כפר יונה מכוונת לליגה א'

אחרי הלם הירידה לליגה ב' בשנה שעברה בכפר יונה יודעים ששום דבר חוץ ממקום ראשון ועלייה חזרה לליגה א' לא יעבור בשתיקה....האם כפר יונה תדרוס את הליגה ?...לא בטוח.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 04-10-2013
  • 07:53

כשראשי כפר יונה בנו את קבוצתם בשנה שעברה בליגה א' הצפי היה השתלבות בפלייאוף העליון.

עם סגל השחקנים המנוסה שהיה לקבוצה, ומבצרה הביתי בכפר יונה, אף אחד מאנשי הישוב לא תיאר גם בחלומות השחורים ביותר שהקבוצה תרד בסיום עונת המשחקים לליגה ב' אחרי כמעט עשור בליגה א'.
אבל אנשי כפר יונה לא הרשו לעצמם להתאבל יותר מידי וכבר לאחר סיום העונה החלו בתהליך בניית הקבוצה כשהמטרה הברורה היא מקום ראשון.
ראשי הקבוצה מינו כמאמן את ירון טימור אחד הסמלים הגדולים של כפר יונה לאורך השנים, שזו לו עונה ראשונה כמאמן בוגרים. ההיכרות רבת השנים של טימור עם הקבוצה ועם שחקניה, שרובם שיתפו איתו פעולה על המגרש, גרמה לכך שרובם הסכימו להישאר ולשחק בכפר יונה גם בליגה ב'.
 
גילי חג'ג', הסמל של כפר יונה נשאר כדי להחזיר את קבוצתו לליגה א' (צילום:אלי ראול)
 
סגל השחקנים נשאר כמעט כולו וזה דבר מפתיע לקבוצה היורדת ליגה, אבל זה יהיה היתרון הגדול של הקבוצה. אמנם שחקניה לא הכי מכירים את ליגה ב' אבל עדין מדובר בשחקנים ברמה טובה גם לליגה א' ולליגה ב' זה אמור להספיק.
אמנם שחקנים משמעותיים כמו אלון לוי, אדם לם, אבי אלפסי, גל גניש ועופר סהר עזבו,  אולם שחקנים כמו אופיר חלאווני, גילי חג'ג', יזהר גרף, נמרוד מחני ורועי ניסן השוער נשארו לעונה נוספת. על הבסיס הזה צורפו שחקנים מצויינים כמו החלוץ שי כחלון ששב הביתה, דורון דריי המצויין שעלה ליגה בעונה שעברה עם כפר קאסם, וגם הוא שחקן בית, שימי ג'ורנו חזר מהשרון נתניה, גיא כהן צורף מהפועל מרמורק ואדם כהן ממכבי כפר כנא.
 
שי כחלון, חזר הביתה (צילום: אביחי חיים)
 
אכן נבנה סגל מרשים וחזק בכפר יונה, אבל השאלה המרכזית תהיה איך סגל הקבוצה יתחבר והאם השחקנים עדיין בטראומה מירידת הליגה. בכפר יונה יודעים שבליגה הכי חשוב זה לפתוח את העונה ולצבור כמה שיותר ניצחונות, ותקלה אחת או שתיים יכולה להרוס עונה שלמה.
התחזית של אתר "גולר1": מקום 1-2. לכפר יונה על הנייר יש סגל חזק מרשים והטוב ביותר בליגה, ונכון לרגע זה הם המועמדים מספר 1 לעלות ליגה, אבל לדעתנו כפר יונה לא יעלו בקלות ויכולים גם למצוא את עצמם במשחקי הפלייאוף (עיינו ערך מ.ס כפר קאסם בעונה שעברה שלמרות התחזיות סיימה במקום השני ועלתה רק במשחקי המבחן).

הוסף תגובה
תגובות