"אם נשר ירצו, הם יעלו ליגה"

הקשר הצעיר מייקל גולדרינג בן ה-21, פתח את העונה החולפת באחווה כפר מנדא מליגה ב' צפון א', באמצע העונה עבר עם מאמנו עאדל עזאם להפועל צעירי ביר אלמכסור וסיים את העונה בהצלחה בעירוני נשר מליגה ב' צפון ב'...נעים להכיר...

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 06-08-2013
  • 09:07

מייקל איך אתה מסכם את העונה החולפת?
עשיתי התקדמות גדולה מאוד,  אפשר להגיד שגם בניתי לעצמי שם באיזור שלי עכשיו. הרבה קבוצות מכירות אותי ואני מקווה שזה יעזור לי לקראת העונה הבאה.

 

איך אתה מסכם את התקופה שלך בקבוצות מהמגזר? איך היחס שלהם?

האמת שאני מאוד מתחבר לקבוצות מהמגזר, היחס מהתחלה היה חם מאוד כדי שארגיש בבית ואראה את היכולת האמיתית שלי. צברתי הרבה חברים בתקופה הזאת, רק חבל שהיה קצת בלגן עם הכסף. אבל בעיות של כסף יש גם בקבוצות היהודיות וגם בקבוצות הערביות. וחבל.


איך אתה מסכם את התקופה הזאת בכל קבוצה בנפרד?

ממש שמחתי שעברתי לכפר מנדא, הכרתי אנשים ושחקנים מצוינים. חבל שאחרי כמה משחקים היה את כל הבלגן בהנהלה,  אחרת הייתי נשאר שם בכייף. בביר אלמכסור, אתה יודע שהם בסוף ירדו ליגה וזה חבל, יש שם שחקנים טובים ומוכשרים, אבל משהו שם לא התחבר. לדעתי זה קשור להתנהלות של המועדון. ובנשר מצאתי בית חם ומתקן אימונים ברמות הגבוהות ביותר, אני מאמין שברגע שהם ינסו לעלות הם יצליחו. למה? כי יש להם את מתקן האימונים הכי טוב בארץ לטעמי. ממש חוויה לשחק שם ולהיתאמן. ויש חברה טובים. אם הם ישקיעו כסף- הם יצליחו.

 

מייקל גולדרינג, לנשר יש את כל התנאים לעלות לליגה הלאומית. (צילום: יח"צ)


אם תהיה לך בעתיד הצעה מקבוצה מהמגזר, תלך לשחק שם?

יש לי הצעה מקבוצה בליגה א' מהמגזר, אני לא רוצה להרחיב על זה כעת, אבל אם אחתום שם בסוף אני אשמח. 


מה הציפיות שלך לעונה הקרובה?

זאת השנה שבה אני רוצה לחזור ולהיות מקצוען: תזונה, חדר כושר, ריצות הכל הכל ! כלום לא יעצור אותי.

 

מילה לסיום?

ניפגש במגרש ומקווה להיות עם חיוך. 

הוסף תגובה
תגובות