מרחבים...סיפור ידוע מראש!!

הפועל מרחבים הפסידה לצעירי רהט 4-2, וירדה לליגה ג'. אמיר כהן, בטור דעה מתוך כאב על המצב, מנתח את הסיבות שהביאו לכישלון שנקראה מרחבים ורק מקווה שהאחראים יסיקו מסקנות ויחזירו את הקבוצה לליגה ב' כבר בעונה הבאה...

  • על ידי: אמיר כהן
  • 11-05-2013
  • 16:49

הפועל מרחבים קבוצה לגיטימית לחלוטין בליגה ב' דרום ב' (נחשבה למספר שנים אפילו לקבוצת צמרת בליגה זו). כל שנה משקיעה כ 300-450 אלף ₪ , סכומים לא מבוטלים בכל ליגה ובפרט  בליגה הזו, מוצאת את עצמה בסוף העונה כיורדת השנייה לליגה ג' לאחר שבני יהוד כבר מזמן הבטיחו את מקומם בליגה ג'...
לצערי ולצער אוהבי הספורט בדרום הלכה לה לאיבוד קבוצה סימפטית שהמשפחתיות התאפיינה בה, אך לא נראה שממש כואב הלב למקבלי ההחלטות שם על ירידת הליגה או שמה זו היתה המטרה!! עם יד על הלב אני אפילו לא בטוח שעונה הבאה בליגה ג' תהייה קבוצה העונה לשם "הפועל מרחבים"
 

דודו חפר, קיבל קרדיט גדול באימון הקבוצה. (צילום: יח"צ)

 

נלך קצת אחורה לתחילת העונה...את הקבוצה בנה המאמן/שחקן דודו חפר, בסגל השחקנים נמנו לא מעט שחקנים עם ניסיון בליגות הגבוהות כגון : רותם משעלי , אמיר אבוטובול ועימם שחקנים עם ניסיון בליגות הנמוכות כגון : אייל דיין שהיה בעונה החולפת צמוד מאוד למלך שערי הליגה דודו ארואס, ליאור בננו , זיו אבוגזיר ,דורי שכני ועוד....
העונה נפתחה עם ניצחון על בני יהוד 8-1 ואז התחילו עליות וירידות, במאזנו של דודו חפר היו 15 נקודות שכללו ארבעה ניצחונות ושלושה תוצאות תיקו, כאשר משחקו האחרון על הקווים היה במחזור ה-15 עם תום הסיבוב בתיקו נגד נתיבות. לאחר משחק זה נערך השינוי בעמדת המאמן, המאמן המקומי יואב אוזן הוצב על הקווים והמשחק הראשון שעמד לפניו היה מול בני יהוד, אותה יהוד אשר הובסה 8-1 בסיבוב הקודם. ואכן כמו שפתחתי, סיפור ידוע מראש....מרחבים לא מצליחה לנצח את הקבוצה החלשה מיהוד ומסיימת בביתה, שהיה בעבר מבצרה, בתוצאת תיקו 1-1.

מפה ועד תום הסיבוב מרחבים רשמה במאזנה ניצחון אחד בודד וחמש נקודות בודדות בלבד (3 נקודות מתוכן היה בניצחון נגד נתיבות שכבר איבדה סיכוי לעלות מהמקום הראשון והתרכזה בפלייאוף שלא נאמר גם "אחוות דרומיים") עם יד הלב אין לי שום דבר נגד אף אחד באופן אישי אבל איפה בכדורגל הישראלי בכלל ובליגות הנמוכות בפרט יש כזה קרדיט למאמן....?

 

 

דורי שכני, שחקן הנשמה של מרחבים....(צילום: יח"צ)

 

בדיעבד הלוואי שאנו ציבור מאמני הכדורגל בישראל היינו מקבלים כזה קרדיט!! אולי מעמד המאמן היה עולה כמה מדרגות בסולם (הרי שכולנו חיים בפחד הכישלון אשר ישאיר אותנו מחוסרי עבודה)
 

בשישי האחרון התייצבה הקבוצה למשחקה האחרון, כאשר ניצחון על צעירי רהט היה משאיר אותה בליגה ושולח את רהט לליגה האחרונה ו....איפה הנחישות? איפה ההקרבה?  נקודת האור היחידה במגרש היה החלוץ אייל דיין שניסה וניסה אך ללא הצטרפות חבריו, ללא תנועה לעומק ,ללא סיכונים ממשיים על שערה של רהט אין סיכוי לנצח.
כמובן שגם לשוער הצעיר דולב גבריאל היה חלק בהפסד אך אי אפשר להאשים שוער צעיר (שנתון 94) שאת הכפפות שם לראשונה העונה בהפסד 5-1 לנחלת יהודה ולזכותו סה"כ 8 הופעות בלבד לפני המשחק הקריטי הנ"ל .חוסר הניסיון ו"הפיק ברכיים" מהמעמד הורגשו עליו מאוד.
 

 

שחקני מרחבים חוגגים. היו להם שנים יפות ונקווה ששנה הבאה יסיקו מסקנות ויחזרו במהרה לליגה ב'.

 

מי שאיכזב אותי מאוד היה דורי שכני שחקן בית, שחקן נשמה, שחקן של מאמן ...שנראה לי שכל מה שרשמתי עליו נעלם לו במשחק הנ"ל . דורי אתה מנהיג ועליך בונים קבוצה, איפה נעלמת במשחק החשוב הזה??
בסופו של יום מרחבים מוצאת עצמה יורדת ליגה ואכן לא מתפקידי לחפש אשמים או לבקר מישהו כזה או אחר.

אין באמור הנ"ל משום לפגוע במישהו ואם אכן ישנו אחד כזה אבקש את סליחתי מראש, זה נכתב רק מתוך כאב אמיתי וסימפטיה לקבוצה המשפחתית הזו ועם יד על הלב, ליגה ב' איבדה קבוצה חשובה לליגה.

כולי תקווה שתלמדו משדרות איך מתקנים טעויות ואכן בתום עונת 2013/2014 תחזרו בחזרה לליגה ב'...

 

שיהיה בהצלחה!!

הוסף תגובה
תגובות