כפר מנדא לא מוותרת

בני עראבה חשבו שיטיילו לניצחון קליל על כפר מנדא, אך הקבוצה שבאה במטרה לחזור למסלול הניצחונות ניצחה לבסוף 0:2 והעפילה למקום השני בטבלה. עראבה? תחפש את הנקודות במקום אחר

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 19-12-2013
  • 01:13

המפגש בליגה ב' צפון א' שהיה אמור להיות בשבת ונדחה ליום שני בו אירחה בני עראבה את כפר מנדא, היה מפגש מרתק, כצפוי. עראבה התעוררה במחזורים האחרונים כשניצחה את הפועל סכנין ומכבי עכו, ניצבה הפעם מול אחווה כפר מנדא שבאה במטרה אחת והיא לחזור למסלול הנצחונות אחרי הפסד למעלות ותיקו נגד כפר סמיע.

 

את המשחק שפט אור בן עמי ועזרו לו עאמר משאעל - איגור שילנקוב.עראבה של אוסמה בכריה שצרפה את שחקן ההגנה טארק שמאלנה ובהאא רבאח נמצאת בתקופה טובה שהראתה שהרכש השתלם לאחר שזכתה הקבוצה בשני נצחונות ברצף.השבוע גם הצטרף מוחמד כנעאן מהפועל נצרת עלית.

 

בכפר מנדא הצליח המאמן עאדל עזאם להעביר את השוער של אחווה עראבה טארק נעאמנה והשחקן המאוד מוכר בליגה א' שחאדה שחאדה ששחק עונה שעברה במכבי כפר כנא במקומו של מוראד חריב שעזב לטובת הפועל שפרעם.

 

שחקני עראבה יורדים מתוסכלים (צילום: עלאא בדארנה)

 

המשחק נפתח בקצב מאוד מהיר כשכבר בדקה השנייהעואד קדח מקבל כדור מול שוער ומקפיץ מעל השער. דקה 23חוסין עזאם בועט טיל מ-30  מטר לרשת של נדים סעאידה, 1-0  למנדא.  הקשר לא חוגג והולך להתנצל בפני השוער ששיחק איתו לפני 3 שנים במ.ס דבוריה .

 

המחצית השנייה נפתחה ומוחמד כנעאן יוצא, שאדי גנטוס נכנס בשירות עראבה. בדקה58 עאדל עזאם מאמנה של מנדא רוצה להוסיף מהירות לקישור שלוהוציא את סאמר זידאן והכניס את הרכש החגש שחאדה שחאדה .

 

דקה 66  רביע קראקרה נגע בכדור בידו והשופט אור בן עמי שרק לבעיטת עונשין מ 11 מטר וחוסין עזאם כבש את השני לכפר מנדא.

 

שני הכובשים של מנדא. הקבוצה כבר במקום החמישי (צילום: עלאא בדארנה)

 

דקה 77 רשאד דראושה מוכשל ברחבה של כפר מנדא השופט שורק לבעיטת עונשין מ 11 מטר, עימאד נעאמנה בועט חזק אבל השוער החדש של כפר מנדא טארק נעאמנה הצליח להציל וזכה למחמאות מאוהדי מנדא במשחקו הראשון בקבוצה.

 

בסיום 2-0  לכפר מנדא, הקבוצה עולה למקום ה-5במאזן של 16  נקודות, כשעראבה מנגד במקום ה-14  במאזן של10  נקודות.

 

המאמן המנצח עאדל עזאם בתגובה:"אני מאוד שמח שחזרנו למסלול הנכון .הצלחנו להעביר שוער ושחקן שדה אחד.היו  חסרים לנו שחקנים. עלינו לשחק עם שחקנים פצועים כי אין לנו מחליפים.מקווה שנצליח לקבל תקציב מהמעוצה שנוכל לחזק את הקבוצה בצורה הנכונה "

 

מאמן כפר מנדא עאדל עזאם. "צריכים עוד להתחזק" (צילום: עלאא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות