"מבטיח שאחזור לליגה א' עם מודיעין"

חלוצה של עירוני מודיעין מליגה ב', כפיר מלול, מוכן לקראת פתיחת העונה ויודע שהמטרה היא ברורה לעלות לליגה א': "תהיה מלחמה בין 6-7 הקבוצות שירצו להשיג את הכרטיס לליגה א׳״

  • על ידי: אביחי חיים
  • 09-09-2013
  • 08:29

עירוני מודיעין השנה, שינתה פאזה. לאחר כשלונה בעונה שעברה והתברגותה באמצע הטבלה, השנה יחד עם המאמן המוערך, דורון ממן, כפיר מלול שכבר שיחק בעונה שעברה וכבש 25 שערים, ועוד סוללה של שחקנםי מוכשרים, אמורים להצעיד את מודיעין למלחמנה גדולה על הכרטיס לעלייה לליגה א'.

 

 בעונה שעברה השערים לא הפסיקו להגיע, אך מודיעין סיימה במקום לא ראוי מבחינכם.

"כן ללא ספק הייתה לנו ירידה ביכולת מפתיחת העונה המצוינת שלנו. היינו במחזור 13-14 מקקום ראשון בליגה, אבל אז הגיעו פציעות בסגל  וזה פגע בנו לצערי. הליגה הייתה יותר צפופה, ציפינו לסיים יותר גבוה אבל בסדר זה כבר היה ואנחנו מסתכלים קדימה. הייתה נפילה ביכולת, אני לא יודע להצביע על דבר אחד שקרה בדיוק, אך זה כבר עבר בשבילנו".

 

כפיר מלול ימשיך לכבוש בצרורות, בעונה השנייה במודיעין. (צילום: פזי שינדלר)

 

מדוע הגעת למודיעין?

"חד משמעית הוא מועדון מיוחד ומסודר לסטנדרטים של ליגה ב' וליגה א'. יש שם הנהלה נפלאה שדואגת להכל, והכסף מגיע בזמן.  אני תושב המקום כבר 4-5 שנים ככה שלי יש קל"ב, אך באמת מודיעין זה מקום נפלא ומסודר שתענוג להיות שם. תוך 4-5 שנים המועדון הזה יהיה בליגה הלאומית, ואני מקווה שבתקופה שלי נצליח לעשות זאת". 

 

שנה אחר שנה, כפיר מלול עובר את  ממוצע 20 שערים לעונה.

"האמת שכן יש לי סטטיסטיקה של אחד שכובש הרבה שעריןם. אני חושב שלא הייתה לי עונה שלא היה לי גול למשחק. בשנה שעברה כבשתי 25 שערים מה גם שלא שיחקתי 3 חודשים (פציעה) אך תמיד אני נותן את כולי. אין לי סוד, אני פשוט מגיע למיקום הנכון במגרש וברוך השם ניחנתי ביכולת הבקעה טובה ובהרבה מזל בכדורגל. אני לא אגלה את הסודות שלי ששחקנים אחרים לא יעתיקו".

 

כמה כואב לכפיר מלול, שהוא מחוץ לליגה א'?

"כואב לי אני לא אשקר. מה שהיה בקטמון עדיין כואב מדי פעם אבל זה כבר עבר ואני עכשיו במקום טוב במודיעין. היו לי הצעות מקבוצות בליגה א' ועדיין יש לי, אבל הרגשתי שמצאתי את מקומי במודיעין. שמע, הייתי בליגה א' אני מכיר את הליגה הזאת, כך שאני לא מתרגש אבל אני מבטיח שאחזור לליגה א' עם מודיעין".

 

יש לך חיבור מצוין עם מאמןן הקבוצה, דורון ממן,

"התחברנו מאוד טוב, ברגע שדורון הגיע אז אוטומטית מודיעין הפכה להיות מסומנת לעלייה. הוא הביא איתו סוללה של שחקני ם טובים שעברו קצת בליגה האלה, בנה קבוצה טובה ואני מאוד מרוצה שהוא הגיע. יש לי שילוב מאוד טוב איתו, ונקווה שבסוף העונה נהיה במקום שממנו מוביל לליגה א'. על פניו הליגה נראית קשה, אך אני כבר לא מאמין לכך כי כל שנה אנחנו בסופו של דבר, מצטערים על התוצאות שהשגנו בליגה".

 

מאמנה של מודיעין, דורון ממן. "ברגע שדורון הגיע אז אוטומטית מודיעין הפכה להיות מסומנת לעלייה". (צילום: אביחי חיים)

 

איפה נראה את מודיעין בסיום העונה?

"מאוד מקווה ומאמין מכל הלב, שמודיעין תמצא את עצמה בסיום העונה במקום הראשון שמוביל לליגה א'. יש לנו יריבות מאוד קשות, גבעת זאת מבחינתי היא מועמדת עיקרית לעלות ליגה כי היא קבוצה מחוברת שמשחקת 3 שנים יחדיו, אך תהיה מלחמה בין 6-7 הקבוצות שירוצו המטרה להשיג את הכרטיס לליגה א'".

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות