סיכום מחזור 29 ליגה ב' דרום ב'

מכבי באר יעקב עושה היסטוריה ועולה לליגה א' לאחר ניצחון 3-1 במשחק העונה נגד עירוני נתיבות, בתחתית ניצחה צעירי רהט את הפועל רהט בדרבי ועקפה אותה בטבלה. במחזור הבא והאחרון נדע מי מבין שתי הקבוצות תישאר בליגה ומי במבחנים נגד הירידה. בני יהוד ירדה לליגה ג'.כל המשחקים ונבחרת המחזור בכתבה הבאה...

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 23-04-2013
  • 11:52

במשחק העונה שנערך במגרש של מכבי באר יעקב, נפגשו הראשונה מכבי באר יעקב נגד השנייה עירוני נתיבות שהמרחק ביניהם נקודה אחת בלבד, למכבי באר יעקב הספיק תיקו כדי לשמור על המקום הראשון, אבל עירוני נתיבות הייתה חייבת ניצחון כדי לעקוף את באר יעקב בטבלה, בפועל ראינו את מכבי באר יעקב משחקת בשביל לנצח וכך עשתה כאשר אלירן מגול החלוץ המצוין כובש צמד וארז ירימי מוסיף אחד משלו כאשר איציק פרץ האורח רק מצמק לקראת סיום. מכבי באר יעקב מנצחת בצדק 3-1 ועולה לליגה א'.
 

שחקני באר יעקב חוגגים עליה!!  שאפו ענק לקבוצה! (צילום: אדי חליאבין)

 

צפרירים חולון יצאה למשחק חוץ נגד מעלה אדומים והייתה חייבת לחזור עם שלוש נקודות כדי לשמור על המקום השלישי,ערן קונורטי העלה את מעלה אדומים ליתרון אך מהפך של צפרירים חולון עם השערים של עידן כהן ואלירן שמש נתנו לשלומי שלמה וחניכיו שלוש נקודות חשובות.


בית"ר גבעת זאב, שגם הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף נגד העלייה, ניצחה בחוץ את עירוני בית שמש 1-0 משערו של יוני אליאב בפנדל. כרגע ביתר גבעת זאב במקום הרביעי.


מ.ס שיכון המזרח, אירחה את בני יהוד והביסה אותה בתוצאה 7-0 שמוריד באופן סופי את בני יהוד בחזרה לליגה ג'. דודו ביטון מלך שערי הליגה כבש ארבעה שערים ומגיע ל-30 כיבושים העונה, אדיר שערבני עם צמד וניר דדון השלים שביעייה לרשתה של בני יהוד. מ.ס שיכון המזרח גם הבטיחה את ההשתתפות שלה במשחקי הפלייאוף נגד העלייה והיא כרגע במקום החמישי.

 

אילן טפרה מבני יצאלאל כבש את שער השיוויון מול נחלה. (צילום: פזי שינדלר)

 

הפועל נחלת יהודה סיימה בתיקו 1-1 את משחקה נגד בני יצ'אלאל ולא הצליחה להתברג בין חמש הראשונות ותסיים את העונה במקום השישי המאכזב, רוני אוחנה נתן תקווה למאמנו ציון עזרא אך אילן טפרה מבני יצ'אלאל כבש את השוויון וחילק את הנקודות.


שתי קבוצות התחתית מ.ס דימונה ומ.ס באר שבע נפגשו למשחק שיכול לחזור על עצמו שוב במשחקי המבחן, באר שבע מנצחת 1-0 משערו של דוד וקנין וחולפת בטבלה על פני מרחבים שהפסידה בביתה לעירוני מודיעין 3-0, כפיר מלול, נועם מזרחי ועדי מרציאנו הם הכובשים לזכות עירוני מודיעין.


בדרבי של רהט ניצחה צעירי רהט את הפועל רהט 2-1 והתחלפה איתה במקומות, כרגע מחזור אחד לסיום צעירי רהט נמצאת במקום ה-11 שבו נשארים בליגה והפועל רהט יורדת למקום ה-12 שמוביל למבחנים נגד הירידה.

 

כפיר מלול, הסקורר הגדול של מודיעין כבש עוד שער לזכות קבוצתו. (צילום: פזי שינדלר)

 

נבחרת המחזור
שוער:
אלי בראשי (בית"ר גבעת זאב)-
משחק מעולה של בראשי ששמר על רשת נקייה במשחק נגד בית שמש ועצר כל ניסיון של חלוצי בית שמש להבקיע.


בלם:
שי גבאי (מכבי באר יעקב)-
משחק מעולה של שי גבאי נגד חלוצי נתיבות, גבאי היה בכל מקום בהגנה ולקח כל כדור ראשון בראש.


בלם:
אסף אהרונוב (צפרירים חולון)-
משחק טוב של אסף ששיחק ללא פשרות מול החלוצים של מעלה אדומים ועזר לקבוצתו לנצח.

 

שי גבאי מבאר יעקב מול אריאל גמון מנתיבות. שי עשה עונה מדהימה השנה! (צילום: אדי חליאבין)


מגן:
רון ברזני (בית"ר גבעת זאב)-
משחק טוב של רון בניצחון של קבוצתו על בית שמש. רון תמך בהתקפה ושמר טוב בהגנה.


מגן:
רמי דודזאדה (מ.ס באר שבע)- 
משחק טוב של המגן קשר של באר שבע שהטריד בלי הפסקה את ההגנה של דימונה בניצחון של באר שבע.


קשר:
דוד קנבסקי (מכבי באר יעקב)-
הקשר המצוין של באר יעקב שוב הוכיח כמה הוא חשוב במרכז השדה של באר יעקב. במשחק העונה דוד היה בכל מקום במגרש ועצר את קשרי נתיבות.


קשר:
עוז שמאי (מכבי באר יעקב)-
הקשר המעולה של באר יעקב שמשחק 50/50 גם תמך בהתקפה וגם עבד קשה בהגנה, בנוסף הביא עוז הרבה מנהיגות בניצחון של קבוצתו במשחק העונה.

 

עוז שמאי, במאבק עם שוער נתיבות גנאדי וולקוב. עוז הוא מצטיין אתר גולר השבוע! (צילום: אדי חליאבין)


קשר:
אבוסהיבאן עבדאלרחמן (צעירי רהט)-
משחק טוב של עבדאלרחמן שהיה מהבולטים בניצחון של צעירי רהט בדרבי על הפועל. בנוסף כבש עבדאלרחמן את השער הראשון לזכות קבוצתו.


קשר:
עידן כהן (צפרירים חולון)-
משחק טוב של עוד אחד מהצעירים של שלומי שלמה ,עידן כבש את השער הראשון לזכות קבוצתו בניצחון החשוב על מעלה אדומים.


חלוץ:
דודו ביטון (מ.ס שיכון המזרח)-
אי אפשר להתעלם מהחלוץ המצוין של השיכון שכבש רביעייה לרשת של בני יהוד ומגיע ל-30 שערים העונה.

 

 

אלירן מגול, איזה חלוץ!  עונה שניה רצוף עולה ליגה. גולר אמיתי! (צילום: אדי חליאבין)
חלוץ:
אלירן מגול (מכבי באר יעקב)-
אלירן מגול הגולר של באר יעקב כבש צמד במשחק העונה ומגיע ל-20 כיבושים. אלירן משלים עלייה שנייה ברציפות לאחר שעשה זאת גם בעונה שעברה עם הפועל אזור.


מצטיין המחזור

עוז שמאי (מכבי באר יעקב)- עוז שמאי הקשר של באר יעקב היה המצטיין במשחק העונה נגד נתיבות, עוז גם אחראי לשער הראשון עם המון נחישות. גם עבד קשה בהגנה, וגם תמך בהתקפה והנהיג את הקבוצה בצורה נפלאה. עוז שמאי שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב הוא שחקן בית שנותן את הכול על המגרש.


מאמן המחזור

יעקב תורג'מן (מ.ס באר שבע)- ניצחון חשוב לבאר שבע שניצחה בדימונה, המאמן שלה שהיה חסר לה בתקופה האחרונה לאחר שהתפטר , חזר לעמוד על הקווים וכבר השיג ניצחון חשוב.

 

יש לציין כמובן את אבי דבח, שניצח את נתיבות במשחק העונה. והוא כמובן ראוי לכל הכבוד השבוע ועל העונה כולה. שאפו לאבי דבח! 


הקבוצה המאכזבת של המחזור

עירוני נתיבות- הקבוצה המצוינת מנתיבות הגיע למשחק העונה נגד באר יעקב במטרה לנצח ולחזור למקום הראשון שיחזיר אותה לליגה א', נתיבות שלא הפסידה אף משחק חוץ עד המשחק נגד באר יעקב כשלה ברגע האמת והפסידה את העלייה מהמקום הראשון.


 

הוסף תגובה
תגובות