מוכן לאתגר הבא

אבי דבח מאמן העונה של אתר גולר1, מאמנה המצליח של מכבי באר יעקב, החליט לא להמשיך עם הקבוצה בליגה א' ואמר לגולר1: "אני שמח שעליתי ליגה עם הקבוצה שבא גדלתי אבל אני מרגיש שאני רוצה משהו חדש" והוא מתחייב לעזור לשרון מרציאנו בכל אשר יצטרך ומאחל לו ולקבוצה בהצלחה. אבי עצמו עדיין לא סגור באף קבוצה, אבל מבטיח שזה יקרה בקרוב.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-05-2013
  • 09:03

אבי דבח,מאמן העונה של אתר גולר 1, מי שהצליח לעשות את הבלתי יאומן ולעלות את באר יעקב לליגה א', החליט במפתיע לעזוב ולא להמשיך עם הקבוצה לליגה א. למה? ננסה להבין בראיון הבא.

אבי, ברכות על בחירתך למאמן העונה של אתר גולר1.  איך ההרגשה לעשות היסטוריה ולעלות עם מכבי באר יעקב לליגה א'?
תודה רבה על הבחירה, היתה בהחלט עונה מדהימה. ותודה רבה לאתר גולר 1 על הסיקור והמתן תשומת לב לליגות ב העונה. לגבי העליה, זאת הרגשה נפלאה שנותנת לך המון סיפוק, הייתה עונה לא קלה ועשינו הישג מדהים.
 

אבי דבח, יש מספר קבוצות שמביעות עניין. מקווה שיסגר בקרוב. (צילום: אדי חליאבין) 

 

מה הסיבה שהחלטת לא להמשיך?
הסיבה שהחלטתי לא להמשיך היא חד משמעית, אני רוצה משהו חדש.
 

האם יש לך טענות כלפי ההנהלה?
בדיוק ההיפך. אני מודה לאיזי חמו ואפי צפריר שנתנו לי את הבמה. במשך כל העונה היו רגעים שהרגשתי שלא כל כך מאמינים בקבוצה אבל בכל זאת קיבלתי מה שרציתי מבחינת שחקנים בתחילת העונה וגם חיזוק בפגרה.
 

האם אתה חושב שזו לא טעות לעזוב, הרי אתה מכיר את הקבוצה מצוין וגם את ליגה א' ששיחקת בא המון שנים?
אני יודע שאני לוקח סיכון ואני יודע שיכולתי גם מבחינה כלכלית להשתדרג, אבל מי שמכיר אותי יודע שהכסף הוא חשוב אבל לא הכי חשוב ולפעמים אתה צריך שיהיה לך כיף והנאה לבוא לכל אימון בלי קשר לכסף.
 

יש לך כבר הצעות לגבי העונה הבאה?
יש משהו שמתבשל בימים האחרונים ואני מקווה ב"ה שזה יסתדר. אני לוקח בחשבון גם מצב שבו אני לא יאמן לפחות בהתחלה. בכל מקרה אני מאמין ביכולות שלי ואני יודע שאני אעסוק בכדורגל כל חיי.
 

 

החגיגות של באר יעקב. מי תחגוג עליה בשנה הבאה תחת הדרכתו של דבח? (צילום: אדי חליאבין)

 

מה היית ממליץ למאמן הבא, שרון מריאצנו,  שיבוא במקומך?
קודם כל הייתי אני רוצה לברך את שרון. אני חושב שההנהלה עשתה טוב שהביאה מישהו מתוך המערכת ולא אחד מבחוץ שלא יודע כלום על באר יעקב . בכל אופן, אני אעזור כמה שיבקש. הקבוצה הזאת חשובה לי ואני מקווה שתהיה להם הצלחה בליגה א'.
 

משהו לסיום?
אני רוצה להודות לאשתי ולבנות שלי, לכל השחקנים על העונה המושלמת, היו לי שחקנים מדהימים שהיו כמו משפחה אחת גדולה. ואחרון חביב לאחי יוסי דבח שהיה העוזר שלי ונתן לי את האקסטרה שמאמן צריך.
 

הוסף תגובה
תגובות