בועיינה ניצחה בכאוכב

בועיינה הגיעה למשחק כשהיא לאחר ניצחון על בני מג'אר, ואילו כאוכב לאחר ניצחון על טמרה. האורחים הצליחו לשמור על הרצף, המארחים עדיין מחפשים יציבות

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 22-12-2013
  • 01:06

המפגש בליגה ב' צפון א' בין הפועל כאוכב להפועל בועיינה נגמר בנצחון של בועיינה 3-1, לאחר שהאורחת שלטה ברוב שלבי המשחק. בעקבות הניצחון העפילה בועיינה למקום החמישי, כשהיא חולפת על פני יריבתה שצנחה למקום השביעי.

 

כאוכב הגיעה למשחק ללא הקשר אחמד עואד המורחק וזה השפיע מאוד על יכולת הקבוצה.
גם החלוץ אחמד חוסין היא פצוע ולא שיחק.  הקשר ואהיב סואעד עבר ניתוח ולא יכול היה לשחק גם הוא.בועיינה הגיעה עם מאמנה נידאל עאקלה, שנהנה מסגל מלא.

 

כבר בדקה החמישית מוחמד בדארנה, שחקנה של כאוכב ניסה את מזלו בבעיטה חזקה והשוער הוותיק נאייל עאקלה היה במקום.

 

נאייל עקאלה הנהדר. שמר על רשת נקייה (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה-12  כדור עומק של גיהאד חמודה בשירות בועיינה משאיר את פהד סעאיידה מול השוער חסן עזאם שלא היה יכול לעשות דבר,1-0  מוקדם לבועיינה.

 

השער הזה הלחיץ את השחקנים בכאוכב ואחמד אבו רומי המגן הימני בועט כדור חזק לשערה של האורחת, אבל שוב נאייל עאקלה היה במקום.

 

בדקה ה-16  מג'ד עבדו בבועיינה נכנס לרחבה של כאוכב ובעט חזק, אבל השוער המקומי חסן עזאם עצר.

 

שחקני בועיינה חוגגים על הראש של כאוכב (צילום: עלאא בדארנה)

 

24 דקות חלפו והפעם היה זה המגן הימני של בועיינה מוחמד סאלח המצוין שפורץ ומעביר עומק לפהד סעאידה ושוב מול השוער עושה 0:2.

 

רבע שעה חלפה מפתיחת המחצית השנייה ומוחמד עודה חלוצה הנפלא של בועיינה מעלה את האורחים ליתרון 0:3 לאחר בעיטה אדירה מחוץ לרחבה.

 

בדקה ה-90 הצליחה כאוכב לצמק את התוצאה אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. נדים אבו אלהיג'א היה זה שכבש את השער שלא עזר למארחים.

 

חסן עזאם. משחק טוב שלו (צילום: עלאא בדארנה)

 

הוסף תגובה
תגובות