לקראת מחזור: רגעי ההכרעה

סוף שבוע של הכרעות צפוי לנו במשחקי הליגות הנמוכות.במוקד: קטמון מארחת את באר שבע,יפו מול ערד וכפר סבא יוצאת לעמישב.בתחתית: מלאכי מול כפר יונה. בצפון:דרבי תחתית בכפר קנא,אולגה מול מעלות.ליגה ב: באר יעקב ונתיבות במשחק על עונה שלמה.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 19-04-2013
  • 09:44

ליגה א' דרום:

במוקד משחקי במחזור יעמוד המפגש ב"טדי" בו תארח המוליכה הפועל קטמון את מכבי באר שבע. נצחון של הירושלמים וקבוצת האוהדים תהיה עם רגל וחצי בליגה הלאומית לאור פער 3 הנקודות בצמרת והפרד השערים העדיף על יריבותיה, מה עוד שהירשולמים אמורים לארח בעוד שבועיים את לוד המפוררת. קבוצתו של אהוד כחילה זקוקה לנצחון בשלושת המחזורים שנותרו בכדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה והצעירים המוכשרים של כחילה יכולים להקשות את המלאכה על חניכיו של טסלפפה. מכבי יפו תצפה למעידה של הירושלמים כשתארח בקרב קצוות את הפועל ערד שנמצאת בכושר מצוין עם 8 משחקים רצופים ללא הפסד. בית"ר כפר סבא שירדה למקום השלישי תצא למשחק חוץ קשה מול עמישב פ"ת שרחוקה 2 נקודות בלבד מהמקום המוביל לפליאוף העליון. הצלע הרביעית בצמרת עירוני בת ים תארח במגרשה את הפועל כפר שלם העיקשת שעדיין לא ויתרה על  המקום בפליאוף העליון.

 

    אוהדי קטמון. הירשולמים רוצים לחגוג את העלייה כבר היום. (צילום:אביחי חיים)

 

הפועל אזור שנמצאת בירידה לאחר 2 נצחונות רצופים תנסה לעצור את הרצף השלילי ולבסס את מיקומה בחמישיה הראשונה כשתארח במגרשה את הפועל מרמורק שהבטיחה במחזור החולף את ההישארות בליגה ורוצה לסיים בטעם טוב עונה עגומה מבחינתה. בקרב תחתית חם על 6 נקודות תארח עירוני קרית מלאכי שנמצאת במקום המוביל למבחני הירידה את עירוני כפר יונה המרוחקת ממנה ב 2 נקודות בלבד. בני אילת תנסה להישאר בחיים כשתצא למשחק חוץ מול עירוני קרית גת שנמצאת כבר בפגרת הקיץ וסובלת מפציעות רבות של שחקני מפתח. מכבי שעריים אמורה להבטיח סופית את ההישארות בליגה כשתארח במגרשה את לוד המפורקת.

 

       מאמן /שחקן ערד ניר חזות ושוערו דור דוידי. ערד במומנטום מצוין יוצאת למשחק חוץ מול קביליו יפו השניה.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

ליגה א' צפון:

לאחר שהפועל עפולה הבטיחה באוופן רשמי במחזור החולף את עלייתה לליגה הלאומית, קרבות התחתית יעמודו במוקד המחזוז הצפוני. גבעת אולגה תנסה להישאר בחיים כשתארח במגרשה את סקציה מעלות שנמצאת עם רגל וחצי בליגה ב, אך עדיין עם סיכוי קלוש לשרוד. דרבי התחתית החשוב  והחם של כפר קנא הועתק לאיצטדיון "דוחא" ויעמוד במוקד משחקי המחזור. הפועל שחלפה על פני יריבתה מכבי שנמצאת במקום המוביל למבחנים תרצה להמשיך במסע ההיחלצות, מכבי מנגד רחוקה רק 3 נקודות מהמקום המוביל לליגה ב' בו נמצאת גבעת אולגה. הפועל חדרה שהסתבכה בתחתית תרצה להבטיח את ההישארות בליגה, כשתצא למשחק חוץ בקרית אתא.

 

 

     פתחי עבאס. מכבי כפר קנא בדרבי תחתית חשוב מול היריבה העירונית הפועל .

 

עירוני טבריה והפועל הרצליה שצמודות בטבלה ונאבקות על המקום החמישי ימשיכו במאבק הצמוד ביניהן, כשטבריה תצא למשחק חוץ מול כרמיאל העיקשת, והרצליה המעודדת מהנצחון המרשים במגדל העמק, תארח את הפועל דלית אל כרמל. מכבי דלית אל כרמל השניה בטבלה. תפגוש במשחק צמרת את מגדל העמק, למשחק הכנה לקראת הפליאוף עבור שתי הקבוצות. אסי גלבוע תרצה להבטיח באופן סופי את המקום בפליאוף כשתארח את אחווה עראבה , הפועל עפולה בצל חגיגות העלייה תארח במגרשה את מכבי צור שלום, כששחקן העבר, הסקורר הגדול של הליגות הנמוכות, עמוס אעידן אמור ליטול חלק במשחק, ובסיומו יודיע באופן רשמי על פרישתו מכדורגל.

 

 עמוס אעידן (משמאל). הסקורר הגדול ביותר של הליגות הנמוכות, אמור ליטול חלק במדי האלופה הטרייה,ובסיומו יודיע רשמית על פרישה מכדורגל.

 

ליגה ב' דרום א':

המוליכה מחנה יהודה תנסה להבטיח היום את עלייתה לליגה א ,כשתצא למשחק חוץ קשה מול מ.ס טירה הרביעית שרוצה לשפר עמדות לקראת משחקי הפליאוף. מ.ס כפר קאסם תרצה להבטיח את המקום השני כשתארח את השלישית בקעת הירדן. בני יפו תרצה להבטיח סופית את מיקומה בפליאוף כשתצא למשחק חוץ קשה באור יהודה שרוצה להימנע ממשחקי המבחן. הוד השרון עם מאזן שלילי של 8 הפסדים רצופים תנסה לעצור את הסחף כשתצא למשחק חוץ מול היורדת שיכון ותיקים. השרון נתניה תנסה להמשיך בהיחלצות מהתחתית כשתארח את הפועל קרית אונו. בית"ר רמת גן שהפתיעה במחזור החולף עם נצחון על כפר קאסם תצא למשחק חוץ מול מורשה רמת השרון. ג'לג'ולילה תארח בקרב תחתית את גדנ"ע ת"א  ובית"ר פתח תקווה תארח את עוצמה חולון.

 

ליגה ב' דרום ב':

משחק העונה ייערך בבאר יעקב שם תארח הקבוצה המקומית את נתיבות למשחק בו המנצחת תעפיל לליגה א', תוצאת תיקו גם תהיה מצויינת לחניכים של אבי דבח מבאר יעקב. צפרירים חולון השלישית תצא למשחק חוץ מול מעלה אדומים, גבעת זאב תצא למשחק חוץ בבית שמש שרוצה להבטיח את ההישארות בליגה. שיכון המזרח לא אומרה להתקשות מול בני יהוד היורדת. ברהט ייערך הדרבי הגדול שיקבע מי מהקבוצות תשחק במבחני הירידה בפליאוף התחתון, דימונה תארח בקרב תחתית את מ.ס באר שבע, נחלת יהודה בניסיון אחרון להתברג בפליאוף העליון תצא למשחק חוץ מול יצ'אלאל רחובות העיקשת, מרחבים תארח את עירוני מודיעין.

 

      שלחקני באר יעקב חוגגים. משחק עונה מול נתיבות.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

ליגה ב' צפון א':

לאחר שבית"ר נהריה הבטיחה במחזור החולף את עלייתה לליגה א', יתמקד העניין במשחקי התחתית. כפר מנדא במטרה להיחלץ ממשחקי המבחן תארח ביר אל מכסור האחרונה ,כשהפסד שלה עלול לחרוץ את גורלה לרדת לליגה ג'. הפועל שפרעם שנמצאת אף במאבקי ההישרדות תארח את סכנין הלפני אחרונה.בית"ר חיפה המתאוששת תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי טמרה שרוצה להתברג בפליאוף העליון. אחווה חיפה בנסיון להיחלץ ממשחקי המבחן תארח את העולה הטרייה בית"ר נהריה, כפר סמיע "תתארח" במגרשה מול בני מגאר,במאבקים ישיר על המקום בפליאוף העליון תארח בני עראבה את אחי עכו,כאבול תארח את מגדל אל כרום,ומכבי עכו שעדיין לא הבטיחה את הישארות בליגה תארח את הפועל כאוכב.

 

 

 

ליגה ב' צפון ב':

במוקד משחקי המחזור יעמוד משחק העונה בתחתית בו תארח מ.ס בועיינה את איחוד בני בקה האחרונה, עין מאהל תארח במשחק הכנה למבחני הירידה את עוספיא, כפר קמא תצא למשחק חוץ מול דבוריה שזקוקה לנקודה כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה, צעירי טורען תארח בקרב ישיר על המקום השני את הפועל איכסל, אחי איכסל השניה תארח את אום אל גאנם. אחווה אום אל  פאחם תרצה לשמור על המקום החמישי המוביל לפליאוף העליון כשתצא למשחק חוץ מול כפר קרע, הפועל בקה אל גרביה תארוב לה כשתארח את העולה הטרייה הפועל בית שאן. במשחק לפרוטוקול בלבד תארח רמות מנשה את עירוני נשר.

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות