מאמין בנוג'ידאת

המאמן עיסא נוגידאת שהיה ב-3 העונות האחרונות בצוות המקצועי של מכבי כפר כנא ובשנה שעברה אימן בשתי הקבוצות כפר כנא ונוגידאת. עם כפר כנא נשאר בליגה א 'ועם הפועל בני נוגידאת עלה לליגה ב'. השנה חתם בנוגידאת ומקווה להוביל אותה לליגה א'. האם יצליח? ימים יגידו...

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 01-07-2013
  • 09:23

עיסא אחד המאמנים המוכשרים והטובים של המגזר הערבי מתחיל לתכנן לעונה החדשה ובונה את הסגל. עיסא שאימן אשתקד בהצלחה רבה, שתי קבוצות בו זמנית, מכבי כפר כנא ונוג'ידאת,  החליט להתמקד באימון קבוצה אחת והיא כמובן נוג'ידאת.

עיסא, איך אתה מסכם את העונה?

שנה שעברה הייתי בשתי קבוצות. עוזר מאמן במכבי כפר קנא ומאמן ראשי בנוגידאת. היה קשה מאד, הייתי מסיים אימון אחד בכפר קנא ורץ ישר לאימון נוגידאת. היה קשה כי לשתי הקבוצות היו מטרות, האחת רצתה להישאר בליגה והשניה רצתה לעלות ליגה. היה קשה נפשית אבל מספק מאד. כי בשתי הקבוצות עמדנו במטרה.

 

אתה ממליץ  למאמנים לאמן 2 קבוצות בו זמנית?

לא ממליץ. כי זה לחשוב על שתי קבוצות. לתכנן אימון בשתי קבוצות. ורמות השחקנים שונה. ואתה רחוק מהמשפחה יותר שעות. יום שישי אתה במשחק בכפר קנא ויום שבת אתה עם נוג'ידאת.

  

המאמן, עיסא נוג'ידאת,  אימן 2 קבוצות בו זמנית והצליח בשתיהן!  (צילום: עלא בדארנה)

 

ואיך אתה מרגיש אם קבוצה אחת מנצחת וקבוצה אחת  מפסידה?

אם קבוצה מפסידה אז אני חיי את ההפסד אבל אם למחרת נוג'ידאת מנצחת אז אני מבסוט וזה מאזן לי את השבוע...ואז אתה חושב במשך השבוע על כפר קנא שהפסידה אתה מבואס ואז נזכר בנוגידאת ומבסוט וזה לא קל..


מה המטרות שלכם העונה בנוגידאת ?

המטרה שלנו זה לבנות קבוצה חזקה ומאוזנת הגנתית והתקפית. קבוצה שתתברג בצמרת הטבלה. אם נגיע לפלייאוף זה יהיה הישג. ואם נעלה ליגה יהיה עוד יותר טוב אבל המטרה היא לתקוע יתד בליגה ובצמרת ככל שאפשר.


הסגל שלכם כבר מוכן ?

לא, הסגל עדיין לא הושלם, יש משא ומתן עם שחקנים בעמדות שאני רוצה להתחזק כמו :שוער, שני בלמים, שני קשרים וחלוץ. יש לנו תקציב על פי ההנהלה שלנו כ-400 אלף שקל. יש לנו סגל שחקני בית טוב מאד. כמו: פיראס, מוחמד, ניסים, ראשיד, איאד, פימי וכולם לבית נוגידאת.

 

מתי מתחילים את האימונים?

מתחילים את האימונים באמצע אוגוסט. אחרי חג הרמאדן. ויכול להיות שנצא למחנה אימונים בארץ אבל לא סגור.

 

מאמן כמוך שאימן בליגה א' והיו לך עוד הרבה הצעות לאמן בליגה א', למה החלטת להיות מאמן בנוגידאת ?

אהבתי לנוגידאת ורצונה העז של ההנהלה של בני נוגידאת להחתים אותי כבר זמן רב, הוא הגורם העיקרי לחתימה בנוגידאת. למרות ההצעות שהיו לי מקבוצות אחרות.

 

לסיכום : אני מודה למכבי כפר כנא על שלוש שנים נהדרות ומוצלחות.

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות