"מדגדג לי ליגה א'"

עם 20 שערים העונה בליגה ב', שתי עליות רצופות לליגה א', מלך השערים של באר יעקב, אלירן מגול בטוח שעכשיו זה הזמן לחזור לליגה א'. על שי מאור: "כלל לא אישי, רק הטעם שהדברים הסתיימו השאירו טעם מר וחמוץ"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 07-06-2013
  • 08:46

חלוצה הנפלא של באר יעקב, אלירן מגול, אשר עשה שנתיים מדהימות והעלה במו רגליו את הפועל אזור ובאר יעקב לליגה א', מחפש להשתדרג ולחזור לליגה א'. אלירן בהחלט חלווץ עם חוש ריח מחודד ליד הרשת, משחק ראש נפלא והוא ללא ספק אחד החלוצים המוכשרים והרעבים ביותר בליגות הנמוכות. נכון לכתיבת שורות אלו, החלוץ הנפלא (כבש 20 שערים העונה) והיה אחד האחראיים לכך שבאר יעקב נמצאת בליגה א', עדיין לא חתום בשום קבוצה. מגול מתכוון לעבוד רשה בקיץ, להוריד כמה קילוגרמים על מנת שיהיה שחקן חד בתקווה גדולה בליגה א'. מגול מחפש את הצ'אנס לחזור לליגה השלישית של ישראל, ולהוכיח לעצמו ובעיקר למלגלגים למיניהם שהוא בהחלט מתאים לחזור לכבוש בליגה א'. 

 

עונה ענקית בבאר יעקב, הסתיימה בעליית ליגה והדרך לשם הייתה קשה מאוד.

"זה נכון הדרך הייתה קשה מאוד, ההתחלה הייתה מגומגמת מאוד. פתחנו את העונה בתוצאות לא משביעות רצון, אחרי כמה מחזורים שינו כמה דברים ויצאנו לדרך חדשה ובשביל זה הביאו אותי לבאר יעקב, בשביל השערים והמנהיגות על המגרש".

 

אלירן מגול חוגג עלייה: "בשביל זה הביאו אותי לבאר יעקב ". (צילום: אדי חליאבין)

 

החיבור בינך לבין אבי דבח, היה בין הטובים בליגה מבחינת שחקן- מאמן. התאכזבת כאשר הוא לא המשיך בבאר?

"השיתוף פעולה שלנו הוא ממזמן, עוד מימיו כשחקן שעשינו עונה יחד בנחלת כחברים ועוד שנים כיריבים, ככה שהכימיה הייתה מההתחלה. לגבי אכזבה, אני לא יודע לענות על זה כי אבי בחר לא להמשיך שם ואני עדיין לא סגור שם לעונה הבאה".

 

שי מאור אמר שהעניין בינך לבינו מקצועי נטו, מהדעתך על כך והאם בעתיד נראה שיתוף פעולה יחדיו? 

"העניין הוא כלל וכלל לא אישי, רק הטעם שהדברים הסתיימו השאירו טעם מר וחמוץ. עברנו דבר או שניים יחד, ולסיים בצורה שזה יסתיים זה לא היה נעים. לגבי שיתוף פעולה עתידי, שיגיע הרגע הזה נדע להתמודד איתו".

 

מגול על שי מאור: "שיגיע הרגע הזה נדע להתמודד איתו". (צילום: אביחי חיים)

 

אשתקד חווית עלייה עם אזור, השנה עם הבאר, לא הגיע הזמן שאלירן מגול יחזור לליגה א'?

"נכון יצא לי לחוות עלייה ב- שתי עונות רצופות, שזו הרגשה מיוחדת ואחת כמה וכמה עם קבוצות שחיפשו היסטוריה. מקומי בליגה א׳? תלוי במאמנים לא בי, לאן שהדרך תוביל אותי ומי שירצה אותי אני אשמח".

 

מגול: "לאן שהדרך תוביל אותי ומי שירצה אותי אני אשמח ". (צילום: אדי חליאבין)

 

מעביר את הקיץ על החופים כרגיל, זה זמן מנוחה או באמת הכנה טובה לליגה?

שנה שביעית כבר שאני בחופים מהעונה הראשונה, אני משחק נטו מאהבה למשחק. זו דרך לא רעה לשמור על כושר. על החול ההבדלים עצומים לבין הדשא, זה משהו אחר לגמרי, טכניקה אחרת ובעיקר סגנון אחר של משחק".

 

לא מדכא אותך שלמרות ההוכחות על כר הדשא, אתה לא מוצא את מקומך בליגה א', מכיוון שטוענים שאתה לא שייך לשם.

"תשמע כל אדם, דעתו וזכותו לחשוב דבר כזה או אחר, לפעמים הוא צודק ולפעמים טועה. לגבי ההבדלים, יש אני לא אשקר אבל לא כאלה משמעותיים לדעתי. קבוצה כמו אזור שעלינו והשנה בבאר, שים אותם בליגה א׳ ושניהם מתברגות בצמרת לדעתי".

 

איפה נראה את אלירן מגול בעונה הבאה?

"עונה הבאה? עדיין קצת מוקדם לדעתי כרגע. אנחנו נהנים מהפגרה, נולד לי בן לפני כחודש ויש לי ילדה בת שנה וחצי ואני משתדל להקדיש את הזמן לאשתי והילדים. נכון לעכשיו, בבאר כרגע הדברים עומדים באוויר לפי הבנתי והצעות רלוונטיות כרגע אין"

.

מסקנות לעונה הבאה? ואיך נסגר הסיפור המתמשך עם הפועל אזור?

"מסקנות? שמע שנתיים לעלות ליגה זה לא דבר של מה בכך. האמת שמדגדג לי ליגה א׳ והשנה אני מתכנן לעבוד קשה בקיץ בשביל זה. יש לי כמה ק״ג להוריד, ולהראות לכל אלה שמכנים אותי "שמן" מה אני שווה. לגבי הפועל אזור, יש להם פינה חמה אצלי ואם תגיע הצעה, אשקול אותה כמו כל הצעה אחרת".

הוסף תגובה
תגובות