חתום בנקודה

שיכון המזרח ועירוני מודיעין נפגשו למשחק מסקרן, כאשר מודיעין מציגה את הרכש החדש יניב סבג. שתי הקבוצות הבכירות נפרדו ב-1:1, כששיכון המזרח חוזרת הבייתה מרוצה מהנקודה אשר השיגה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-11-2013
  • 09:35

ביום שישי נפגשו שתי קבוצות הצמרת שנבנו מתחילת העונה בכדי להתמודד על הכרטיס לליגה א' . עירוני מודיעין הציגה לראשונה בהרכב את הרכש החדש יניב סבג שהגיע בכדי לייצב את החלק האחורי של הקבוצה.


מולה ניצבה שיכון המזרח שלאחר פתיחת עונה טובה ידעה שניצחון במודיעין ייתן לה דחיפה רצינית להמשך הליגה וגם אפשרות לטפס למקום הראשון בטבלה.


המשחק נפתח בקצב טוב כיאה למשחק צמרת. בדקה השנייה עדי שקרוקה שולח את פרנקו לאגף שמאל ופרנקו עובר את המגן שלו ומוציא כדור רוחב לכפיר מלול שעומד חופשי ברחבה וברגע האחרון משה משען הבלם האורח שולח רגל ומציל את שיכון מספיגה מוקדמת.

 

שני הקפטנים. נפרדו כידידים (צילום: פזי שינדלר)

 

בדקה ה-3 כדור קרן של האורחת, הכדור מגיע למשען שבועט פעם אחת והכדור נהדף למישל רובינוב שמשתלט על הכדור ומוכשל ברחבה. פנדל מוצדק לשיכון.דודו ביטון ניגש לבעוט את הכדור וקובע יתרון מוקדם לאורחת.

 

לאחר השער האורחים מראשון לציון נסוגו לאחור והתחילו להעביר זמן כבר מדקות הפתיחה. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של המקומיים ללא מצבי הבקעה רציניים. למעט מצב אחד שהורחק מקו השער לאחר נגיחה של מלול.

 

הבעיטה של שקורקה בעמוד (צילום: פזי שינדלר)

 

המחצית השנייה נפתחה כמו שהסתיימה הראשונה ודורון ממן העלה הרכב התקפי מאוד בכדי להשוות ולנצח את המשחק.בדקה ה-50 כדור עונשין מצוין של שקרוקה פוגש את העמוד ויצא החוצה. מודיעין המשיכה ללחוץ ולאחר חמש דקות אסולין נשלח לרחבה לאחד על אחד מול השוער ובועט את הכדור לעמוד.


בדקה ה-63 השיווין הגיע, כאשר כדור ארוך לאסולין באגף ימין שמרים בנגיעה לרחבה ולשם מגיע מלול שבועט ברגל ימין פנימה. 1-1 מוצדק.

 

איציק קדושים מול אוהב אהרון (צילום: פזי שינדלר)

 

אוהד פחימה מחלץ ברגע האחרון (צילום: פזי שינדלר)


האורחים מדקות אלו הסתגרו עוד יותר ורק רצו לשמוע את שריקת הסיום. בדקה ה-75 יוני זכריה שולח כדור למלול ברחבה שבועט בנגיעה לפינה הרחוקה והשוער עוצר את הכדור. חמש דקות לסיום דוד קנבסקי מורחק בצהוב שני לאחר שעצר מתפרצת של השיכון שיכולה הייתה לנצח את המשחק, לאחר שכל שחקני מודיעין עלו להתקפה.

 

מכאן ועד הסיום ניסו המקומיים להשיג הכרעה ללא הצלחה. השיכון מבחינתם מרוצים מהנקודה שהשיגו במשחק חוץ קשה ואילו מודיעין יצאה מאוכזבת מהתוצאה שהרחיקה אותה מהמקום הראשון.

 

שחקני השיכון חוגגים. שמחים מהתיקו (צילום: פזי שינדלר)

הוסף תגובה
תגובות