כפר קאסם עלתה לגמר ליגות ב'

מ.ס כפר קאסם הצליחה לעבור את המשוכה הקשה בדמות בקעת הירדן לגבור עליה 2-1 ולהעפיל למשחק גמר המחוזות של ליגה ב' נגד שיכון המזרח. מ.ס כפר קאסם היא המנצחת של גמר מחוז ליגה ב' דרום א' לאחר ניצחון נאה על בקעת הירדן העקשנית 2-1.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 05-05-2013
  • 14:26

דווקא בקעת הירדן הגיע בעמדה קצת יותר גבוהה מאשר כפר קאסם לאחר ניצחון בית על טירה 2-1 וגם לאחר שרק לפני שבועיים גברו על כפר קאסם בביתה של האחרונה 1-0.

כפר קאסם הגיע למשחק לאחר ניצחון דחוק ביותר 3-2 על בני יפו אבל עם יתרון נוסף על פני בקעת הירדן לאחר החזרתו לסגל הקבוצה של מלך שעריה הלא הוא סמח מרעב ששותף במחצית השנייה.

בקעת הירדן פתחה ללא שני שחקניה הבולטים המגן גיא מזרחי ורן דמרי שחזרו מהרחקה אבל הושארו על הספסל על ידי מאמנם רון מרכוס וחסרו מאוד על כר הדשא עד שנכנסו במחצית השנייה.

דווקא בקעת הירדן הגיעה להזדמנות הראשונה כשעלע סרסור מאבד כדור בשלומיאליות ברחבה אבל מורן קצר לא מנצל את ההזדמנות .

 

קובי בן לולו, הווינר הכי גדול של הליגות הנמוכות. כבש צמד ענק! והביא את כפר קאסם לגמר ליגה ב. (צילום: לוטפי עיסא)

 

לאחר מכן כפר קאסם משתלטת על המשחק וכבר בדקה ה-20 עולה ליתרון ראשון. המגן המצויין אמיר בדיר דוהר באגף שמאל ומוציא כדור רוחב מצויין שמוצא את קובי בן לולו חופשי ברחבה והאחרון כובש בקור רוח וקובע יתרון 1-0 לכפר קאסם.

כפר קאסם ממשיכה לשלוט במשחק ושחקני בקעת הירדן מתקשים לפרוץ את הגנת הברזל של כפר קאסם עם גיא סרוסי ועמרי כהן המנוסים.

בדקה ה-41 הזדמנות לבקעת הירדן כששגיא שוורץ בועט כדור עונשין מרחק 20 מטרים אבל עבד סרסור הודף מעל השער והמחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 1-0 לפר קאסם.

 

אילן אטלי, החדיר הרבה מוטיביציה ואמונה בקבוצה מכפר קאסם. (צילום: לילך וייס)

 

במחצית השנייה כפר קאסם ממשיכה בשליטה במגרש לעומת התקפות מתפרצות של בקעת הירדן וניסיונות לסחיטת כדורי עונשין מצד הבקעה שלא מנוצלים לשערים.

בדקה ה-61 עולה כפר קאסם ליתרון 2-0. סמח מרעב שנכנס בפתיחת המחצית מכניס כדור עומק למוחמד אבו עלי שמוכשל ברחבה וקובי בן לולו המצויין מעלה את הכפר ל 2-0.

דווקא אז בקעת הירדן מעט התעוררה ובדקה ה-71 מקבל חי שהינו כדור מצויין ברחבה אבל בועט בשלומיאליות מעל השער.

לאחר מכן הבלם עדי מחפוד עט על כדור חוזר שנהדף מהמשקוף אבל בועט לחוץ.

בדקה ה-75 החמצה מרובעת של כפר קאסם ברחבה שגורמת למאמנה אילן אטלי למרות את שערות ראשו לאחר שבן לולו ברגלו ובראשו נהדף על ידי צחי שרון, אבו עלי מנסה לכבוש ברגלו אבל שוב שרון המצויין הודף ומקנח בהצלה משולשת כשהודף בעיטה מקרוב של מוחמד שרבוש.

 

צחי שרון, שוערה של הביקעה. היה מנע מספר שערים בטוחים לטובת הכפר. (צילום: יח"צ)

 

בדקה ה-88 מצמקת בקעת הירדן לאחר שעבד סרסור שומט כדור קל ברחבת שערו וישראל גורן מצמק אבל זה לא עוזר לשחקני הבקעה כי השופט ארז פפיר שורק לאחר 2 דקות לסיום המשחק ושחקני כפר קאסם רצים לחגוג עם קהלם המסור את עלייתם לשלב הבא.

 

בקעת הירדן מסיימת עונה פנטסטית מבחינתם שעלתה על כל הציפיות אבל עם טעם קטן של פספוס בפלייאוף ואילו כפר קאסם ממשיכה לשלב הבא ולמשחק גמר מחוז ליגה ב' נגד שיכון המזרח בשבוע הבא. 

הוסף תגובה
תגובות