נחלת יהודה חממה לשחקנים צעירים

נחלת יהודה, המועדון הצנוע מליגה ב' דרום ב', מחפש שחקנים צעירים ורעבים להצליח. שאלתי את ציון עזרא, מאמן הקבוצה, למה ששחקן צעיר יבחר דווקא בנחלה? הוא טוען: מועדון משפחתי, שחייב להיות בליגה א'. וכדאי לשחק במועדון עם תנאים וניהול כמו שיש בנחלה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-08-2013
  • 11:23

נחלת יהודה, המועדון אולי הכי מסודר בליגות הנמוכות בכלל ובליגה ב' בפרט, פותח את שעריו לשחקנים צעירים ורעבים להצלחה. נחלת יהודה למי שלא זוכר, היה מועדון ששיחק שנים רבות בליגה א'. ורק לאחרונה ירד לליגה ב', ומאז לא מצליח להעפיל חזרה לליגה א. למרות זאת, כל עונה הקבוצה נמצאת בצמרת הטבלה ורק חוסר מזל מפריד בינה לבין עליית ליגה.

היום מתחילים את אימוני ההתרשמות שלהם לשחקנים צעירים, שרוצים למצוא בית חם עם אופציה להיתקדם במסלול הכדורגל. האימונים יהיו במגרשי הסופרלנד ברבע לשבע. מגרשים ברמה גובה הם כבר סיבה טובה להגיע להתרשמות.....

 

שאלתי את מאמן הקבוצה, ציון עזרא, מספר שאלות.

ציון, אתה מתחיל עונה שלישית בקבוצה. מה צפוי היום?

היום יבואו חברה, שחקנים צעירים, שרוצים לקבל במה. שחקנים שרוצים להישתלב בקבוצה. העונה אנחנו שמים דגש על מתן הזדמנות לשחקנים צעירים. יש לנו את הבסיס שממשיך משנה שעברה, אבל אנחנו רוצים להתחזק בעוד מספר צעירים.

 

ציון עזרא, מאמנה של נחלת יהודה, בקריאה לשחקנים הצעירים שרוצים להצליח! (צילום: גיא חזקיהו)

 

יש הרבה קבוצות, למה שיבואו אלייך לנחלה יהודה?

יש הרבה קבוצות בליגה ב'. אבל מקום מסודר עם תנאים כמו מגרש וחדרי הלבשה כמו שיש אצלנו אין בהרבה קבוצות אפילו בליגה א'.  ואם נוסיף על זה שרק בתקופתי, נחלה הוציאו 6 שחקנים לליגה לאומית שחקנים שסגרו בהפועל ר"ג. ניסים אליהו סגר במכבי פ"ת. שחר טולדנו עירוני ראשון. ועוד רבים וטובים. זה מה שאני רוצה. שחקנים שבאו צעירים ורעבים ונתנו להם את הבמה ולקחו את ההזדמנות בשתי ידיים. ואסור לשכוח, יש חשיפה למקום כמו נחלה, מבחינת תקשורת. ולכל שחקן זה משמעותי. עונה אחת בנחלה עם החשיפה של התקשורת יכולה מאד לעזור לשחקנים, בטח אם הם צעירים.

 

יש תפקידים מסויימים שאתה מחפש?

אני מחפש בכל התפקידים. אומנם יש לנו את הבסיס החזק שממשיך איתנו לעונה הקרובה כמו רוני אוחנה, דודי בכר חיים קאופמן ואני מקווה גם מוטי שורש, אנחנו מקווים למלא את הסגל בכמה צעירים.

 

איך נחלת יהודה כמועדון?

נחלת יהודה זה מקום ביתי זה כמו משפחה. תראה, הגיעו שחקנים רבים לשנה ונשארו לכמה שנים. זה הכל בגלל שטוב להם. כסף בזמן. יש לנו שם של קבוצה מסודרת וניהול מדהים. וזה המתכון להצלחה.

 

מה המטרה שלכם השנה?

תמיד להיות בחלק העליון של הטבלה. ובשאיפה לעלות ליגה. גם אם לא העונה לבנות תלכיד טוב לשנים הבאות.

 

ציון "מקום כמו נחלה עם תנאים והנהלה מסודרת - אין בחלק מקבוצות ליגה א" (צילום: ניר חורי)

 

מי מועמדת לעלות ליגה העונה?

המועמדת העיקרית היא מודיעין שהתחזקה באופן משמעותי וגם בשיכון המזרח בונים קבוצה מצויינת. אלה שתי הקבוצות שיאבקו חזק בצמרת.

 

מילה לסיכום, 

פונה לכל השחקנים וכל שחקן צעיר שרוצה להצליח למקום שהמאמן הוא צעיר שהיה שחקן ומבין מה השחקן צריך כדי להצליח.

 

 

מתי ועם מי אני מתאם כדי להגיע לאימון?

היום ברבע לשבע בסופרלנד. ומי שרוצה שיצור קשר. 050-7744422 ציון.

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות