מודיעין עם עוד שלוש נקודות

מחזור 5 בליגה ב' דרום ב' הפגיש את עירוני מודיעין והפועל דימונה. מודיעין ניצחה 1-0 משער של עדי שקרוקה וממשיכה במסע לליגה א'. שבוע הבא מודיעין פוגשת את נחלת יהודה..

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-10-2013
  • 21:45

מפגש בין עירוני מודיעין לדימונה ששינתה את פניה בקיץ האחרון לאחר שהחתימה מספר שחקנים משמעותיים בראשותו של משה אסולין שהגיע מהליגה הלאומית.  במודיעין ידעו שצפוי להם משחק לא קל לאור תוצאותיה של האורחת מדימונה.

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. (צילום: פזי שינדלר)

 

המשחק התנהל רובו ככולו במרכז המגרש עם שליטה של מודיעין, שתי ההגנות עבדו יפה והמשחק התנהל ללא מצבים מסוכנים. 

בדקה ה-82 הגיע המצב הראשון ואיתו שער הניצחון של מודיעין. דוד קנבסקי קיבל כדור שנהדף מהגנת דימונה ושלח כדור נפלא לעדי שקרוקה ששבר את תרגיל הנבדל של האורחים, שקרוקה הקפיץ באלגנטיות את הכדור מעל ידיו של שוער דימונה וקבע 0-1 חשוב מאד עבור מודיעין. 

 

דוד קנבסקי, מבשל השער...(צילום: פזי שינדלר)

 

זיו סלמונוביץ ממודיעין. (צילום: פזי שינדלר)

 

בדקה ה-85 הורחק ניסים אזרז המקומי בצהוב שני לאחר דיבורים מיותרים עם השופט. המשחק הסתיים בתוצאה 1:0, משחק שמודיעין תיקח ממנו רק את הנקודות ואת העובדה שהם לא סופגים שער כבר 4 משחקים ברציפות. דימונה מבחינתה תזכה לאפשרות לשחק מול מודיעין ביום ג' הקרוב (גביע) ולקוות לתוצאה והפעה טובה יותר. 

 

דורון ממן מאמנה של מודיעין בתגובה: "היה משחק שקול מול קבוצה טובה. הגענו למספר מצבים שלא נוצלו. הם הגיעו למצב אחד. לשמחתי הצלחנו להבקיע שער אחד אחרי שכבר חשבתי שלא נצליח להבקיע. מרוצה מהניצחון ומהמשכיות. עכשיו עם הפנים לנחלת יהודה שאמור להיות משחק קשה מאד. דימונה תעשה חיים קשים לכל קבוצה בליגה" 

 

(צילום: פזי שינדלר)

הוסף תגובה
תגובות