רחייל: "מבטיח שנהיה בצמרת"

חלוצה הצעיר של מכבי סולם, אדם רחייל, אשר שיחק בעונה שעברה בקבוצת ביר אל מכסור, חתם בשורות המועדון ומאמין שהעונה הקרובה תהיה מוצלחת יותר מבחינה קבוצתית, לאחר שבשנה שעברה ירד ליגה עם ביר אל מכסור.

  • על ידי: עלאא בדרנה
  • 02-09-2013
  • 10:36

אדם רחייל, אשר כבש שישה שערים בביר אל מכסור בעונה שעברה, לאחר שהגיע באמצע העונה לקבוצה, במטרה ולנסות להשאיר אותה בליגה. לאחר הרבה לחימה וניסיונות נואשים, לא צלחה הקבוצה את המאבקים המרים ונשרה ליגה.

 

רחייל יודע שהעונה החולפת הייתה לא טובה מבחינתו, אך הוא עדיין נשאר אופטימי. החלוץ מסכם את העונה, ושולח מבט לעבר העונה הבאה: "העונה החולפת הייתה אכזבה גדולה עבורי,  עברתי תקופה קשה מאוד. לא דמיינתי בחלומות הכי גרועים שלי לסיים עונה בצורה כזאת. היה קשה לי לעכל את זה שירדנו ליגה. אבל מבחינתי זה כבר היסטוריה. הראש שלי עכשיו ממוקד בעונה הקרובה במכבי סולם"

מקווה לעונה מוצלחת. (צילום: עלא בדארנה)

 

מה הציפיות שלך?

"קודם כל אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשקיע באימונים ובמשחקים ולסיים את העונה על הצד הכי טוב. משם? השמים הם הגבול והחלום שלי הוא לשחק בליגת העל או בליאומית"

 

מה יהיה בעונה הקרובה?

"אני אשחק במכבי סולם ומקווה לעזור לקבוצה. אני עכשיו מאושר ואני אומר תודה למאמן מוחמד זועבי שנותן לי הרבה ביטחון עצמי ולכל ההנהלה של מכבי סולם שנותנים לי כאן הרגשה של בית" 

 

מה המטרות שלכם?

"הקבוצה לא תהיה עוד סתם קבוצה בליגה. נהיה בצמרת בעזרת השם. יש סגל גדול שמבוסס על כמה שחקנים מנוסים והרבה צעירים מסביב שרעבים להצלחה, ואני אחד מהם. יש לנו מאמן ענק שאני חייב להחזיר לו על כל מה שהוא עשה ועושה עבורי. הוא קודם כל בן אדם לפני שהוא מאמן כדורגל. הוא עוזר לי הרבה" 

 

מילה לסיום ?

"אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת, לי ולקבוצה. ואני יכול להבטיח שאתן את הכל למען הקבוצה ואשחק עם כל הלב. אני מודה לכל מי שתומך בי"

הוסף תגובה
תגובות