גבעת זאב ומעלה אדומים על סף איחוד

שתי הקבוצות מליגה ב' דרום ב' הגיעו לסיכום עקרוני על איחוד הקבוצות הבוגרות. כאשר הילדים ימשיכו כרגיל. משה זיגדון מבעלי מעלה אדומים: "אין זכות קיום לקבוצה בוגרת ללא תקציב ראוי. ואין טעם כל שנה לדשדש במרכז הטבלה". גם ביקעת הירדן בתמונת האיחוד.

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-07-2013
  • 11:47

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, הפועל מעלה אדומים ובית"ר גבעת זאב יתאחדו בקבוצות הבוגרות וימשיכו לתפעל כל אחת בנפרד את מחלקות הנוער. למה? הכל שאלה של כסף. גבעת זאב שהפתיעה אשתקד וסיימה במקום השלישי ומעלה אדומים שסיימה במקום התשיעי החליטו שמספיק לדשדש במרכז הטבלה ועדיף לאחד כוחות כדי לבנות קבוצה אחת חזקה.

משה זיגדון מהנהלת מעלה אדומים טוען :"אין טעם למשוך כל שנה ללא אפשרות להעמיד תקציב ראוי לעליית ליגה". משה מוסיף:" תמיד היינו מסיימים את העונה במקום טוב במרכז הטבלה. ללא בסיס וללא זכות לעלות ליגה מבחינה תקציבית. העירייה מסייעת ב-150 אלף ש"ח שזה לא מספיק כדי להעמיד תקציב ראוי לעליית ליגה. עדיף לחשוב על איחוד הקבוצות הבוגרות עם גבעת זאב כדי לבנות קבוצה אחת חזקה שתצליח להיאבק על העלייה. "

 

איפה זה עומד עכשיו?

יש הסכמה עקרונית בין שני המועדונים. נסיים את תשעה באב ואז נחליט סופית מה לעשות.

 

שחקני מעלה אדומים. האם יתאחדו ויאבקו על העליה בעונה הבאה? (צילום: יח"צ)

 

ואם גבעת זאב לא יסכימו?

אם גבעת זאב לא ירצו אז יש לנו אופציה גם עם ביקעת הירדן שרוצים באיחוד. אני מחכה לתשובות מהמועצה אצלנו, היא צריכה להחליט, כי הם מתקצבים את הקבוצה. 

 

אבל מה קרה? למה הוחלט כך?

אין תקציב לבנות קבוצה ראוייה שתיאבק על העליה במעלה אדומים. קשה להתקיים ככה. אבל שוב, הקבוצה זה לא עסק פרטי יכול להיות שהמועצה תחליט שהיא לא מסכימה לאיחוד. אבל להמשיך ככה ללא תקציב ראוי זה חבל על הזמן של כולנו.

 

מה אתה מצפה מהמועצה?

אני לא מצפה לכלום. הקבוצה זה לא עסק פרטי שלי, הקבוצה זה עסק ציבורי. כל הקבוצות מתוקצבות ע"י המועצות שלהן. אם בעיר כמו ב"ש ואשדוד יודעים לתקצב במיליונים את הקבוצות אז למה לא להגדיל את ההקצבה אצלנו? הכל תלוי מה במועצה יחליטו לעשות עם הקבוצה הבוגרת. כאשר ידוע שמחלקות הילדים והנוער מתקצבות את עצמן ולכן אין צורך לשנות משהו. אני מקווה שאחרי תשעה באב יהיו לנו תשובות ונוכל לסכם על דברים.

 

שיהיה בהצלחה! 

הוסף תגובה
תגובות