גביע המדינה: מודיעין מול בית שמש

עירוני מודיעין, המועמדת הבכירה לעליית ליגה השנה מליגה ב' מחוז דרום ב' גברה על בית שמש 0-2 במסגרת משחקי גביע במדינה, משערים של כפיר מלול ואסי אסולין. שבוע הבא גבעת זאב מחכה להם בליגה..

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-09-2013
  • 09:07

משחק ראשון של עירוני מודיעין ששינתה את פניה העונה. במודיעין לא יגידו את זה בפה מלא, אבל בעונה הקרובה, כל המערכת רוצה ומצפה לעשות עליית מדרגה, שמתבטאת בעליית ליגה. לשם כך הוחתם המאמן הבכיר, דורון ממן, מאמן מוערך מאד שברזומה שלו מספר עליות בליגות הנמוכות.

 

 

קרב אווירי בין מודיעין ובית שמש. (צילום: פזי שינדלר)

 

דורון בנה סגל חזק שאמור לתת את הטון בליגה וכולם במודיעין מקווים שהעונה זה יתחבר. הרבה זמן חיכו במודיעין למשחק הרשמי הראשון בכדי לראות את הקבוצה החדשה. גם ראש העיר, חיים ביבס, כיבד בנוכחותו. מול הקבוצה הביתית התייצבה עירוני בית שמש הצנועה שהגיעה בתקווה לעשות הפתעה. 

המשחק נפתח כצפוי בשליטה אבסולוטית של המקומיים, שהחזיקו רוב הזמן בכדור, מהצד השני בית-שמש הסתגרה וניסתה לצאת למתפרצות.

 

מודיעין חוגגים את השער הראשון של אסי אסולין. (צילום: פזי שינדלר)

 

לאחר כ-30 דקות נטולות מצבים, הגיע השער הראשון. יוני זכריה פרץ באגף ימין החליף מסירות עם אסי כהן, התקדם מעט והוציא כדור רוחב נפלא לאסי אסולין שנותר לבדו מול יניב בן הרוש, שוער בית שמש, ובעט עם כל הלב פנימה. 0-1 מוצדק למודיעין.

לאחר השער המשחק נרגע במעט, אך עם שליטה של המקומיים ממודיעין. 

מחצית 0-1 למודיעין.

 

יוני זכריה, (מס. 8) בכחול של מודיעין, בבעיטת יעף לכיוון השער. (צילום: פזי שינדלר)

 

המחצית השניה נפתחה כמו הראשונה ללא שינויים בהרכבי הקבוצות. 

בדקה ה-75 כדור קרן ארוך שמגיע לכפיר מלול (לא היה כשיר במאה אחוזים ולכן נכנס מחליף) שבועט אך הכדור מחולץ מקו השער ע"י הגנת בית שמש. 

דקה לאחר מכן, אסי אסולין מקבל כדור בצד ימין עובר את המגן שלו ומגביה כדור טוב לרחבה לעברו של מלול שבועט בנגיעה מהאוויר פנימה. 0-2 למודיעין. 

לאחר השער, עשה רושם ששתי הקבוצות ציפו לשריקת הסיום, כל קבוצה עם הסיבות שלה. לכן ראינו משחק ללא מצבים וניסיונות לשער.

 

חגיגה של מודיעין בשער השני שכבש כפיר מלול. (צילום: פזי שינדלר)

 

מודיעין עוברת בשלום את המבחן הראשון של העונה ויודעת היטב שהיכולת הזאת לא תספיק במשחק הבא מול עוד אחת מהטוענות לעלייה- בית"ר גבעת זאב. 

 

דורון ממן, מאמנה של מודיעין, לאחר המשחק: "סה"כ משחק לא טוב שלנו, אבל הניצחון לא הוטל בספק. החמצנו המון, הם שיחקו בונקר כל המשחק  ולא היה קל לפצח אותו. אני שמח שניצחנו ועלינו שלב. קדימה לליגה".

 

כפיר מלול, בתגובה לאחר המשחק: "אני רואה את המשחק הזה כעוד משחק הכנה לדבר האמיתי שזה הליגה. היה לנו משחק סביר בשביל משחק ראשון. בגביע כנראה שלא נזכה העונה אז אנחנו מרוכזים כרגע בגבעת זאב. מאד מאמין בקבוצה הזאת ומחכה לפתיחת הליגה".

 

ספסל מודיעין, דורון ממן בחולצה לבנה במרכז. (צילום: פזי שינדלר)

 

מאמנה של בית שמש, איתן, (צילום: פזי שינדלר)

 

הוסף תגובה
תגובות