ניר טואף מארח, והפעם את צמד רעים (טובים)

ניר טואף מארח חברים והפעם שני הכוכבים של באר יעקב שרק עלו לליגה א'. אלירן מגול וליעד פרץ. שניים שהיו בולטים במיוחד העונה. איך הם מסכמים את העונה? איך ההרגשה? ומה התוכניות לעונה הבאה? שווה לראות..

  • על ידי: ניר טואף
  • 25-04-2013
  • 09:57

אחרי העונה הנהדרת של באר עקב ערכתי ראיון עם צמד שחקני הקבוצה שהם חברים טובים מאוד גם מחוץ למגרש, ופרטנרים לעונה נפלאה שהסתיימה בעליה מרגשת.
הראשון אלירן מגול חלוץ שהופך אט אט לנגד עינינו למעין קבלן עליות ושכבש העונה 20 שערים מתוכם צמד במשחק העליה מול נתיבות, והשני ליעד פרץ המגן/בלם/קשר אבי דבח רק היה צריך לבחור...ליעד חווה העונה עליית ליגה בפעם הראשונה בקריירה, מי שמכיר את ליעד יודע שהעונה הוא השלים דאבל ואפילו טריפל עם האליפות של מכבי תל אביב (אוהד שרוף שאפילו הציע נישואים בדרבי) והולדת בנו השני לא מזמן. רק בשמחות!
 

אלירן מגול חוגג עליה שניה ברציפות!  קבלן עליות! (צילום: אדי חליאבין)

 

ניר טואף: אלירן מברוק! איך זההרגשה לעלות שנתיים ברצף?
מגול:תודה רבה, איך ההרגשה? אין דרך לתאר את ההרגשה במילים, יש הרבה שחקנים שלאורך קריירה שלמה לא חוו עלייה אחת, ואני זכיתי לעלות שנתיים ברצף עם שתי קבוצות שניסו במשך 20 שנה לעלות לליגה א' ולא הצליחו ואנחנו עשינו היסטוריה בעצם העליה

(ניר טואף: אל תצטנע לי עכשיו לא רק שזכית היית בורג מרכזי בעליות.)
 

ניר טואף:ליעד מברוק איך זה מרגיש לעלות ליגה בפעם הראשונה?
פרץ:זה אושר אחר שעדיין לא חוויתי, יש חתונה, הולדת בן, אליפות של קבוצה אהודה, ועכשיו אני חש איך זה להיות אלוף בעצמי, תענוג!
 

ניר טואף:אלירן יש הבדל מבחינתך בין שתי העליות?
מגול:בוודאיי שיש וההבדל מתבטא דווקא במשחק המכריע, שנה שעברה לאחר שהפסדנו לשעריים במשחק על זכות העליה, שותפתי רק רבע שעה במשחק העליה מול נתיבות, והשנה במשחק החשוב מול אותה נתיבות באותו סוג של משחק על כל הקופה, כבשתי צמד שערים מכריעים.
 

ליעד פרץ, עונה גדולה הוא מסיים. עליית ליגה,חתונה וקבוצתו האהודה, מכבי ת"א אלופה. (צילום:אדי חליאבין)

 

ניר טואף:ליעד, עליית ליגה, אליפות עם מכבי תל אביב קבוצת האהודה, והולדת בנך השני אני מאחל לך הרבה שנים כאלו, אבל מבחינת הכדור רגל העונה לא התחילה בצורה חלקה ספר לנו ....
פרץ: נכון האמת שהעונה התחילה עבורי במעין צליעה, התחלתי להתאמן במרמורק והייתי קרוב לסיכום, אבל מסיבה לא ברורה החליטו לוותר עלי אני הבנתי בין השורות שהסיבות לא היו מקצועיות במאה אחוז,ישבתי בבית ואבי דבח מתוך היכרות אישית בינינו (שיתפו פעולה חמש עונות בנחלת יהודה) הציע לי לבוא להתאמן עם באר יעקב על מנת לשמור על כושר ומשם הדברים התגלגלו לעונה פנטסטית שבסיומה אנחנו חוגגים עליה.
 

ניר טואף:אלירן מה קורה שנה הבאה?תמשיך לליגה א',או שתנסה להפוך מקבלן ליזם?
מגול:צוחק ...אחרי שעליתי עם אזור ולא המשכתי בליגה א' מסיבות אלו ואחרות...עכשיו שזכיתי לעלות עם באר יעקב מדגדג לי נורא לשחק בליגה א' שוב,אני חושב שאחרי שלוש שנים בליגה ב' עם קרוב ל100 שערים הגיע הזמן שלי לחזור לליגה א' .
 

ניר טואף:ליעד מה התוכניות לשנה הבאה?
פרץ: את האמת שעדיין לא חשבתי על זה אנחנו עדיין חוגגים נגמור את החגיגות נצא לפגרה ונעשה חושבים...
 

נהנתי מאוד חברים מאחל לכם עוד הרבה עונות כאלו ושתמשיכו לחייך

הוסף תגובה
תגובות