חלום הגביע נגמר: "הליגה היא הלחם והחמאה שלנו"

מ.ס כפר קאסם התעוררה הבוקר, לאחר התצוגה המכובדת שלה מול בני סכנין מליגת העל בהבנה שחלומות לחוד ומציאות לחוד: "הגיע הזמן שנחזור לליגה", אמר חלוצה רוביל סרסור

  • על ידי: אביחי חיים
  • 30-01-2014
  • 09:22

לאחר ההפסד המינימלי 2-1 לבני סכנין מליגת העל בסיבוב ח' בגביע המדינה, מ.ס כפר קאסם חוזרת למאבקי הצמרת בליגה אך מתקשה עדיין להתעלם מהאווירה הנוצצת ומחממת את הלב שהייתה אמש באיצטדיון בוינטר: "הקהל של בני סכנין והקהל שלנו, התנהגו בצורה מופתית שמו בצד את כל ההקנטות והתעסקו אך ורק בכדורגל, על כך אני גאה", הגיב יו"ר הקבוצה, חאלד דאוד.

 

חאלד דאוד: "הקהל התנהג בצורה מופתית". 

 

רוביל סרסור אשר כבש במשחק, ללא ספק התגעגע לאווירה של איצטדיון מלא: "וואו זו הייתה חוויה אדירה, אני אשקר אם אגיד שלא התגעגעתי לרגעים הללו. זה היה קרוב מאוד, היינו לא פחות טובים מסכנין כך שאני גאה בעצמנו. אסור לשכוח, זו רק השנה הראשונה של כפר קאסם בליגה א' ואנחנו עושים מעל למצופה ואת זה אסור לשכוח".

 

רוביל סרסור: "התגעגעתי לרגעים הללו". (צילום: רמי גרידיש)

 

כפר קאסם חוזרת לליגה, ורוביל מאמין שמרמורק וקריית גת, עוד יאבדו נקודות: "אם ברצלונה הגדולה מאבדת מדי פעם נק' אז בטוח שמרמורק וקריית גת ככל שיהיו טובים, יאבדו גם הם ואנחנו נהיה שם על מנת לנצל זאת ולהתקדם במעלה הטבלה. כי סך הכל זה 8 נק' פור. הגיע הזמן לחזור לליגה, השחקנים שלנו יחזרו חלק מהרחקות חלק מפציעות ואני מאמין שנראה שוב את כפר קאסם בחלק העליון של הטבלה, אך כצפוי זה לא יהיה קל אבל הכל פתוח".

 

מועד בדיר: "לא נפלנו מסכנין". 

 

מבעלי כפר קאסם, מועד בדיר סיכם: "לא נפלנו מסכנין, היינו בסדר גמור ראינו משחק כמעט מאוזן הגענו ללא מעט מצבים, אך לצערי הפסדנו ועכשיו נחזור להתרכז בליגה כי שם יש הרבה עבודה. יחזרו השחקנים, נמשיך לנצח בעזרת השם וללא ספק, כפר קאסם תחזור לליגה. 

הוסף תגובה
תגובות