אבו רומי מרים את כאוכב מול אחי עכו

מפגש מסקרן בליגה ב' הפגיש בין אחי עכו לכאוכב באצטדיון העירוני בעכו. שתי הקבוצות היו חייבות ניצחון בכדי להתרחק מקרבות התחתית. בפועל, כאוכב הייתה טוב היותר ואף ניצחה 1:3 לאחר תצוגה מרשימה של אבו רומי

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 03-12-2013
  • 08:43

אחי עכו מהמקום השביעי בליגה הגיעה למשחק מול כאוכב מהמקום ה 14 שהחזיקה במאזן עגום של שש נקודות בלבד.

המשחק נפתח בקצב מאוד מהיר כאשר שתי הקבוצות לוחצות האחת על השנייה. כבר בדקה ה-19 הרמה מדיויקת של המגן אחמד אבו רומי מוצאת את הראש של הבלם עלי טאהא שעושה 1-0 לכאוכב, יתרון מוקדם של האורחים.
 

 

 

מוחמד אבו רומי, שחקן מצויין . מחזיק את כאוכב בצמרת כמעט לבד. (צילום: עלא בדארנה)


4 דקות עברו וזה שוב אחמד אבו רומי שפורץ באגף לאורך המגרש ומחליף מסירות בינו לבין מוחמד בדארנה שנכנס לרחבה, מחזיק בכדור כאשר שחקן הגנה מנסה להרחיק, וזה נכנס לרשת שער שכל כולו המגן אחמד אבו רומי.

השער הזה עורר את הספסל של עכו ומיד בוצעו שני חילופים כאשר דאהוד אגא ואברהים עכר יצאו, ובמקומם נכנסו מוחמד חגאזי ושאפיק חביבי. המחצית נגמרה ב-0:2 לכאוכב.

במחצית השניה בעכו חשבו על חילוף התקפי,אז סלים ואכד יצא ונכנס אחמד זידאן.

בדקה ה-64, הובן שהחילוף לא עזר לעכו. זה היה אבראהים חסאן הקשר של כוכב שמסדר לעצמו מצב בעיטה ומכניס את הכדור השלישי לרשת של רשואן כריים.

בכאוכב רצו לשמור טוב על התוצאה ולהחזיק בכדור כמה שיותר זמן כאשר בדקה ה-74 וסאמה אחמד בשורות כאוכב יוצא ואיל חגוג נכנס.

 

כדור קרן לזכות כאוכב. (צילום: עלא בדארנה)

 

בדקה ה-85 חאלד אגא בשורות כאוכב יוצא ונכנס הקשר מועתז עגם והקהל של עכו לא מבין למה מועתז לא משחק, מפני שלקבוצה חסר שחקן כזה.

בכאוכב מכירים היט את מועתז ששיחק אצלם בעונה שעברה וכמעט והעפיל איתם לליגה א', בשביל לבלום את המסירות המדוייקות שלו, נכנס אהיב סואעד למשימה. אהיב לא הצליח למנוע בדקה ה-90 את מסירתו של מועתז למוחמד דוחי שצימק ל-1:3, תוצאה בה נחתם המשחק.

אפשר להגיד שאחמד אבו רומי המגן הימני של כוכב הוא איש המשחק ללא ספק, מאז שהגיע לכאוכב כבש שער אחד ובישל עוד שניים. את המשחק שפט דניאל לוי ועזרו לו אור בן עמי - ודורון יואבוב.

 

כאוכב עולה בעקבות הניצחון למקום ה-11 ומחזיק במאזן של תשע נקודות, אחי עכו יורדת למקום העשירי במאזן של עשר נקודות.

 

 

מחמוד אבראהים מאמן כוכב חוגג עם אבו רומי מימין ובדארנה משמאל (צילום: עלא בדארנה)

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות