אבו רומי סגר בנהריה: "קיבלו אותי יפה"

שחקנה הצעיר של מכבי טמרה מליגה ב צפון א ואחד המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה, חתם השבוע במדי העולה החדשה לליגה א' בית"ר נהריה. לאבו רומי יש שאיפות גבוהות והוא מוכן למלחמה על ההרכב. את העונה הקרובה הוא רק רוצה לעבור בשלום. בעתיד? השמיים הם הגבול

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 15-09-2013
  • 09:44

לאחמד אבו רומי הייתה עונה טובה במכבי טמרה בעונה שעברה, וכעת השחקן מצא את עצמו קופץ מדרגה לליגה א', לקבוצה המתחדשת של בית"ר נהריה. רומי מאושר מההזדמנות שניתנה לו להוכיח את עצמו ואומר: "אני מאוד שמח להיות חלק מהקבוצה הזו. אני מאוד מאושר על החתימה ויש פה חבר'ה טובים ושחקנים מעולים. האווירה היא מאוד משפחתית וחמה. קיבלו אותי יפה, כאילו אני שחקן בית"

 

כאמור, רומי מרגיש בנהריה כאילו הוא נולד במקום, ובינתיים הכל דופק כמו שעון. לקשר יש שאיפות ובינתיים הוא בעיקר מסתכל על האווירה בתוך הקבוצה ועל החברים, טרם התחילה עונת הכדורגל: "עדיין העונה לא התחילה, אבל אני כבר מרגיש נפלא. התחברתי טוב לכל השחקנים, קיבלו אותי בצורה יפה ומכובדת. גם המאמן וההנהלה מהאימון הראשון תמכו בי ורצו אותי בקבוצה . זה נותן הרגשה טובה"

 

שואף להיתקדם לרמות הגבוהות. אחמד אבו רומי במדי בית"ר נהריה. (צילום: עלאא בדארנה)


מה השאיפות שלך העונה ?
"השאיפות שלי לעונה הזו הן כמובן להמשיך להיאבק על מקום בהרכב ולשחק כמה שיותר. מלבד זאת אני רוצה לעזור לקבוצה כמה שאפשר כדי לסיים במקון טוב מאוד בטבלה ואם לשפוט לפי חומר השחקנים, אנחנו יכולים לעשות את זה. אני מאמין במאמן וגם בקבוצה. יש לנו מאמן מצויין וגם שחקנים מצויינים. מאמין שיהיה טוב"

לא תעצור בנהריה.
"השאיפות שלי לעתיד זה לעלות על סולם ההצלחה מדרגה מדרגה. השנה עליתי לשחק בליגה א' אחרי ששיחקתי שנה בליגה ב', אני שואף להצליח גם העונה ולתת עונה טובה עוד יותר מהעונה שחלפה ולהמשיך להתקדם לליגות גבוהות יותר"

"אני רוצה לאחל לקבוצה שלי כל טוב" אומר רומי לסיום, "שנתן עונה מצויינת, כי אנחנו יכולים. אני מקווה שהכל ילך לנו טוב, אנחנו עובדים קשה ומאמין שבסוף נקצור את הפירות מהעבודה הקשה ומקווה שנסיים במקום מכובד ואם אוכל לתת עונה טובה ולתרום למועדון הנפלא הזה, מה טוב" 

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות