אבירי בת ים- צעירי טייבה מציגים: איברהימשה

משה דיין העניק לאבירי בת ים ניצחון יקר ניצחון יקר בדמות 0:1 משער שהזכיר את הגול של החלוץ השוודי בליגת האלופות. צעירי טייבה? באו בעיקר להפריע.

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 28-10-2013
  • 16:00

הפועל אבירי בת ים אירחה (ו') את מ.ס צעירי טייבה למשחק מסקרן ביותר בליגה ב'.  האבירים האדומים בהנהגתו של השחקן ומנג'ר הקבוצה פליקס חלפון והמאמן דוד קמרו, חוזרים לאצטדיון העירוני בבת ים אחרי שני הפסדים רצופים וינסו לשאוף לנצח את טייבה כפי שעשתה מוקדם יותר היריבה העירונית עירוני בת ים, אשר הביסה את בני אילת במגרשה בבת ים. האורחים מטייבה, מגיעים אחרי ניצחון במצב רוח מרומם ושחקניו של ג'אבר עבד אלסתאר, רוצים להמשיך את רצף הניצחונות גם מול הפועל בת ים.

 

האבירים מתכוננים למלחמה. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

שחקני טייבה מתכוננים. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

שופטי המשחק: אורי לוגסי השופט הראשי ועוזריו אבירם יקים,ורחלי גלם. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

שתי הקבוצות על כר הדשא. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

המשחק התעכב בכמה דקות, אחרי ששופט המשחק, אורי לוגסי, שם לב ששחקני טייבה לבושים באדום וגם בת ים עם אותה צבע התלבושת, מקרה מביך שלא אמור להיות במשחק כדורגל בליגה ב'. שחקני בת ים החליפו את התלבושות והמשחק יצא לדרך. בפתיחת המשחק, האבירים של קרמו וחלפון שלטו יותר וניסו להגיע למצבים אבל ההגנה של צעירי טייבה עצרה את המתקפות של האבירים. טייבה לא הצליחה להגיע לשום מצב ממשי מול שוער הפועל בת ים והמשחק היה בשליטה מוחלטת של הבת ימים. לקראת שריקת הסיום של המחצית הראשונה, פליקס חלפון ועידן ביטון היו אמורים לרוץ את הסכר של טייבה ולהבקיע, אך החמיצו ברשלנות וסיימו את המחצית בתוצאה מאופסת.

 

חלפון עם החמצה גדולה. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

בפתיחת המחצית השנייה, האבירים לחצו ושלטו בשטח המגרש יותר מטייבה אבל לא הגיעו למצבים ואיומים לשער עד 20 דקות לפני שריקת הסיום. פליקס חלפון מסר לעבר משה דיין, האחרון ראה את שוערה של טייבה מחוץ לשער, דיין ראה זאת וכבש. אי אפשר להתעלם מכך שברגע כיבוש השער, כל הנוכחים באיצטדיון נזכרו בשערו של השחקן השלישי הגדול מכולם, זלאטן איברהימוביץ מול אנדרלכט בליגת האלופות השבוע. דיין התקשה לעכל שהכדור נכנס, וסגר את סיפור המשחק בניצחון חשוב לאדומים של בת ים מול טייבה.

 

חלפון מבשל שער יקר לדיין. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

עבד אלסתאר עצבני אחרי השער שחטף. (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

המאמן המנצח, דוד קמרו, שמח אחרי הניצחון ואמר: "באנו אחרי שני הפסדים בליגה, והפסד בגביע. לקראת המשחק, הכנסנו לשחקנים טוב טוב לראש, שאנחנו חייבים לנצח בבית כדי שלא נסתבך ואכן עשינו זאת ואני גאה בבחורים שלי".

 

קמרו: "אני גאה בבחורים שלי". (צילום: שלמה אשר-חיים)

 

הוסף תגובה
תגובות