מהפך: מנדא גוברת בדקות הסיום על בית"ר חיפה

בית"ר חיפה כבר חשבה שהניצחון בכיס שלה, מצמד שערים של שלומי ביטון בדקות הפתיחה של המשח. אז התעוררו שחקני מנדא וביצעו מהפך שעוד ייזכר הרבה בכפר מנדא בניצוחו של טאהא מוחמד משלימים את הנצחון

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 06-01-2014
  • 09:49

ביום שישי, אירחה כפר מנדא את בית"ר חיפה מצמרת הטבלה. המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד, כאשר כבר בדקה ה-4 שלומי ביטון מעלה את האורחים ליתרון ראשון על לוח התוצאות. בדקה ה-22 ביטון מכפיל את התוצאה עם נגיחה חזקה שנעצר תרק ברשת, 2-0 מפתיע של בית"ר חיפה על כפר מנדא החזקה.

 

מוחמד טהא, כבש צמד(צילום: עלאא באדראנה)

 

כעבור לא פחות מ-6 דקות, מוחמד טאהא מקבל כדור עומק אל תוך רחבת בית"ר, נוגע קלות ומצמק את התוצאה ל2-1. משחק חם ולוהט מתפתח לנו כאן כאשר בדקה ה-35 גל מזרחי מורחק מהמגרש ע"י השופט המרכזי, לאחר שהכשיל בתוך הרחבה את שחקנה של מנדא. עזאם חוסיין, לוקח את האחריות ומנהקודה הלבנה, קובע שוויון שניות לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה.

 

שלומי ביטון מבית"ר חיפה מדבר עם השופט.(צילום: עלאא באדארנה)

 

בפתיחת המחצית השנייה, כפר מנדא שלטה ללא עוררין במשחק. בדקה ה-55 זה התבטא במהפך הגדול במשחק. מוחמד טאהא חדר לרחבת בית"ר חיפה, והשלים מהפך אדיר וצמד פרטי שלו בניצחון של המשחק. בדקה ה-69 שחאדה שחאדה, רואה מורחק בכרטיס צהוב שני ולאחריו באדום אחרי עבירה מיותרת. כפר מנדא מנצחת את המשחק ומראה אופי גדול, כאשר היא חוזרת מ-2-0 ל-3-2 גדול. מנדא נצמדת לצמרת הטבלה ומצמצמת את הפער מהמקומות הראשונים. בית"ר חיפה לעומתה, מדרדרת ת למקום ה-10 במאזן עגום והיא צריכה לקוות שהסיבו השני, יהיה מעט יותר טוב.

 

שחקני בית"ר חיפה חוגגים מוקדם מדי...(צילום: עלאא באדארנה)

הוסף תגובה
תגובות