לא נורא חבר..

אמיר כהן המאמן, צפה במשחק של כפר קאסם וערד, ובטור מעניין מנסה לעודד את חברו הטוב ניר חזוט וחושב שהוא לא אשם בירידה למרות החטאת הפנדל. קבוצה ללא תנאי מינימום, ללא מחלקת נוער לא יכולה להתקיים. מעניין לראות טור של קולגה...

  • על ידי: אמיר כהן
  • 13-05-2013
  • 20:42

בוקר יום שני 13/5/13 השעה 8:43 אני מרים טלפון לחברי הטוב ניר חזוט על מנת לעודד אותו ו.....אין קול ואין עונה, באותו הרגע הבנתי שמשהו כאן לא בסדר ומישהו חייב להגיד את האמת: ניר חזוט לא אשם בירידת הליגה הזו!!!
 

ניר חזוט, אתה לא אשם במצב של ערד. בזכותך הם לא עוד לוד...(צילום: שלמה חיים אשר)

 

אנסה להסביר את הפתיח, מועדון כמו הפועל ערד, שאין לו שחקני בית, שמחלקת הנוער מדשדשת, מועדון ללא תמיכה כספית, מועדון שמתאמן לפחות פעם בשבוע בעיר באר שבע פשוט לא יכול להתקיים לאורך זמן!! אין לו זכות קיום!
ניר חזוט החזיק את כולם שם על אש נמוכה...מזמן ערד היתה צריכה להיות לוד מספר 2!

ובכל זאת, ערד הגיעה למשחק על הזכות לשחק בליגה א' ולאחר 120 דקות הגיע הרגע המלחיץ  והחשוב של קבוצה, שחקן ומאמן הקבוצה ניר חזוט, ביצע בדקה ה-118 חילוף והכניס את עצמו למשחק על מנת לקחת מנהיגות, לקחת אחריות, להביא מניסיונו לקבוצה ברגעים אלו ו...4 פנדלים של כפר קאסם נבעטו 1 מתוכם בחוץ , 4 של ערד נבעטו 4 בפנים והנה הסיפור,
המאמן/שחקן, מנהיג שלקח על עצמו אחריות כבדה ניגש לבעוט פנדל חשוב ביותר, אם הכדור ברשת ערד נשארת ליגה. אם הכדור בחוץ, ערד יורדת ליגה..
 

 

שחקני ערד שבורים. הירידה הזאת היתה צפויה מראש. (צילום: אשר חיים שלמה)

 

חזוט ניגש לבעיטה, בועט בצורה אחראית ורצינית (ממש לא בעיטה מזלזלת) ורק המזל הרע מנע מהכדור למצוא את המסגרת והלך סנטימטר מקורה ימין החוצה. הכל פתוח וחזוט עם דמעות, שבור מהרגע.

אבל אם נסתכל על משמעות הצעד שעשה חזוט, בתור מאמן, בתור שחקן נבין שעצם הגישה לבעיטה הזו לקח חזוט אחריות ומנהיגות שהרבה שחקנים לא היו מוכנים לקחת.

מכאן הסוף כבר ידוע..
כפר קאסם ברוכים הבאים לליגה א'... ניר חברי היקר הרם את הראש אתה מאמן צעיר שהעתיד לפניו, תמשיך בדרכיך ואל תסטה ימינה או שמאלה..אתה תצליח!!
 

הוסף תגובה
תגובות