האחים אלישע השתלטו על כרמיאל/צפת

עדי ויוגב אלישע, משחקים לראשונה יחדיו כדורגל. האחים אלישע משתפים פעולה בכרמיאל/צפת, אשר ללא ספק בחלון העברות של ינואר התחזקה כמו כן באסף פחימה ורוצה להגיע לפחות לפלייאוף העליון

  • על ידי: אביחי חיים
  • 29-01-2014
  • 18:00

עדי ויוגב מבית משפחת אלישע, משחקים לראשונה יחדיו ועוד בכרמיאל/צפת, קבוצה ששניהם מכירים היטב ולהם חברים רבים בקבוצה. עדי אלישע הוא שחקן של ליגת העל (קריית שמונה)  ללא כל ספק, אך הוא הגיע לכרמיאל לאחר כשלים במו"מ הכספי בקבוצות הליגה הלאומית, והעדיף להגיע לקבוצה שאחיו (יוגב) משחק על מנת לתרום מכישרונו ולהצעיד יחדיו את כרמיאל במעלה הטבלה: "חזרתי להתאמן עם קריית שמונה, ובמהלך החודשיים האלה כמעט כל קבוצות הליגה הלאומית פנו אלי, אך גם הפועל כפ"ס מליגה א' שהייתי קרוב לסגור שם אך בעיות כספיות מנעו ממני להגיע למועדון. בסופו של דבר, כרמיאל הייתה האופציה הכי טובה, גם בגלל שאחי יוגב משחק כאן, אני מכיר את רוב השחקנים, מאמן, והעדפתי לבוא לפה שאם לקראת סוף ינואר אצליח למצוא קבוצה בליגה לאומית או בליגת העל לא יהיו אי נעימויות וישחררו אותי במיידית ובשמחה גדולה".  

 

משחק בכורה שלך, שער ראשון פתיחה מצוינת לא? 

"הלך לי טוב במשחק, אני לא כזה גדול בשערים אבל משחק ראשון לכבוש זו הפתיחה הכי חלומית שיכולתי לבקש. כרמיאל רוצה להגיע לפלייאוף העליון, ולמטרה זו הביאו אותי ואת פחימה. זאת המטרה וזו השאיפה ואני מקווה שיתממש". 

 

עדי אלישע, רוצה לסחוב את כרמיאל לצמרת. (צילום: באדיבות אתר one)

 

כאשר כבשת, אני בטוח שחבריך הרבים לא הבינו מה אתה עושה בליגה א'.

"האמת, ברגע שכבשתי ושמי הופיע בטבלת הכובשים, הרבה אנשים התקשרו אליי לשאול איזה קבוצה אני ואיך הגעתי לליגה א' וכו'. זה לא מוריד מהכבוד לשחק בליגה א', אני הגעתי על מנת לשחק ולתרום מיכולותיי עבור כרמיאל. אני משחק באהבה גדולה ועל הדרך, מתכונן לקראת העוונה הבאה במטרה למצוא קבוצה בליגת העל בשנה הבאה, כי אני לא רוצה להיתקע בליגה א' אך ראוי לציין שיש פה שחקנים נהדרים שחלקם שייכים אף לרמות גבוהות יותר ומאחל להם שיגיעו לשם". 

 

עבור יוגב אלישע, זו הזדמנות אולי חד פעמית לשחק יחדיו עם עדי. "זו חוויה לשחק עם אחי, פעם ראשונה שזה יוצא לנו ופתאום לשחק ביחד זה ממש מיוחד. המשפחה מאוד אוהבת את הרעיון, כל המשפחה באה לצפות בנו ומקווה להבא שאולי נשחק יחדיו בליגה יותר גבוהה. האחים אלישע השתלטו על כרמיאל? השתלטו אך עם ציפיות למקומות גבוהים יותר".

 

יוגב אלישע: רוצים להרים את הציפיות. (צילום: יח"צ)

 

ניצחון מאוד חשוב השגתם בשבת. 

"יש השנה ליגה מאוד קשה, ככה שכל ניצחון חשוב ואנחנו עם הרכש שעשינו עם הפנים קדימה. כל השנים היינו קבוצה של אמצע טבלה, אך אנחנו רוצים להרים את הציפיות ולהגיע לפלייאוף העליון. הקבוצה מורכבת מהרבה שחקנים צעירים ממחלקות הנוער באזור, ולפעמים המטוטלת של פעם למעלה ופעם למטה נובעת מכך שיש הרבה חבר'ה צעירים עם שניים שלושה ותיקים ואני מקווה שנצליח לעשות זאת". 

 

כרמיאל יכולה להגיע לפלייאוף העליון, ואולי אף לקרוא תיגר על כפ"ס?

"האמת לפי דעתי, כפ"ס קבוצה מעל הליגה. דרך הפלייאוף יהיה לנו מאוד קשה וזו משימה לא פשוטה בכלל. יש הרבה שלבים לעבור בדרך, יהיה קשה אבל הכל אפשרי כי מי יודע מה יהיה".

הוסף תגובה
תגובות