7 לפני משחק העונה

הפועל כפר קנא אירחה בשבת האחרונה את בני עראבה . בקבוצה מרגישים רוח חדשה שמציגה כדורגל טוב ומנצחת משחקים במגרשים קשים אך עדיין לא ניצחה בצורה משכנעת. כל זה היה נכון עד יום שבת שבו התפוצצה על עראבה המסכנה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 25-11-2013
  • 10:38
 250 אנשים הגיעו לצפות במשחק מה שמראה, שהשנה הולכים בכפר עד הסוף ורוצים לעלות ליגה.המשחק הסתיים בתוצאה 7:1 ואלמלא הורדת הרגל מהגז של שחקני כפר קנא התוצאה יכלה להיות אף גבוהה יותר. יחסי הכוחות היו ברורים מהדקה הראשונה של המשחק כששחקני הקבוצה המקומית עושים ככול העולה על רוחם במגרש. כפר קנא הציגה 3 שחקנים משכמם ומעלה באסם ארמלי שממשיך לההבקיע בכל משחק וסיים עם צמד שערים. נביל עלי שסיים גם הוא עם צמד ומעל כולם כפיר לייבוביץ תופעת טבע שבגיל 35 רץ על המגרש כמו נער...ונראה שהוא רק משתבח עם השנים..כפיר משחק כמו בן 18 , מחלץ כדורים ושולט באופן אבסולוטי במשחק קבוצתו. את המשחק אגב הוא סיים עם 3 בישולים.
 
רונן שוורצמן, נכנס מחליף וכבש שער. (צילום: לילך וייס)
 
להלן תקציר השערים בדקה ה-5 נביל עלי קובע 1:0 מבעיטה מרחוק כעבור 5 דקות נוספות מוענא ראדי מגלגל פנימה לאחר בישול גאוני של כפיר לייבוביץ. באסם ארמלי עם ה-3 מבעיטה חופשית. 3:0 במחצית.
 
עם פתיחת המחצית השנייה נביל עלי עושה את הרביעי והשני שלו מקרוב .אדהם שיבלי בנגיחה קובע 5:0 בדקה ה-60. ארמלי קובע מקרוב 6:0 ולקינוח רונן שוורצמן שנכנס כמחליף עם ה-7 .
בתפר עוד הצליחה בני עראבה לצמק משער עצמי של גיהאד רביע לאחר חוסר הבנה בינו לבין אלירן אוחיון.
 
בסיום 7:1 ענק למקומים שמגיעים בטירוף למשחק העונה מול מג'דל כרום.

הוסף תגובה
תגובות