במנוחה ונחלה

פתיחת העונה זימנה לנו מפגש גביע מרתק בליגה ב' דרום, אשר הביא את שתי הקבוצות אולי הכי התקפיות בליגה. בשורה התחתונה, גודל הציפייה כגודל האכזבה. שער אחד בלבד נכבש במשחק בין נחלת יהודה לבני יצ'לאל, וגם הוא נכבש מהנקודה הלבנה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 03-10-2013
  • 08:48

גם בנחלת יהודה וגם ביצלאל עשו בפגרה כמה רכישות מפתיעות, אשר הפכו אותן לקבוצות שמהן צריכות לפחד רוב קבוצות הליגה. למשחק ביניהם הייתה משמעות מלבד היותו משחק גביע שמתנהל בשיטת הנוקאאוט, אלא זה היה משחק שאמור היה להיות מפגן כוח, אם תרצו, מפגן כוח לכדורגל.

 

בפועל, שתי החלטות מפוקפקות של שופט המשחק הן בעצם האירועים הבולטים באחד המשחקים הגרועים שנראו בשנים האחרונות, אבל אליהם נגיע בהמשך.

 

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חסרים כאשר ארז ירימי, אולי החלוץ הפורה ביותר בליגות הנמוכות, חסר אצל האורחים, ומנגד המקומיים חסרו את מתן מור יוסף הפצוע שיעדר למשך כחודש בגלל פציעה טורדנית בקרסול ובתחילת המשחק הוחלט להדיח מהסגל את מוטי שורש הוותיק, לטענת הצוות המקצועי בגלל בעיית משקל.

 

בחצי הראשון המקומיים פתחו טוב יותר כאשר פעמיים חדרו לרחבה החלוצים הוותיקים דודי בכר ו רוני בכר שעדיין לא היו מספיק חדים ליד השער ולא ניצלו מצבים קורצים. מנגד, האורחים הסתמכו על יכולת אישית של אילן טפרה וזיו כבדה הוותיקים, אך הם לא הצליחו לכבוש .

 

אפשר לחייך. (צילום: רמי גרידיש)

בדקה ה-25 יהב מויאל חדר משמאל לרחבת האורחים, אבל השתהות מיותרת והכדור נחטף מרגליו על ידי אדם סייג. בדקה ה-28 הגבהת עונשין מימין של אמיר סולרסקי פגשה את ראשו של הבלם ניר אבו שפספס הזדמנות מצוינת. שער הניצחון נכבש כבר במחצית הראשונה כאשר בדקה ה38 נשלח יהב מויאל לתוך רחבת בני יצאלאל וספק הוכשל, אבל הפוסק הוא השופט, שהורה על הנקודה הלבנה דודי בכר קבע 0:1 למקומיים שירדו להפסקה מחויכים .

 

חיים קאופמן מביע אהבה (צילום: רמי גרידיש)

 

במחצית השנייה שוב נקודת מחלוקת  כאשר שופט המשחק הרחיק את אסקפה המקומי בצהוב שני מפוקפק ומכאן המשחק עבר להיות חד צדדי לכיוון שער המקומיים שנלחצו לאורך כל המחצית השנייה. יכולת מצוינת של חיים קאופן  הוותיק והמצוין שהיה המצטיין בשדה מנעה כל מצב הבקעה ויצלאל אף לא הייתה רחוקה מלהשוות. בשורה התחתונה, יצאלאל מודחת כבר במחזור הגביע הראשון, ותנסה לתקן את הרושם כבר במשחק הקרוב בליגה. 

 

ביצלאל היו מאוכזבים מהתוצאה (צילום: רמי גרידיש)

 

אמיר סולרסקי, כמה לב ונשמה הבחור מביא איתו למשחק...(צילום: רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות