עראבה שוקעת, כאוכב מוכנה למג'דל

הפועל כאוכב ניצחה את בני עראבה 0:1 במפגש התחתית הטעון ביניהן בסוף השבוע האחרון. עראבה עם ארבעה שערים בלבד בליגה. כאוכב עם הפנים למרכז הטבלה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 12-11-2013
  • 15:25
אבמסגרת המחזור השישי בליגה ב' צפון א' בני עראבה אירחה את הפועל כאוכב  במגרש בבענה. כאוכב ש המאמן מחמוד אבראהים פתחה עם חסן עזאם בשער, מוחמד חמזה -עלי טאהא -שאהר אבו אלהיגא -אחמד אבו רומי 
מוחמד בדארנה - אחמד עואד - מוחמד דיאב - מחמוד חמזה, אבראהים חסן - אחמד חוסין. 
 
מנגד, המאחרת, אותה מאמנה אוסמה בכריה, פתחה בהרכב עם נדים סעאידה בשער, גיריס חורי - מערוף כנאענה - סמיר עאסלה -תאמר נמארנה, רביע קראקרה -טארק עלי -מנאר דראושה -שאדי גנטוס, רשאד דראושה - עימאד נעאמנה. 
 
המשחק נפתח בקצב טוב אבל זהיר מצד שתי הקבוצות שניסו לשלוט בכדור ולתקוף בהתקפות מסודרות .בדקה ה-15 אבראהים חסן מקבל כדור ובועט לידיים של נדים סעאידה, שהיה מצוין במהלך כל המשחק .עראבה גם התחילה לנסות לתקוףאבל נתקלה בהגנה ערנית של כאוכב בראשותם של עלי טאהא ושאהר אבו אלהיגא שנראו טוב מאוד, וכאוכב בעיקר שלטה בכדור.
 
בדארנה קשרה של כאוכב (צילום: עלאא בדארנה)
 
בדקה ה-30 המגן הימני של כאוכב, אחמד אבו רומי, פורץ באגף ימין ועובר שלושה שחקנים, נכנס לרחבה ומעביר רוחב לאחמד חוסין שדחק פנימה. שער גדול ובישול  ענקי של המגן הימני אחמד אבו רומי .
 
אחרי השער כאוכב נראתה יותר רגועה ועראבה נכנסה ללחץ. השחקנים התחילו לחפש אשמים וזה עלה להם בשני צהובים: אחד לעימאד נעאמנה והשני למנאר דראושה .
 
למחצית ירדו הקבוצות כשכאוכב מחזיקה ביתרון מינימלי. החלוץ של עראבה רשאד דראושה נפצע ולא יכול היה להמשיך. במקומו נכנס מחמוד חיאדרי. 
 
שוער כאוכב חסן עזאם. שמר על רשת נקייה (צילום: עלאא בדארנה)
 
המחצית השנייה נפתחה בגישושים מצד שתי הקבוצות, שבעיקר ניסו להימנע מלספוג. בדקה ה-60 בכאוכב רצו לרענן את ההתקפה כאשר אחמד חוסין כובש השער יצא לנוח ובמקומו נכנס נסים עבד אלקאדר. שתי דקות עברו ואחמד אבו רומי המגן הימני דוהר מצד ימין שלו, נכנס לתוך הרחבה ומעביר רוחב, ומוחמד בדארנה דחק לרשת, אבל דגל גבוה של הקוון פסל את השער.
 
בדקה ה-82 אבראהים חסן יצא והקשר הצעיר והיב סוואעד נכנס לדקות ראשונות שלו בליגה. סוואעד הוא אחד השחקנים הכי מבטיחים של הדור הצעיר. עראבה ניסתה בכל הכוח אבל בכל המקרים השוער חסן עזאם היה במקום. גם עלי טאהא נראה מצוין לצידו של שאהר אבו אלהיגא והקפטן מוחמד חמזה. עראבה עוד ניסתה להשוות, אבל לשווא. בכאוכב עלו ל-6 נקודות וחגגו בסיום. הקבוצה נראית טוב כמו בשחקים הקודמים אבל השקט ששידר המאמן מחמוד אבראהים זה מה שעשה את ההבדל  כאשר נתן לשחקנים לשחק בחופשיות ובביטחון. במשחק הבא ישחקו כאוכב מול בני מג'דל כרום מוליכת הליגה. עראבה נתקעה במאזן של 4 נקודות וצריכה להתאמץ יותר כדי להשתחרר מלחץ התחתית.
 
אבו רומי מסדר את הכדור. המצטיין במשחק (צילום: עלאא בדארנה)
 
שחקני עראבה. שקועים בתחתית (צילום: עלאא בדארנה)
 
שחקני כאוכב. בשבוע הבא מול המוליכה (צילום: עלאא בדארנה)
 
השופטת עמית ברזילאי. שיפוט מצוין (צילום: עלאא בדארנה)
 
שמחה בכאוכב. יעצרו את הדהירה של מג'דל כרום? (צילום: עלאא בדארנה)
 
 

הוסף תגובה
תגובות