הכפר במרחק נגיעה

מ.ס כפר קאסם מנצחת את שיכון המזרח 3-0 בגמר ליגות ב' ועולה למשחק הגמר נגד הפועל ערד מליגה א על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א. קובי בן לולו וסמאח מרעב עם צמד כבשו לזכות כפר קאסם. שיכון המזרח? לא נראתה על המגרש ועושה רושם שלא הוכנה כראוי למשחק...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-05-2013
  • 12:03

12 אוטובוסים ועשרות אוהדים עשו את דרכם בצהרי יום ראשון מכפר קאסם לעבר איצטדיון הברפלד בראשון לציון לראות ולעודד את קבוצתם האהובה במשחק גמר ליגות ב נגד שיכון המזרח ואכן שחקני קבוצתם לא איכזבו וניצחו את שיכון המזרח 3-0 והם מרחק עוד משחק אחד מעלייה היסטורית לליגה א.

 

חגיגות השחקנים של כפר קאסם אחרי המשחק. (צילום: לוטפי עיסא)

 

כפר קאסם ידעו ששיכון המזרח זאת אופרה שונה לחלוטין מבני יפו ובקעת הירדן גם בגלל שמחוז דרום ב נחשב איכותי יותר וגם בגלל חוסר האינפורמציה על קבוצת שיכון המזרח.

אבל שום דבר לא יכל לעצור היום את חניכיו של אילן אטלי שניצח בקרב המוטיבטורים את עופר בכר מאמן שיכון המזרח.

דוקא במחצית הראשונה לא היטיבה כפר קאסם לשחק ושיכון המזרח השתלטו על מרכז השדה הרבה בשכותם של ניר דדון וגילי סטאר ונעזרו בדניאל קריטי הנמוך והפעלתן.

 

אילן אטלי, ניהול משחק מצויין הביא לניצחון על השיכון. (צילום: לוטפי עיסא)

 

הרבה הזדמנויות אמנם לא הגיעו חלוצי השיכון ובמיוחד מלך שעריה דודו ביטון ששותק היום לחלוטין על ידי בלמי הכפר עמרי כהן וגיא סרוסי שעשו עבודה מצויינת במשחק.

ואז לקראת סיום המחצית הגיעו הרגע לו חיכו אלפי אוהדי הכפר.

בדקה ה 43 מוכשל נור סרסור ברחבת השיכון וקובי בו לולו הבלתי נלאה לקח על עצמו אחריות וכבש ללא דופי מהנקודה הלבנה והעלה את כפר קאסם ליתרון 1-0 שנשמר בדקות המועטות עד למחצית.

 

הרבה צבע יש לקבוצה המצויינת של כפר קאסם. (צילום: לוטפי עיסא)

 

במחצית השנייה אילן אטלי עשה שינוי טקטי מעניין ועיבה את מרכז השדה ומאותו רגע השתלטו שחקני הכפר על המשחק ועם הרבה נחישות והקרבה פשוט היו ראשונים לכל כדור ולא נתנו לשחקני שיכון המזרח אפילו שנייה של חופש.

בדקה ה 72 מרים סמח מרעב לשמיים את אלפי אוהדי הכפר אחרי שכובש מקרוב את שערו הראשון במשחק. שחקני השיכון הנואשים מנסים בכל כוחם להגיע לרחבת כפר קאסם ללא הצלחה יתרה ואז בדקה ה 90 כשהיאוש כבר אוחז בשחקני השיכון מכים כפר קאסם בשלישית כשסמח מרעב המצויין כובש את שערו השני במשחק בהקפצה אומנותית מעל שוער השיכון וקובע את תוצאת המשחק 3-0 מוחץ לכפר קאסם.

 

ח"כ עיסוואי פריג', האיש שבנה את הקבוצה מכפר קאסם. (צילום: לירן דורף) 

 

שחקני הכפר מאמנם והנהלת הקבוצה הודו לקהל הנפלא שעודד אותם לכל אורך 90 הדקות אבל יודעים שחייבים לחזור מהר אל הקרקע מכיוון שהמשימה עוד לא הושלמה וביום ראשון מחכה לה בראשון לציון הפועל ערד מליגה א ובטח ובטח זאת תהיה אופרה אחרת מהמשחק היום.

שיכון המזרח הוכיחה שהיא קבוצה מצויינת אבל נתקלה היום ביריב מצויין שהיה הרבה יותר נחוש לנצח ואכן כך קרה.

גמר הפלייאוף יערך ביום ראשון בשעה 19:00 באיצטדיון הברפלד בראשון לציון.
 

הוסף תגובה
תגובות