כישרון בהמתנה

מוחמד עזאם בן ה-19, הקשר הצעיר של אחווה כפר מנדא וקפטן קבוצת הנוער בשנים האחרונות, מתכונן לעונה החדשה. איך הוא מסכם את העונה החולפת, היכן ישחק בעונה הקרובה, הכל בכתבה הבאה...

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 21-08-2013
  • 08:34

מוחמד עזאם הוא אחד השחקנים הצעירים הבולטים בקבוצת אחווה כפר מנדא, הוא יכול לשחק בהרבה עמדות בהגנה ובקישור. הרבה מאמנים שאמנו אותו אמרו שזה שחקן שיכולים לבנות קבוצה סביבו.

 

מוחמד עזאם, איך אתה רואה את ההתקדמות שלך בשנים האחרונות?
קודם כל צריך לזכור שאני עדיין לא בן 20, אבל מבחינת התקדמות אני חושב שיש שיפור גדול ביכולת שלי. אני עובד קשה ולאט לאט אני מתחזק גם מבחינה מינטלית, מתחיל לקחת יותר אחריות.

איך אתה מסכם את העונה שעברה מבחינה אישית ומבחינה קבוצתית?
האמת שעונה שעברה הייתה עונה מאוד קשה,  כל הזמן הייתי עסוק בלימודים, שיחקתי רק 15 משחקים, אבל בכל המשחקים ששיחקתי הייתי טוב מאוד.
מבחינה קבוצתית, כל הזמן ירדתי לעזור לקבוצת הנוער, סיימנו במקום ה-6 בליגה הארצית לנוער, הייתי קפטן הקבוצה ותמיד הרגשתי שאני מנהיג והקבוצה שלנו הייתה טובה מאוד, יש הרבה כשרונות ואני תמיד מאחל להם להגיע הכי רחוק שאפשר.

 

מוחמד עזאם, גם כדורגל כישרוני וגם לא מוותר על השכלה (צילום: עלאא בדארנה)


איך אתה מצליח לשלב בין לימודים לכדורגל?
בעונה שעברה היה מאוד קשה לשלב בין שני הדברים, אני לומד רחוק מהכפר ותמיד הייתה לי בעיה עם זה. אבל השנה זה יהיה שונה ובעזרת השם הכל לטובה.

איפה תשחק בעונה הקרובה?
בגלל כל הבעיות בשילוב בין לימודים לכדורגל, שמתי לזה סוף וחתמתי בקבוצה מהליגה הפלסטינית. מאוד מעריכים אותי שם, ברגע שהם פנו אליי סגרתי שם, גם בגלל שזה קרוב למקום הלימודים שלי.
הם דיברו איתי ואמרו שהם מאוד מעוניינים בי, זה מאוד החמיא לי. יש קבוצה טובה שקטה קבוצת אמצע טבלה והמאמן תומך בי. גם כשיש לי בחינות הוא מרשה לי להתאמן 3 אימונים במקום 5, אני מקווה לתת את הכי טוב שאפשר ושתהיה עונה טובה.

 

מוחמד עזאם, בעונה הבאה ישחק בליגה הפלסטינית (צילום: עלאא בדארנה)


איפה נראה את מוחמד עזאם בשנים הקרובות?
קודם כל הכי חשוב לסיים את הלימודים בהצלחה .אז כל עוד שאני לומד אני אשחק בליגה הפלסטינית .
אחרי הלימודים יהיה משהו שונה לגמרי . אני ממשיך להתאמן ולעבוד קשה ואני מאמין ביכולת שלי שאני אוכל לשחק בליגה טובה ואם תהיה קבוצה עם שאיפות יותר טוב כי מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אתגרים .

מילה לסיום?

תודה רבה לאתר "גולר1" שנותן במה לשחקנים צעירים ותודה רבה גם לך ובהצלחה לאתר.
וכמובן גם הרבה בהצלחה לקבוצה האם שלי, אחווה כפר מנדא, אני מאמין שתהיה להם עונה מוצלחת עם המאמן הענק עאדל עזאם.

הוסף תגובה
תגובות