יעקב: "הוכחנו לכולם מי זו כפ"ס", יברבאום: "הדרך חשובה יותר"

בהפועל כפ"ס התמוגגו לאחר ההעפלה אמש לשמינית גמר גביע המדינה, לאחר שגברו בפנדלים על אחי נצרת מהלאומית 3:4, לאחר 1:1 בתום 90 דקות. סמי אליקים: "יש קהל, ויש את הקהל של הפועל כפ"ס"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 29-01-2014
  • 15:06

בשרון התעוררו הבוקר לחלום. מחר הקבוצה תוגרל בהגרלת שמינית גמר גביע המדינה, וכעת נראה שכל התלאות שעברה הקבוצה בתחילת העונה כבר מתחילות להישכח.

 

לאחר שהדיחו כבר שתי קבוצות מהלאומית, בכפ"ס מאמינים ביכולתם להמשיך גם לשלב הבא: "קודם כל אין ספק שאנחנו מוכיחים לכולם מי זאת הפועל כפר סבא", אמר אוריאן יעקב, "תשמע, אני לא הייתי ברגעים כאלה, אני רק בתחילת הקריירה שלי ושמח שאני חווה את הדברים האלה בגיל שכזה. אבל חייבים לקחת את הדברים בפורופורציות, כמובן לדעת שאנחנו משבת לשבת מעלים את הרף שלנו טיפה אחר טיפה וחייבים לציין שפליקס והחבר'ה הבוגרים יודעים להוריד אותנו מהר לקרקע"

 

אוהדי כפ"ס אמש. (צילום: סיוון פרץ)

 

"ומילה קטנה לאוהדים, אני רוצה להגיד שהם גורמים מפעם לפעם להבין שעשיתי בחירה גדולה בחיים שבחרתי בכדורגל. כיף להיות חלק מאלה שגורמים להם להיות מאושרים", סיכם אוריאן.

 

גם חבר ההנהלה, מוטי יברבאום, התמוגג: "אכן ניצחון גדול, אבל יותר חשוב מהנצחון זאת הדרך שנבנת במועדון. החיבור שנעלם להרבה שנים בין הקבוצה לעיר חזר בגדול, יש אנרגיה מטורפת סביב הקבוצה שלא זכורה לי הרבה מאד שנים. הרבה שנים הקהל שלנו שר 'האימפריה עוד תחזור', אז אני יכול לומר לאוהדי הכדורגל, האימפריה בירוק חזרה למפת הכדורגל. ניהול נקי, קהל תומך ואהבה אדירה סביב הקבוצה".

 

בן שושן ואסקילינג חוגגים (צילום: סיוון פרץ)

 

את מי אתם רוצים בשמינית?

"המטרה שלנו היא לחזור כמה שיותר מהר לליגה הלאומית. הגביע הוא חוויה והנאה נטו, כל מה שיצא נקבל באהבה ונעשה הכל להתקדם שלב".

 

הפועל כפ"ס היא הקבוצה היחידה בליגה א' שהחזיקה בעבר את צלחת האליפות, וגם זכתה בגביע המדינה שלוש פעמים, ללא ספק, מועדון שלא שייך לליגות הנמוכות. "הגענו למקום הכי נמוך שאפשר", אומר מוטי, "ואנחנו בהחלט בדרך לחזור למקומנו הטבעי והכי חשוב להודות ולתמוך בבעלים סתיו שחם, שלא יכולנו לבקש יותר טוב ממנו".

הוסף תגובה
תגובות