"הגעתי למועדון גדול"

אחד השחקנים המצטיינים בליגה א' צפון אשתקד, המגן הימני בן ה-22, שאדי חטיב, מי ששייך לסגל המורחב של הפועל בני סכנין מליגת על ושיחק בעונה החולפת במדי מכבי כפר כנא, חתם באסי גלבוע.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 22-08-2013
  • 09:05

שאדי, תגובתך על החתימה באסי גלבוע

הגעתי למועדון גדול, תמיד שאפתי לשחק במועדון הזה כי הוא אחד הטובים בליגה א'. אני מקווה שזאת תהיה ההתחלה, ברצוני להגיע לליגות הגבוהות. אני מאוד שמח מהיחס שקיבלתי עד כה באסי גלבוע.

 

מה הציפיות שלך לעונה החדשה?

בעזרת השם תהיה לנו עונה טובה ונשיג את מטרות של הקבוצה. האני מבחינתי אתן את הכל לקבוצה.

 

בתחילת העונה היו לך הרבה הצעות מקבוצות מהליגה הלאומית, אפילו התאמנת במשך חודשיים באחי נצרת, למה החלטת בסוף להגיע לאסי גלבוע?

כמו שכבר אמרתי לך, הגעתי למועדון גדול, אני אוהב את אסי גלבוע מזמן. התאמנתי באחי נצרת והכל היה בסדר, אסי עוד לא התחילו להתאמן, כאשר התחילו להתאמן באסי החלטתי לעבור לשם. הכל היה בתיאום עם אנשי אחי, חשוב לי לשחק ובגלבוע אני אקבל יותר דקות משחק.

 

שאדי חטיב, הגעתי למועדון גדול (צילום: עלאא בדארנה)

 

אתה שייך לסגל המורחב של בני סכנין האם אתה רוצה לחזור לשם בשנים הקרובות?

האמת שהראש שלי עכשיו רק באסי גלבוע וברצוני להצליח עם הקבוצה, הכרטיס שלי שייך לבני סכנין ובסוף העונה אני חוזר אוטומטית לשם. אם המאמן בסכנין יחליט שהוא רוצה אותי, שם אני אהיה.

 

מילה לסיום?

מקווה שתהיה לנו עונה מצוינת ונשיג את כל מטרות הקבוצה. כמו כן אני מקווה להצלחה רבה לקבוצתי הקודמת מכבי כפר כנא והמאמן פתח עבאס וחברי ההנהלה שאני מאוד מאוד אוהב ומעריך. ותודה רבה לאתר "גולר1" ולכל האנשיים שתומכים בי. 

הוסף תגובה
תגובות