עבד דנדן חוזר לכרמיאל/צפת

החלוץ עבד דנדן ששיחק בעונה החולפת במדי אחי עכו מליגה ב', חוזר לליגה א' לכרמיאל/צפת קבוצת נעוריו. מדובר בחלוץ צעיר וכישרוני שכל עתידו עוד לפניו, כמו כל חלוץ צעיר, רק מחכה להזדמנות כדי להוכיח את עצמו...

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 03-07-2013
  • 12:58

עבד דנדן בן ה-21, שגדל בקבוצת כרמיאל/צפת חוזר הביתה. לחלוץ היסטוריית כיבושים מרשימה עוד במחלקות הנוער של המועדון. כשהיה בקבוצת הנערים כבש 17 שערים בעונה, בשנתו הראשונה בקבוצת הנוער כבש 11 שערים, ובשנה השניה והשלישית כבר כבש כ-30 שערים בכל עונה !!!!  בעונה החולפת, עבד דנדן שיחק באחי עכו, והיה מלך השערים של הקבוצה עם 8 כיבושים.


עבד, איך אתה מסכם את העונה החולפת?

העונה החולפת מתחלקת לשני חלקים, החלק הראשון היה כשהתחלתי את העונה בעירוני כאבול, שם נפצעתי ונעדרתי כחודשיים מהמשחקים.  אחרי שחזרתי עברתי לבני מג'אר אבל הדברים לא הסתדרו היה חילוקי דיעות בין הנהלה לקהל,  אז מהר עזבתי לאחי עכו.  וזה החלק השני, באחי עכו סיימתי את העונה עם טעם מתוק, חזרתי לכבוש והקבוצה סיימה בחלק העליון של הטבלה.

 

 החלוץ, עבד דנדן, מחכה להזדמנות ולהוכיח מה הוא שווה....

 

מה המטרות שלך?

החיים שלי זה כדורגל, זה חלום שלי, אני מחכה להזדמנות שלי כדי להוכיח את עצמי יותר ולכבוש כמה שיותר שערים, השאיפה להגיע לליגה לאומית וליגת העל.


מה הציפיות לקראת העונה החדשה בכרמיאל/צפת?

אני חוזר לכרמיאל/צפת בגלל שזו הקבוצה שלי, אני גדלתי בקבוצה הזו ואני כבר מחכה לפתיחת העונה כדי להוכיח את עצמי. אני מקווה להיות שחקן בולט בקבוצה. אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת.

 

מילה לסיום: אני מודה מאוד לאתר "גולר1" על הראיון, מקווה שתהיה לי עונה מוצלחת מאוד.

הוסף תגובה
תגובות