סיפורה של עונה במשחק אחד...

אמיר כהן בטור מיקצועי על המשחק בין עירוני מודיעין לבין הפועל רהט במסגרת המחזור ה 29 בליגה ב' דרום ב'. במשחק עצמו הפועל רהט ניצחה 3-1 את מודיעין, ונישארה בליגה. מודיעין? חייבת חריש עמוק לקראת העונה הבאה. שווה לראות מה אמיר חושב על המשחק שצפה..

  • על ידי: אמיר כהן
  • 29-04-2013
  • 09:13

צהרי יום שישי המחזור ה-30 והאחרון בליגה ב' דרום ב' יוצא לדרך שהשמש על ראשי במגרשה הביתי של עירוני מודיעין, בו מארחת הקבוצה המקומית את הפועל רהט.
עירוני מודיעין הגיעה למשחק שהראש כבר בים, ושום תוצאה במשחק הנוכחי לא תשנה את העובדה שהעונה תסתיים במקום השביעי, מנגד הפועל רהט אשר נלחמת על הזכות להישאר עוד עונה בליגה, חבולה מההפסד האחרון בדרבי לצעירי רהט. מודיעין, לדעתי, כפי שנראתה במשחק הביאה לידי ביטוי את אשר עברה במהלך כל העונה החולפת.
 

 

ווליד  אלפיניש, כובש השער לזכות רהט. (צילום: יח"צ)

 

לצד ימים יפים ותצוגת כדורגל כדוגמת הניצחון 6-0 על דימונה, הפסדים שאינם מובנים כלל.
לדעתי גם אדם אשר יודע לשחות בבריכה אינו יכול להיכנס לים ישירות בחליפת צלילה שהרי מודיעין עלו העונה ליגה ועונת היכרות אינה צריכה להיות מלווה בהצהרת כוונות.


פתיחת המשחק ללא ספק היתה בשליטה מוחלטת של האורחים, כאשר מודיעין מנסה פה ושם בכדורים ארוכים, נראה היה כאילו שחקני מודיעין מחכים לשריקת הסיום עוד מהדקה הראשונה ואולי זה בעצם טיבעי, אך תמיד תנשב בגבינו הרוח הספורטיבית והיושר שתגיד לנו חברים, בואו נסיים בכבוד.

 

 

ואחיד אלצנע, מאמנה של רהט. ברכות על הניצחון ועל ההישארות בליגה. (צילום: יח"צ)

 

כנראה במחצית המשחק כאשר רהט ביתרון 1-0 משער של ואליד אלפיניש החליטו במודיעין להתעורר ואכן למרות הגול המהיר עם פתיחת המחצית השניה של איחסאן אבו מדיעם אשר העלה את רהט ל 2-0, מודיעין היתה עדיפה יותר ומסוכנת ובדקה ה-55 המשחק נפתח שוב עם גול של נועם מזרחי המקומי ורק חוסר מזל מנע שיווין ואולי מהפך.

כנראה שבכדורגל שלנו מי שצריך את הנקודות אכן לוקח אותן. מבצע אישי של אמיר אלפיניש קבע את תוצאת המשחק 3-1 ושלח את שחקניו של חגי קול להחליף לבגדי ים.


לסיכום:
ככל הנראה ולפי מיטב ידיעתי במודיעין יעשו בפגרה חריש עמוק שהמטרה לעונה הבאה ברורה... פלייאוף עליון!!
 

בהצלחה וברכות לואחיד אלצנע על הישארות קבוצתו בליגה.

הוסף תגובה
תגובות