בדקה האחרונה: שפרעם

הפועל שפרעם אירחה במגרשה הביתי את בני עראבה שניסתה לנצח ולקחת קצת אוויר, אך נכנעה למקומיים משער בדקה התשעים של פיראס קורטאם הנהדר. ניסים אדרי: "זה היה כמו לידה"

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 23-12-2013
  • 10:18

הפועל שפרעם קיוותה לזכות בניצחון חשוב מול בני עראבה שהגיעה למשחק גם היא במטרה לחזור עם ניצחון הבייתה. שפרעם הגיעה ללא החלוץ שלה נור אבו גלייל הפצוע ובמקומו שיחק מוראד חריב שהגיע בשבוע שעבר מאחווה כפר מנדא. גם המגן השמאלי אחסאן מחמדאת היה פצוע ולא שיחק ובמקומו עלה אחמד חגאג.

 

שופטי המשחק. אחמד יזבק באמצע. (צילום: עלא בדארנה)

 

בני עראבה הגיעה עם השוער כיוואן כיוואן שפתח את העונה בביתר חיפה והגיע לעראבה אחרי שהשוער שלה, נדים סעאידה, פרק את הכתף בשבוע שעבר והשוער השני עבד בדארנה הורחק בכרטיס אדום.

 

המשחק נפתח בקצב מאוד מהיר כשכבר בדקה ה-4מוראד חריב מעביר כדור רוחב וחוסין בושנאק מקבל ובועט לרשת 1-0  למקומיים .

 

שמוראד חריב, שחקנה החדש של שפרעם. (צילום: עלא בדארנה)
 
טארק שמאלנה, (צילום: עלא בדארנה)
 
טארק שמאלה רץ לחגוג עם היציע...(צילום: עלא בדארנה)
 
שפרעם המשיכה ללחוץ ולקראת סיום המחצית הראשונה קורטאם בועט מחוץ לרחבה כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער ונכנס לרשת,2-0  למקומיים.

 

ממש בדקה האחרונה של המחצית הצליחה עראבה לחזור למשחק. ערבובייה ברחבה של שפרעם ושאדי גנטוס מנצל את המצב ודוחק לרשת ומצמק ל-2-1.

 

המחצית השנייה התנהלה בעיקר בשטחה של שפרעם, עד שבדקהה-86טארק שמאלנה הבלם של עראבה מתחיל בהתקפה שלו מעביר לאגף ורץ לתוך הרחבה, הכדור מוגבה ושמאלנה נוגח חזק לפינה הרחוקה וקובע שוויון 2-2.

 

ניסים אדרי, מאמנה של שפרעם. (צילום: עלא בדארנה)

 

שחקני שפרעם חוגגים שער ניצחון דקה 90...(צילום: עלא בדארנה)

 

נגמר? ממש לא. בדקה ה-90פאדי בדארנה מוריד כדור בראש לחוסין בושנאק שבועט, השוער הודף ופיראס קורטאם משתלט על הכדור ובועט לפינה השמאלית של השוער כיוואן כיוואן. 3-2  בסיום לקבוצה המקומית ששומרת על המקום ה-3ומחכה למשחק הבא נגד הראשונה מגד אלכרום.

 

המאמן המנצח ניסם אדרי אמר בסיום: "הנצחון הזה היה כמו לידה. כל כך קשה, אנחנו בתקופת ירידה והכי חשוב זה לשמור על הנקודות בתקופה הזו".

 

בצד השני בעראבה לא ממש הבינו איך הם הפסידו טאמרו שזה היה המשחק הכי טוב של הקבוצה מתחילת העונה: "מאמינים שהנצחון עוד יבוא ולא נישאר מסובכים בתחתית".  

 

גם בופון היה במשחק...כיוואן כיוואן, שוערה של עראבה. (צילום: עלא בדארנה)

 

רשאד דרוושה, כמעט והשיג נקודה. (צילום: עלא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות