"הפועל אזור נבנתה להיות בין חמש הראשונות"

לאחר הפתיחה החלשה של העונה, חניכיו של שי מאור התחילו להתעורר וכבשו במהרה את המקום החמישי, המוביל לפלייאוף העליון. אסי חקק בטוח ביכולת שלו ושל חבריו להיות באותו מקום גם בתום העונה: "למרות הכל, אנחנו עדיין רחוקים"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 30-01-2014
  • 11:54

מי שהספיד בתחילת העונה את הפועל אזור, היום כבר יודע בדיוק מה שווה קבוצתו של שי מאור: "כולנו הגענו מוכנים ונחושים כדי להשיג נצחון במגרש קשה נגד קבוצה קשה" אמרו במועדון לאחר הניצחון החשוב במשחק הקודם מול באר יעקב.

 

בכלל, נראה שלאחר הפתיחה, בעיקר מדברים על כך שאזור לא תהיה פונקציה בצמרת, והקבוצה עושה את העבודה שלה בשקט בשקט ולאחר הניצחון האחרון, גם דילגה מעל יפו.

 

בלמה של הפועל אזור, אסי חקק, שגם העונה שלו ידעה עליות ומורדות, אמר: "פתחנו את העונה לא טוב ואנחנו עדיין רחוקים מהמטרות שהצבנו לעצמנו, אבל כולנו יודעים שהליגה עדיין ארוכה".

 

אסי חקק. "המטרות הן לבוא לכל משחק ולקחת שלוש נקודות"

 

"המטרות שלנו כרגע זה לבוא מוכנים לכל משחק ולנסות להשיג את שלושת הנקודות. הפועל אזור נבנתה כדי להיות בין החמש הראשונות ומקווים ששם נהיה, אבל בדיבורים לא מגיעים לשום מקום והדרך עוד ארוכה", סיכם הבלם.

 

הפועל אזור תארח ביום ראשון (14:30) הקרוב את מ.ס כפר קאסם, ובמועדון בטוחים ביכולתם לעבור את המשוכה הקשה. "כפר קאסם זה מבחן", אמרו בקבוצה, "אנחנו נגיע נחושים ומחוייבים ונקווה שהעייפות מהגביע תשפיע עליהם".

הוסף תגובה
תגובות