"היום היתה החזרה לקראת ההצגה מול ערד"

בגמר פלייאוף של ליגה ב' ,מ.ס. כפר קאסם דרסה את שיכון המזרח 0-3 והוכיחה שמחוז דרום א' יותר חזק מדרום ב'. ביום ראשון כפר קאסם תתמודד מול הפועל ערד על העליה לליגה א'. אילן אטלי במספר שאלות לאחר המשחק מבטיח שזה לא נגמר עד אחרי ערד....

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-05-2013
  • 21:31

כפר קאסם ניצחה את שיכון המזרח 0-3!  משערים של הווינר הכי גדול של הליגות הנמוכות, קובי בן לולו, וצמד של סאמח מרעב. אבל מעל כולם בלט אילן אטלי שהוכיח עליונות על עופר בכר מאמנה של שיכון המזרח, והוכיח שדרום א' למרות הדיבורים הרבים טוב יותר מדרום ב'.  שאלנו את המאמן המצטיין מספר שאלות לאחר המשחק.

אילן, איך היה המשחק?

עברנו עוד מכשול קשה מאד בדרך למטרה והיא עלייה לליגה א'. בתחילת המשחק לא נכנסו טוב למשחק. אך תוך כדי תנועה השחקנים הבינו שאם לא נחזור למשחק  הרגיל שלנו, אנחנו נפסיד את המשחק. ואכן חצי שני היתה רק קבוצה אחת על המגרש והיא כפר קאסם.  

 

מחצית ראשונה לא הייתם טובים עשית שינוי שהביא לניצחון , מה עשית?

עשיתי שינוי טקטי בסגנון המשחק. הבנתי תוך כדי משחק איפה אנחנו חייבים לסגור את היריב אני שמח שהשחקנים הבינו במחצית המשחק, מה שאני רוצה מהם ובמחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש והיא כפר קאסם.

 

אילן אטלי, הוכיח שהוא לא רק מוטיבטור גדול אלא גם טקטיקן מעולה! (צילום: עמית קסלר)

 

דרום א מול דרום ב. כולם דרום ב יותר חזק. היום הוכחת אחרת?

היום הוכחתי שהחיבור המדהים הזה בין אילן אטלי וכפר קאסם מניב תוצאות כבר 3 עונות רצוף.  אני מאמן שמגיע מהצפון ולא מעניין אותי סגלים בדרום ב' ולכן אני לא יודע על ההבדל בין שני המחוזות.  אני רק מבטיח שאם לא הייתי עוזב במחזור השישי את  כפר קאסם, היינו עולים מהמקום הראשון כבר מזמן.

 

יום א' אתם מול הפועל ערד, מה צפוי?

אני רוצה לנוח היום ולהיתאושש. מחר אני מתחיל את ההכנות לקראת ערד. אני מבין את ההתפרצות רגשות בסוף המשחק גם שלי גם של השחקנים וגם של הקהל. בכל זאת מדובר בבני אדם שהיו במתח ובהתרגשות גדולה לפני המשחק. אבל אני אדאג כבר מהאימון מחר להוריד את האנשים לקרקע ושיבינו שאת הכסף סופרים במדרגות. רוצה להודות לקהל המדהים של כפר קסם. שיבינו שהיום זה היתה החזרה ויום ראשון זה ההצגה המרכזי.

 

אילן אטלי, היום היתה חזרה לקראת ההצגה ביום א (צילום: לילך וייס)

הוסף תגובה
תגובות