העונה של מג'דל כרום?

אחרי שתי עונות רצופות בהן הקבוצה נאבקה על העלייה, הגיע אימן חלאיילה במטרה לעמוד סוף סוף במטרה, ולקחת את מג'דל כרום לליגה א'.

  • על ידי: פאדי זרקאווי
  • 19-11-2013
  • 14:53

אימן חלאיילה הגיע העונה למגד כרום אחרי שתי עונות שהקבוצה נאבקה על כרטיס לליגה א', וכושלת ברגעי האמת. המטרה היא כמובן ברורה לכולם, אך איש בקבוצה לא חושב שזה יהיה קל, לאחר האכזבות הרבות שחוו.

 

אחרי שישה מחזורים קבוצתו של אימן חלאיילה עומדת עם מאזן מושלם ומחזיקה במקום הראשון בליגה. למאמן ברור מה הוא סוד ההצלחה של המועדון: "השקט התעשייתי שההנהלה נותנת זה הדבר שהכי חשוב לקבוצת כדורגל. השחקנים במגרש מרגישים את זה, והאווירה סביב הקבוצה היא טובה"

 

"השחקנים נותנים את הכל באימונים" אומר אימן, "כולם עובדים למען השני ורואים את זה במשחקים. מהדקה ה-70 הקבוצות שמשחקות מולנו נופלות מהרגליים ואנחנו שולטים במשחק ומבקיעים שערים"

 

בסגל הנוכחי, הקבוצה מסוגלת לעלות, או שצריך עוד להתחזק?

"הקבוצה נמצאת במצב מצוין עד עכשיו, וכל קבוצה שמכבדת את עצמה צריכה להציב מטרה. אנחנו מכבדים את עצמו והמטרה שלנו היא ברורה - לעלות לליגה א'. מבחינת הסגל, חסרים לנו עוד שלושה שחקנים בעמדת ההגנה והקישור ואז הסגל יהיה מושלם. בהגנה חסר לי שחקן, אם חס וחלילה מישהו מורחק או נפצע, אין לי מי שיחליף אותו"

 

חלאיילה. "רק קבוצה אחת תחגוג העונה. בעזרת השם זו תהיה מג'דל כרום" 

 

איזו קבוצה תאבק עם מג'דל כרום על העלייה?

"אני מכבד את הקבוצות, אבל אני מתעסק עם הקבוצה שלי בלבד. אין ספק שכפר קנא קבוצה שחיזקה את עצמה בצורה משמעתית, שהביאה אחד עשר שחקני רכש והמטרה שלה ברורה, עליה לליגה א'. אצלנו 75% מהקבוצה שחקני בית שנותנים את הנשמה שלהם עם שחקני הרכש ובעזרת השם העלייה תהיה שלנו בסוף העונה"

 

אם לא תעלו, נכשלת?

"אם לא נעלה לליגה א' זה יהיה כישלון לדעתי. הכנו את את הקבוצה בצורה טובה כדי לעלות, אבל הרבה קבוצה הכינו עצמן בצורה טובה בעבר ובסוף לא עלו. זה הכדורגל, בסוף יש קבוצה אחת שתהיה מאושרת ובעזרת השם זאת תהיה מג'ד אל כרום"

הוסף תגובה
תגובות