

הוסף תגובה
תגובות