גביע המדינה: הפועל שפרעם נגד כפר מנדא

הפועל שפרעם וכפר מנדא שתי קבוצות שהצהירו השנה שהן יאבקו על העליה מליגה ב' מחוז צפון נפגשו למשחק גביע. במשחק עצמו ניצחה שפרעם 1-2..שווה לראות מה היה...

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 30-09-2013
  • 08:49

מפגש מסקרן בסיבוב הראשון של משחקי גביע המדינה של ליגה ב' צפון א' בין הפועל שפרעם ואחווה כפר מנדא נערך במגרש העירוני בכאבול, בשל העובדה כי המגרש הביתי של שפרעם עוד לא מאושר בהתאחדות. בשנים עברו היה משחק זה בין שתי הקבוצות נחשב למשחק חם ומעניין עם הרבה אירועים.

אחווה כפר מנדא, אשר בראש הצוות המקצועי שלה נמצא המאמן עאדל עזאם, שרק לפני שנתיים סיים במקום הראשון בליגה כמאמנה של ביר אלמכסור, הביא עימו את השוער נעים אבו אחמד והבלם יחיא חריב החלוץ הישאם חלומי והקשר מוראד חריב,

בנוסף אליהם הצטרף הקשר של דבוריה בעונה שעברה חוסין עזאם שהיה אחד השמות הכי בולטים בקבוצתו, עימו הגיע גם הבלם נזיה חלאחלה.

 

חוסין עזאם כובש השער לכפר מנדא.(צילום: עלאא בדארנה)

 

מנגד הקבוצה הביתית, הפועל שפרעם, אצלה משחק אחד השחקנים שהובילו את ביר אלמכסור למקום הראשון והוא הבלם באסל בושנאק. בראש הצוות המקצועי הביאו את המאמן ניסים אדרי שצירף לקבוצה את הקשר האחורי של עירוני כאבול שנה שעברה ענאן בושנאק וחלוצה של אחי עכו נור אבו לייל, המגן הימני עבד סיף שעלה עם מכבי סולם שנה שעברה ובנוסף את החלוץ ומלך שערי הקבוצה והליגה חוסיין בושנאק שנשאר בקבוצה. אולם יחסר את החלוץ הצעיר פיראס בושנאק שיצא לנסות את מזלו בחו"ל .

 

הפועל שפרעם חסרה את הבלם באסל בושנאק וקפטן הקבוצה שנפצע באימון המסכם ולא יכול לעלות לשחק. בחימום החלוץ חוסין בושנאק מלך שערי הקבוצה קיבל מכה וסבל מכאבים בכף הרגל וגם הוא לא נטל חלק במשחק. 

שופט המשחק : איהאב מעלוף מסכנין לעיני 200 צופים.

 

כפר מנדא: פותחת בהרכב הבא: בשער נעים אבו אחמד הגנה טאהא זידאן -יחיא חריב -נזיה חלאחלה - אחמד מנדלאוי בקישור מוחמד טאהא -אחמד זערורה -חוסין עזאם- עלי זידאן בהתקפה הישאם חלומי -אחמד זידאן

הפועל שפרעם עלו עם עורסאן חמאדי שוער בהגנה עבד סייף -ענאן בושנאק -מוחמד אבו גלייל -איחסאן מחמדאת בקישור סאמר חמאדי - תאמר קאדריה - יוסף קורטאם בהתקפה פיראס קורטאם - נור אבו לייל - מוהנד חאג עלי

 

מהלכי המשחק:

בדקה ה-8 כדור קרן להפועל שפרעם עולה לתוך הרחבה והקפטן ענאן בושנאק בנגיחה אדירה מעלה את שפרעם ל 1-0.

בדקה ה-30 כגור חופשי של שפרעם עושה בלגן בתוך הרחבה ואיך שהוא הכדור מורחק לרגלו של תאמר קאדריה שבועט מחוץ לרחבה פנימה 2-0 לשפרעם.

כפר מנדא התחילה ללחוץ לפני היציאה למחצית, בעיטה חזקה של חוסין עזאם פוגעת ביד של ענאן בושנאק והשופט שורק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. וחוסין עזאם לא מתבלבל ושולח כדור חזק לרשת 2-1.

 

משחק מעניין היה לנו בסיבוב הגביע. (צילום: עלאא בדארנה)

 

במחצית השניה כפר מנדא נכנסה טוב והגבירה את הלחץ על שערו של עורסאן חמאדי, בדקה ה-55 חוסין עזאם מסובב כדור חופשי נהדר אשר פגע בשחקן בתוך הרחבה, הטעה את השוער אבל בסוף השוער הצליח להרחיק בקצות האצבעות.

בדקה ה-90 הקוון הרים את השלט וקבע תוספת זמן של 4 דקות, הלחץ של כפר מנדא נמשך, כדור קרן הוגבה אל הרחבה, רגל ארוכה של שחקן פגעה בבטנו של השוער עורסאן חמאדי אשר שכב על הדשא וצרח מכאבים.

 

בסוף שריקת הסיום של השופט, שפרעם עולה לשלב הבא, כפר מנדא תמשיך להתכונן למשחקי הליגה. בכפר מנדא נראו מרוצים מהיכולת אך לא מהתוצאה. "הלחם שלנו הוא הליגה נמשיך להתאמן יש לנו קבוצה חזקה" אמרו בהנהלה. בצד המנצח של שפרעם אמרו: "אנחנו ממש מודים לכאבול על האירוח במגרשם, נקווה שבקרוב המגרש הביתי שלנו יהיה מוכן ונצליח לארח קבוצות אצלנו בבית. כל הכבוד לשחקנים שלנו שעשו משחק טוב, גם כל הכבוד לאנשי כפר מנדא, אנחנו מאוד מכבדים אותם".

הוסף תגובה
תגובות