אוהד רון מארח את ויקטור גניש לתחזית ליגה א' דרום מחזור 17

אוהד רון מארח והפעם את מאמנה לשעבר של מרמורק, ויקטור גניש. ויקטור חושב aקרית גת מרמורק ינצחו השבוע ויפו יסיימו בתיקו. בתחתית הוא חושב שכפ"ס לא ינצחו ונס ציונה יברחו לתחתית. כדאי לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2014
  • 15:48

אז מה גניש חושב על ליגה א' דרום?

"מי שמכיר את ליגה א' יודע שזאת ליגה מאד מעניינת, למרות שזאת ליגה שלישית זאת הליגה הכי מעניינת, ואתם באתרים עוזרים לזה הרבה".  עוד מוסיף גניש: "זאת הליגה היחידה שכל קבוצה יכולה להפתיע. קבוצות שלא מדברים עליהן הרבה או לא מצפים מהן להרבה, כמו מרמורק, כפר שלם מחנה יהודה ובאר יעקב (שנמצאת בעונה טובה למרות הבעיות הכלכליות) מפתיעות מאוד. הליגה שיוויונית וההתוצאות לא ברורות מאליו. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה."

לשאלתי מי תעלה ליגה השנה ויקטור ענה: "עוד מוקדם לקבוע. הכל יכול להיות. מרמורק עם החיזוק המצויין שלה וקרית גת שהתחזקה נראות הכי טוב והן ירוצו חזק. גם אזור ויפו לא אמרו את המילה האחרונה. כפר קאסם אם ינצחו השבוע יאבקו חזק למעלה. בסה"כ עדיין הכל פתוח ואי אפשר לציין עולה וודאית"

 

אוהד רון מארח את ויקטור גניש. (צילום: רפי נחמיאס ואיתמר מורז)

 

ונעבור למשחקים:

מכבי ב"ש- בית"ר כפ"ס, וסרמיל, 14:30

משחק העונה לשתי הקבוצות. מכבי ב"ש בבית קבוצה חזקה, אבל לטעמי אם היא לא לוקחת את המשחק הזה היא תרד ליגה. מצד שני בית"ר כפ"ס עשו את הכל העונה, החליפו 3 מאמנים, החליפו אולי 50 שחקנים ופשוט שום דבר לא הולך להם. זה משחק חשוב מאין כמותו לשתי הקבוצות. יתרון הביתיות יכריע לטובת ב"ש. הימור שלי: מכבי ב"ש ינצחו.

ויקטור גניש: תיקו. מכבי ב"ש אחרי התבוסה למחנה יהודה. יש להם בעיות כלכליות ולמרות החיזוק של דרור ויצמן וחגי יצחק הם התדרדרו למקום ה-12 והם ירצו לעצור את הסחף של הפסדים. לעומתם כפ"ס מגיעה לאחר תיקו שני ברציפות והם לא ירצו להפסיד לב"ש. 

 

עירוני קרית גת- מחנה יהודה,  קרית גת, 13:30

קרית גת הציגה בשבוע שעבר את 2 שחקני הרכש שלה שאחד מהם אוהד אדלשטיין היה ממש מצויין. ועם הכניסה לכושר של שרון גורמזנו אני לא רואה את מחנה יהודה עוצרת את קרית גת. מחנה מצידה נראית טוב אבל את הנקודות הם יחפשו במקום אחר. הימור שלי: קרית גת ינצחו.

ויקטור גניש: קרית גת ינצחו. קרית גת באים אחרי ניצחון גדול מול כפר שלם במשחק לא קל בשכונת התקווה, ואני יודע כמה קשה לנצח שם. הקריה חוזרים הביתה בידיעה שניצחון ידביק אותם למרמורק שמשחקת ביום ראשון וזה קצת משמעותי כי זה ילחיץ את מרמורק. אני בטוח שהם ינצחו מול הקהל הביתי שלהם. מצד שני למחנה יהודה יש את שרון מרציאנו, שעושה עבודה מצויינת. אומנם יהיה להם קשה מול קרית גת. אבל זה לא ממעיט מכל ההישגים שהם עשו לאחרונה.

 

הקהל של שעריים, ירצה לראות ניצחון ואת קבוצתו חוזרת למאבקי הפלייאוף (צילום:איתמר מורז)

 

סקציה נס ציונה- בני אילת, נס ציונה, 13:30

נס ציונה גברו על בת ים ויכול להיות שהם מתחילים להתחבר. יש לנס ציונה סגל איכותי מאד לליגה א' ואם קצת יתחבר להם הם יכולים להשתלב בצמרת. מנגד אילת לאחר שהורחקו להם מספר שחקנים שבוע שעבר עברה זעזוע לא קטן ולא עושה רושם שהם יכולים להפתיע את נס ציונה. הימור שלי: נס ציונה ינצחו.

ויקטור גניש: נס ציונה ינצחו. נס ציונה חוזרת הביתה לאחר ניצחון חשוב מול בת ים בקרב התחתית. הם ירצו להמשיך ולנצח ולברוח מהתחתית. בני אילת מגיעה אחרי משחק סוער שבו הורחקו מספר שחקנים. יהיה להם קשה להוציא נקודות בנס ציונה בחוץ.

 

מכבי קרית מלאכי- באר יעקב, קרית מלאכי, 13:45

משחק תחתית חזק בין שני מועדונים שילחמו על הירידה עד סוף העונה. (לבאר יעקב יופחתו באופן רישמי 9 נקודות עקב פירוק) מלאכי בבית קבוצה שיודעת לקחת נקודות. הימור שלי: מלאכי ינצחו.

ויקטור גניש: תיקו. כל הכבוד לשתי הקבוצות! שתי הקבוצות שיחררו הרבה שחקנים בגלל בעיות כלכליות ולמרות זאת הן מציגות משחקים טובים וכל הכבוד להם. למרות הבעיות הרבות הן נותננות פייט בכל משחק ומשחקות בכבוד ומוציאות נקודות . עושים חיים קשים מול כל קבוצה. ומתי ששתי קבוצות שכאלה נפגשות עם כל הנחישות וההקרבה זה יסתיים בתיקו.

 

 

הקהל של מכבי יפו, (צילום: אביחי חיים)

 

מכבי יפו- הפועל כפר שלם, שכונת התקווה, 13:45

מכבי יפו נעצרה שבוע שעבר בבונקר של עמישב יהוד פ"ת. למרות זאת יפו קבוצה מצויינת. מנגד כפר שלם נעצרה שבוע שעבר מול קרית גת. משחק טוב צפוי לנו בשכונת התקווה כאשר שחקני יפו לשעבר (ציקו, עיני ועוד) ירצו להוכיח ליפו מה שכל הליגה אמרה  להם. למה שוחררו? הימור שלי: תיקו.

ויקטור גניש: תיקו. יפו מגיעה אחרי הפסד לעמישב. ואם הם רוצים לפזול לעבר הפלייאוף העליון הם יצרכו להוציא משהו במשחק הזה. יפו עם הסגל שלה והקהל שלה חייבת להיות בפלייאוף. כפר שלם, מגיע לשוקי ואביחי מילה טובה וכל הכבוד על ההישגים שלהם עד כה. הם לטעמי, יעמדו במטרה שלהם להגיע לפלייאוף.

 

מכבי שעריים- מכבי עמישב פ"ת, שעריים 14:00

שעריים קיבלה 4 מב"ש במשחק הגביע. והם צריכים לא לקחת את זה קשה. מולם ישחקו עמישב יהוד פ"ת, הקבוצה שמאומנת לטעמי הכי הגנתי בליגה ויודעת שאם היא רוצה תיקו היא תשיג אותו, ואם בטעות הם כובשים שער בתחילת המשחק אף אחד לא יכול להתקרב..כי בונקר הם יודעים לעשות...הימור שלי: בונקר...תיקו.

ויקטור גניש: שעריים ינצחו. שעריים רוצים פלייאוף עליון והם חייבים עם הקהל שלהם לנצח את עמישב. זה נראה כמו הזדמנות טובה בשעריים להיצמד למעלה. עמישב קבוצה מאורגנת שעומדת יפה על המגרש עם בלם אחורי מהטובים בליגה כמו מגמדוב. אני מאמין ששעריים ינצחו.

 

הקהל של מרמורק מחכה לבת ים ב"איצטוני" ביום א'. (צילום: רפי נחמיאס)

 

הפועל מרמורק- מכבי עירוני בת ים, יום א', מרמורק, 14:30

בבת ים חוזרים לשחק המורחקים והם משחקים מול הקבוצה הטובה בליגה. מרמורק משחקים את הכדורגל הכי טוב בליגה ורואים את זה בתוצאות. בת ים לא מסוגלים לאיים על מרמורק. הימור שלי: ניצחון קל למרמורק.

ויקטור גניש:  מרמורק ינצחו. מרמורק מקום ראשון וכל הכבוד לארז בנודיס והשחקנים. בת ים מגיעה לאחר הפסד לנס ציונה. היא תגיע למגרש קשה מול הקהל הטוב של מרמורק שדוחף ויהיה להם קשה להוציא שם נקודות. 

 

הפועל אזור- מ.ס. כפר קאסם, יום א', אזור, 14:30

כפר קאסם לא נראים טוב לאחרונה. אבל יחד עם זאת יש להם עדיין סגל מצויין. הפועל אזור משחקים בבית וגם לה יש סגל שחקנים מהאיכותיים בליגה. אזור עם הפתיחה מהגרועות שהיו לה כבר במקום ה-5 מרחק 2 נקודות מכפר קאסם. לטעמי אם כפר קאסם לא מנצחים את אזור הם גם לא יהיו בפלייאוף העליון. הימור שלי: אזור ינצחו.

ןיקטור גניש: תיקו. אזור בתקופה טובה. בשקט בשקט ולאט לאט הקבוצה מתחברת ונמצאת כבר במקום ה-5. כפר קאסם בתקופה קצת פחות טובה והם ירצו לעצור את הסחף לאחר ההפסד למרמורק.  הם נראו מצויין מול סכנין ועם ההתלהבות והקהל המשחק יסתיים בתיקו. 

הוסף תגובה
תגובות