"חולון זה הבית שלי והלב שלי"

מאמנה של צפרירים חולון, שלומי שלמה, מסכם את העונה המופלאה של צפרירים, כואב על הדחתו מגמר הפלייאוף ובהחלט מתגעגע לכדורגל ובעיקר לשחקניו: "מודה לאל שנתן לי את הזכות לאמן שחקנים כאלה"

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 17-06-2013
  • 10:04

שלומי שלמה הוא מאמנה של צפרירים חולון שהעונה, בתקציב דל ביותר הגיע עד לגמר הפלייאוף של ליגה ב' והיה מרחק פנדל אחד מהמשך המאבקים לעלייה לליגה א'. שלמה לקח שחקנים די בינוניים והפך אותם לווינרים אחד אחד. שלומי יצר תלכיד חברתי, (כמובן בעזרת השחקנים הנפלאים שאותם כל כך אוהב) והצליח להגיע רחוק עם קבוצה שמתחילת השנה, לא הרבה נתנו לה סיכוי להתמודד בצמרת הטבלה. לאורך כל הסיבוב הראשון צפרירים הובילה בהפתעה גמורה את הליגה, בסיבוב השני כאשר הקבוצות התחזקו, צפרירים בלית ברירה (אין תקציב) נשארה עם אותם השחקנים אך לא אכזבה והביאו את המועדון לשיא יכולתו בסיום המאכזב. כרגע, העתיד של צפרירים לא ידוע מכיוון שהכל די תקוע. מה שבטוח, שלומי שלמה הוא מאמן עם לב ענק שאוהב מאוד את השחקנים שלו, ואין לו שום בעיה להמשיך עונה נוספת במועדון עם שחקניו האהובים.

 

עוד עונה הסתיימה, כיצד אתה מסכם אותה?

זו הייתה עונה קשה, ליגה מצוינת עם מאמנים והרבה קבוצות טובות. באופן אישי, עונה טובה מאוד לי ולשחקנים ואני מרגיש שניצלנו אותה מכל הבחינות למרות המגבלות שעמדו בדרך. סיימנו עם תחושת החמצה שהפסדנו בגמר המחוז בפנדלים, מרחק נגיעה מעלייה לליגה א'".

 

האמנת העונה שהקבוצה תוכל להישאר בצמרת, למרות התקציב הנמוך? 

"הייתה לי אמונה גדולה בדרך שלי, להעניק לשחקנים את הבנת המשחק ב"אני מאמין שלי" ואת הביטחון הדרוש להמשך הדרך. תוך כדי קיבלתי מהם את האהבה שלהם כלפי ואת הרצון הבלתי נגמר להתקדם בפן האישי והקבוצתי, וזה גרם לנו להתקדם ממשחק למשחק עד הסוף".

 

שלמה: "הייתה לי אמונה גדולה בדרך שלי". (צילום: אדי חליאבין)

 

כמעט ליגה א׳, למרות שבסיבוב הראשון הובלתם את הליגה ובסיבוב השני הורדתם הילוך. מרגיש החמצה?

"בסיבוב הראשון הובלנו את הליגה והתחננתי שישדרגו לי תקבוצה בעוד שני שחקנים לסיבוב השני, למצערי נענתי בשלילה מצד ההנהלה מפני שלא היה מאיפה להשיג את הכסף, ואמרו המטרות היו להישאר בליגה. מתחילת העונה, לא חשבנו שנלחם על עלייה ואין כסף לחזק את הקבוצה למרות הרצון. כל הקבוצות בצמרת התחזקו, אני מבין את ההנהלה והמשכנו קדימה בקצב יותר טוב מכמה קבוצות עם תקציב גבוה שלא עשו מה שעשינו. ברור שזאת תחושת החמצה, כי בסופו של דבר החיזוק היה נחוץ וידעתי שיהיה קשה בהמשך וחבל".

 

מה אתה חושב על השחקנים שלך שנתנו את הכול שהקבוצה תצליח?

"אני מודה לאל שנתן לי את הזכות לאמן שחקנים כאלה", מדגיש. "כל אימון איתם זאת חוויה חדשה, חיכיתי כבר להגיע לאימון, ואין אני מתגעגע אליהם. אחד אחד הם קרוצים מחומר מיוחד, חברים אחרי האימון, מגובשים שאין דברים כאלה, מקצוענים ברמה גבוהה, כל אחד ואחד התקדם בלפחות 60% מיכולתו ממה שהיה לפני העונה. הלוואי שיתקדמו לליגות גבוהות יותר, ואם לא אז יותר מאשמח להישאר איתם עוד עונה. אני מאחל לכל מאמן לאמן קבוצה כזאת, ווינרים בנשמה אני פשוט מת עליהם".

 

 שלמה על שחקניו: "מת עליהם".

 

להנהלה ולאוהדים שתומכים בקבוצה, מה  יש לך מה לומר להם?

"קודם כל, אני מודה להנהלה לגיגי חלובה שנתן לי את הזכות והבמה לאמן את הקבוצה.,תודה רבה לשלומי ארזי ועזרא סוכר, על התמיכה האין סופית במשך השנה, לסעדי שעושה הכל מהכל בקבוצה, לעוזר שלי שי סמורי. בעיקר, תודה ענקית לאוהדים המסורים שלא עזבו אותנו בשום משחק ולא משנה איפה, ולקמע האישי שלי יורם דנינו אוהב אותך".

 

אתה ממשיך בחולון, או הולך על אתגר אחר? אולי ליגה א׳?

"חולון זה הבית שלי והלב שלי, אשמח להישאר בקבוצה. מבחינתי ,כרגע אני לא חתום בקבוצה ולא שולל שום הצעה מכל ליגה שתבוא אני חי מאתגרים".

 

מה המטרות של חולון לעונה הבאה?

"אם ישאירו את הסגל הקיים ויוסיפו עליו 2- 3 שחקנים, הקבוצה תרוץ קדימה. הבעיה היא כרגע שיש קשיים כלכליים ולא יודעים מה יהיה הסגל (בגלל זה לא חתמתי עדיין) כולם בהמתנה ונראה מה יהיה. נקווה שיבוא ספונסר וישקיע בקבוצה כי יש פוטנציאל ענק להצליח".

 

למה עיריית חולון לא עוזרת לכם לשפץ את המגרש, הדשא הנורא, היציעים ועוד?

"אני לא מתעסק בכך שהעירייה לא עוזרת, אני מאמן ותפקידי להתרכז באימון, אבל רק אגיד שאם יש שילוב בין קבוצה לעירייה אז מוכח שגם יבואו ההצלחות ואני מקווה שבעתיד יהיה".

 

מה התוכניות שלך לקיץ?

"קודם כל, בבוקר להמשיך להניח תפילין ולהודות לבורא עולם על כל מה שנותן לי, להקדיש למשפחתי זמן יקר שלקחתי מהם במשך העונה, לפנק את אשתי ענבל ולהיות האבא הכי טוב לילדות שלי אוריאן וליאן שאני אוהב אותם מאוד".

 

 שלמה עם המשפחה. "להקדיש למשפחתי זמן יקר שלקחתי מהם במשך העונה". (צילום: יח"צ)

 

בסיום הודה שלומי שלמה, לאתר גולר 1: תודה לאתר גולר 1 על החשיפה הענקית שאתם נותנים לנו המאמנים ולשחקנים, חופשה נעימה לכולם ובשורות טובות".

הוסף תגובה
תגובות