הפועל כפר קנא פותחת עונה

לאחר שנשרה בעונה החולפת לליגה ב', תפתח הפועל כפר קנא את העונה במטרה לשוב למקומה הטבעי, בו החזיקה מעמד במשך 15 שנים, ליגה א' צפון.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 08-09-2013
  • 11:20

בסיום עונת המשחקים האחרונה, בין צהלות השמחה של עפולה וקבוצות הפלייאוף העליון שהגיעו לישורת האחרונה לבין אכזבת היורדות מליגה א', הייתה קבוצה אחת שגורלה נחרץ בדיוק במחזור האחרון של העונה: הפועל כפר קנא נשרה לליגה ב', זאת לאחר 15 שנות משחקים רצופות בליגה א'.

 

על פניו, זהו לא מאורע שיסעיר את עולם הליגות הנמוכות, עולם כמנהגו נוהג, קבוצות עולות, קבוצות יורדות, זוהי דרך הספורט. אך לא כך היו פני הדברים בקבוצה הסימפטית מהצפון. קבוצה שלמעשה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף הכדורגל הצפוני, ששיחקו ומשחקים בה עשרות שחקנים ואם להיות כנים, מעולם לא נקשרה בענייני הלנת שכר, בוררויות, ותביעות כנגד המועדון.

 

מקורות יודעי דבר מספרים שהפועל כפר קנא זהו למעשה אחד המועדונים המסודרים ביותר בליגות הנמוכות. עם פטרון ובעלים בשם יוסף טהא שדואג לכל מחסורה של הקבוצה, הנהלה מסורה, מגרש ראוי ומוסר תשלומים מצויין, שסוללים את הדרך להצלחה מקצועית.

 

בעונה הקודמת הקבוצה פחות הצליחה ולמעשה ירדה ליגה, מקרה שנתן את האות להתארגנות מהירה ומקצועית של הנהלת הקבוצה, ובעוד קבוצות ליגה ב' מחפשות את דרכן, כפר קנא כבר היתה בשלב המו"מ עם שחקנים בכדי לגבש קבוצה שתשים לעצמה מטרה אחת וברורה: לחזור לליגה א' ואם אפשר, כמה שיותר מהר. ראשית הוחתם המאמן, קובי דנינו (עם עבר כשחקן בהפועל חיפה), שאימן בהצלחה בקרית אתא ועושה את צעדיו הראשונים בקריירת האימון. קובי ידוע כמקצוען אמיתי וחסר פשרות (היה לו בית ספר טוב בהפועל חיפה), שיודע לשלב בין צעירים לותיקים, מגיע עם רעב ותשוקה להצליח. ללא ספק, מינוי ראוי ומבטיח של הפועל כפר קנא.

 

            רונן שוורצמן. חוזר לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב (צילום: לילך וייס)

 

לאחר שהוחתם המאמן, הוחתמו גם מספר שחקני רכש מהשורה הראשונה: השוער אלירן אוחיון שעל יכולותיו אין צורך להכביר במילים, אשר ישמש כעוגן בשער. בהגנה מוטי כל טוב ורחיל עבאס, שני מגנים מנוסים ומוכחים בליגות הנמוכות. בקישור: כפיר לייבוביץ, הקשר המצטיין בליגה א' צפון בשנה החולפת, יחבר בין החוליות ואמור להנהיג את הקבוצה. ובהתקפה רונן שוורצמן המתקמבק, שלאחר עונה פחות טובה מבחינתו חוזר לעשות מה שהוא עושה הכי טוב וזה לכבוש שערים, ואורן פלאש הותיק והטוב שעלה ליגה עם יוקנעם בשנה שעברה, יתנו את הטון בהתקפה.

 

   אלירן אוחיון. על יכולתו אין צורך להכביר במילים (צילום: לילך וייס)

 

בנוסף לשחקני הרכש שהצטרפו ישנו השלד המקומי המורכב מצעירים מוכשרים כדוגמת אדהם שיבלי המהיר ובאסם ארמלי, אולי אחד השחקנים הטכניים בליגה.

 

אין ספק שעם התנהלות נכונה, רעב להצלחה, צוות אימון מצויין וסגל שחקנים מגוון ומנוסה, בכפר קנא מכוונים הכי גבוה מבחינתם כאשר המטרה היא לחגוג בסיום העונה את החזרה לליגה א'.

הוסף תגובה
תגובות