"אתגר גדול עבורי"

הפועל בת ים החלה את הכנותיה, לקראת ליגה ב'. היום החתימה הנהלת הפועל בת ים, את מאמנה החדש יוסי חכים על מנת שיצעיד את הפועל בת ים לימים טובים הרבה יותר. חכים: "מתחילים תהליך לעבר ליגה א', זו השאיפה צעד אחד צעד"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 06-08-2013
  • 16:00

"הפועל בת ים מתחדשת ומרגשת", כך הצהיר מאמנה החדש של הפועל בת ים, יוסי חכים.  חכים היה חלק במחלקות הנוער של מכבי ת"א, בתור מאמן 5 שנים יש לו אליפויות וגבעיים רבים מילדים, נערים, והוא אמור לקחת את הפועל בת ים צעד אחד קדימה לעבר הליגה השלישית של ישראל. חכים הינו תושב בת ים כבר 42 שנה, שיתף פעולה בעברו כשחקן עם פליקס חלפון ושניהם יעבדו יחדיו על מנת שהפועל בת ים תהיה קבוצה רלוונטית לליגה ב' בתחילה ולאחר מכן גם בליגה א'. "מה שפליקס הצליח לעשות בשנה שעברה זה היסטוריה, לקח קבוצה מאפס ללא תקציב ועלה עימה ליגה, זה לא דבר שכיח. פליקס יהיה על המגרש, הוא חלק בכיר במועדון ואני והוא נעבוד ביחד כי רק אפשר ללמוד משחקן גדול כמו פליקס חלפון". 

 

מאמנה החדש של הפועל בת ים, יוסי חכים, חולם להצעיד את הפועל בת ים לליגה א'. (צילום: יח"צ)

 

בעונה שעברה, הפועל בת ים בליגה ג' הייתה קבוצה משופעת כוכבים אשר שיחקו בה והעלו אותה ליגה.  השנה המודל של הפועל בת ים הוא שונה לגמרי אשר יתבסס על שחקנים צעירים. חכים מסביר: "הפועל בת ים נבנית מההתחלה, בתקציב צנוע ואנחנו מחפשים שחקנים צעירים ושאפתנים כדי שיהיו חלק מהסגל הבת ימי העונה. זה עדיין מוקדם להציב מטרות, אבל כמאמן שאפתן אני רוצה להגיע כמה שיותר רחוק. אני אוהב לשחק כדורגל בסטייל, להראות תצוגות כדורגל נפלאות וליהנות מכדורגל טוב ובעיקר מהנה כי הכדורגל הוא בשביל הנשמה".

 

יוסי מתרגש: "אני מגיע לשים את הפועל בת ים על המפה. אני מאמין שהאוהדים של בת ים אשר מסתגרים כרגע בתוך הבתים ייצאו החוצה וזאת אחת המטרות שלנו השנה לגרום להם להגיע לאיצטדיון. אנחנו רוצים להראות שלבת ים יש קהל, זו עיר שבה אוהבים כדורגל ואנחנו מתחילים תהליך לעבר ליגה א', זו השאיפה צעד אחר צעד".

 

 

הוסף תגובה
תגובות