הדבר הבא: מוחמד עיסווי

אתר גולר מציג לכם את הדבר הבא. קוראים לו מוחמד עיסוואי, עוד לא בן 18 וכבר עם 7 שערים ו 4 בישלוים במדי קבוצתו מכבי ג'לג'וליה. תזכרו את השם...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-01-2014
  • 09:28

מוחמד עיסווי, חלוצה של בני ג'לג'וליה מליגה ב', הוא כנראה הצעיר ביותר ברשימת הכובשים בליגה ואולי בכל ליגות הבוגרים. מוחמד הוא יליד 1996, רק מלאו לו 18 והוא כבר כבש שבעה שערים בסיבוב משחקים ראשון בבוגרים, כשהוא כובש צמד שערים במשחק האחרון של קבוצתו מול צפרירים חולון, בהם גם ניצחה. כולל  שער הניצחון, 0:1, במשחק חוץ הקשה מול כפר יונה. בנוסף יש למוחמד גם ארבעה בישולים וכן ארבעה שערים שכבש במסגרת קבוצה הנוער של המועדון.

 

מוחמד עיסווי שיחק שנה שעברה במדי קבוצת נערים א' של מכבי בני ג'לג'וליה וכבש 41 מתוך 56 שערי הקבוצה. השנה הוא דילג על הנוער וקפץ היישר לבוגרים ולהרכב הראשון והצדיק לחלוטין את האשראי שקיבל. 

עיסווי, יליד ג'לג'וליה שיחק תקופה קצרה מאוד כילד במכבי פתח תקווה וחלק מהנערים שיחק במדי הפועל ג'לג'וליה אך חצה את הכביש ועבר למכבי.

 

לפעמים קשה לקשר בין הילד השקט והביישן בחדר ההלבשה לחוצפה החיובית שמפגין החלוץ על המגרש. הוא ניחן ברגל שמאל חזקה ומהירות אבל עיקר יכולתו באה בתושיה שלו להתאקלם ולפתור בעיות כשחקן. מוחמד הפגין כישורים נוספים כשבא לעזרת קבוצת הנוער של המועדון במשחק חוץ קשה נגד מכבי יפו, עת החליף את השוער המורחק. עיסווי עצר אינספור התקפות של מכבי יפו, מאריות הליגה, ושמר על פער של 0:1 למקומיים עד לדקה ה 70 בה הוחלף בשער ואז כחלוץ הוכשל לפנדל אחרי מבצע יחיד בדקה ה 90, אותו הפכו לשער שיווין יקר. בנוסף על כל אלו מוחמד הוא תלמיד מצטיין בתיכון כשהוא לומד במגמת ביולוגיה-כימיה הקשה.

 

אל תתפלאו אם תראו אותו בליגות הבכירות כבר בסוף העונה הנוכחית...

הוסף תגובה
תגובות