אסי אברהמי על ליגה א צפון: הכל פתוח, עוד לא מאוחר

אסי אברהמי בטור דעה: ליגה א' צפון נפתחה מחדש, טבריה חזרה לעניינים ובגדול, בית שאן נמצאת במרחק נגיעה וגם מגדל העמק התחזקה ולא מוותרת. יש לנו ליגה!

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 29-01-2014
  • 13:13
אם הייתם מדברים איתי לפני חודש הייתי וודאי אומר לכם שליגה א' צפון גמורה. כפר סבא עולים ליגה בהליכה ואף אחד לא יכול לעצור את הקטר הירוק בדרך ללאומית. אממה, כבר למדנו שבליגה א' הכל אפשרי והשבוע אחרי עוד משחק ללא ניצחון של הבחורים של פליקס נעים (למרות ההעפלה המרשימה בגביע) ועוד ניצחון של בית שאן וטבריה אפשר לומר בפה מלא: הליגה פתוחה לחלוטין.
 
עירוני טבריה של מוריס אוזן, שלא הייתה בכלל בתמונה לא מפסיקה לנצף והיא רק 4 נקודות מהמקום הראשון, מכבי דליה שחשבנו שהנה היא מתפרקת מפתיעה את כולם ונשארת בתמונה ומה תאמרו על הרצליה של טל בניה שאם רק היו מנצחים משחק אחד מבין ה-3 האחרונים בהם לא ניצחו, היו מוצאים את עצמם שוב במקום הראשון.
 
פליקס נעים. העפלה מדהימה בגביע, הליגה פתוחה לחלוטין (צילום: רמי גרידיש)
 
בית שאן מתעוררת וגם היא לא רחוקה משמעותית מכפר סבא והנה בלי לשים לב יש לנו 4 קבוצות שיכולות לעלות ליגה מהמקום הראשון.
 
ועוד לא דיברנו על החיזוק המשמעותי של מגדל העמק, שחקנים בדמותם של שחר סימנטוב, קובי בדש ורן גוזלן יכולים בהחלט למחוק פער של 9 נקודות אם רק יתחברו נכון וכרמיאל שהתחזקה בעדי אלישע ואסף פחימה גם יכולה להפתיע.
 
שחר סימנטוב. חיזוק משמעותי למגדל (צילום: לילך וייס)
 
בקיצור, הליגה הולכת ליישורת האחרונה ושם הכל פתוח. אף קבוצה לא תתן לכפר סבא לעלות בהליכה כמו שהיה נדמה לפני כמה מחזורים ואם רק הקבוצות שהזכרתי בכתבה יאמינו בעצמם ויחלמו על המקום הראשון זה גם יכול להגיע.
 
כפר סבא קבוצה מצוינת והקהל שלהם הוא יתרון אדיר (700 איש בדלייה במשחק האחרון) אבל בליגה א' הכל אפשרי, שלא תגידו שלא אמרתי לכם, הכל פתוח.
 

הוסף תגובה
תגובות