תחזית ליגה א' צפון מחזור 17

אסי אברהמי מארח. הפעם בחר אסי את קשרה לשעבר של הפועל בית שאן ועבר לא מזמן להפועל בקה אל גרבייה. מה חושב כפיר על ליגה א', ומה לדעתו תעשה הפועל בית שאן? שווה בדיקה

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 30-01-2014
  • 19:23

השבוע בחרתי לארח את אחד הכשרונות הגדולים שצמחו פה, ולמרות זאת בוחר לשחק בליגות הנמוכות. רק בשנה שעברה העלה במו רגליו את הפועל בית שאן מליגה ב' והשנה אחרי פתיחה פחות טובה בליגה א' החליט לרדת שוב לליגה ב על מנת לעזור לבאקה לעלות ליגה ולרשום ברזומה עלייה נוספת.

 

אני מדבר כמובן על כפיר דר המצויין שרק השבוע עוד הספיק לכבוש שער נוסף במדי באקה בגביע המדינה, שער שלא עזר לקבוצתו בהפסד למעלות. כפיר מעדיף להיות שחקן מוביל בקבוצות שרוצות לעלות ליגה מאשר לדשדש בקבוצות אמצע טבלה. הוא מכיר מקרוב כל מגרש בליגה א' צפון וסיפק לי כמה תובנות מעניינות כולל אחת מעניינת במיוחד על האקסית שלו עד לפני חודש מבית שאן.

 

הפועל דליית אל כרמל - אסי גלבוע

 

אסי אברהמי – 1

יכול להיות שתקראו לזה הפתעה בגלל שאסי גלבוע יחד עם המאמן החדש משיגים כבר 2 ניצחונות רצופים, אבל אני חושב שהפועל דליה בבית זקוקה יותר לנקודות ותעשה חיים קשים מאוד לאסי שלמרות הניצחונות לא מציגה כדורגל משכנע. דלייה חייבים נקודות על מנת לברוח מהתחתית הבוערת וכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי תהיה כישלון לאלי זהבי.

 

כפיר דר – תיקו

למרות שאסי בתקופה נהדרת זהו משחק במגרש הכי קשה בארץ וקשה מאוד לנצח בדליה אני הולך על תיקו.

 

אבי מלכה. אסי זקוקה לו יותר מאי פעם (צילום: לילך וייס)

 

חדרה - כרמיאל

 

אסי אברהמי – 2

אני אוהב מאוד את החיזוק שכרמיאל הביאה. גם עדי אלישע וגם אסף פחימה, שחקנים מצוינים בהחלט במונחים של ליגה א'. השקט בכרמיאל עושה את שלו ובוזורגי כבר מפנטז על פלייאוף עליון. מנגד חדרה נמצאת בירידה תלולה ואחרי שהתחזקה ב-3 שחקנים מהשכנה אולגה תנסה לנצח בביתה אבל לדעתי המומנטום ימשיך עם כרמיאל.

 

כפיר דר – 2

משחק בית קשה לחדרה נגד הקבוצה שהתחזקה מאוד בפגרה מכרמיאל, יש אנשים נחמדים בכרמיאל ואני הולך על ניצחון חוץ.

 

אסי גומא. ינסה לעזור לחדרה לצאת מהתקופה הרעה, לאחר שחצה את הכביש (צילום: יח"צ)

 

צור שלום - טבריה

 

אסי אברהמי - 2 

דני רבינוביץ כבר לא זוכר מתי פעם אחרונה הוא חגג 3 נקודות וצור שלום באחת העונות הגרועות בשנים האחרונות בסכנת ירידה ממשית. לצערה הרב היא פוגשת את הקבוצה הלוהטת מהכנרת שיחד עם המאמן המוכשר מוריס אוזן כמעט ולא סופגת שערים ולא מפסיקה לנצח גם אם זה 1-0 קטן , טבריה רחוקה רק 4 נקודות מהמקום הראשון והרכש המצויין בדמותו של הייל חאשן מתחיל לתת את אותותיו. קל בצור שלום זה לא יהיה, אבל לדעתי טבריה תחגוג בסיום ותעשה עוד צעד לעבר הצמרת הגבוהה.

 

כפיר דר – 2

משחק קשה מאוד לטבריה אבל המגרש הקטן בצור שלום ישחק לטובת אמן הבעיטות החופשיות שלום עקיבא שלדעתי גם יכריע את המשחק.

 

הפועל הרצליה - בית שאן

 

אסי אברהמי – איקס

בהרצליה יכולים רק להצטער על כך בשלושת המחזורים האחרונים לא ניצחו אפילו פעם אחת ועדיין המרחק מהמקום שמוביל לליגה הלאומית הוא רק 3 נקודות. חניכיו של טל בניה חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדיי. השבוע הם יפגשו את בית שאן שמאז שהגיע קלוד דהן נראה שמשהו השתנה בעמק והקבוצה נראית מצוין, הקהל מצביע ברגליים ופלייאוף עליון נראה כמשימה אפשרית ביותר , משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות מאומנות מאוד אני מהמר על חלוקת נקודות.

 

כפיר דר – 1

משחק צמרת. לדעתי הרצליה קבוצה טובה יותר על הנייר וחסרון משמעותי בבית שאן בדמותו של הבלם מור דהן עמוד התווך בהגנה. לדעתי הרצליה ינצחו.

 

אוהדי בית שאן. רוצים ניצחון נוסף (צילום: יובל חמו)

 

מגדל העמק - עראבה

 

אסי אברהמי - 1

ללא ספק מגדל העמק פוגשת את הקבוצה הכי חמה בליגה למרות שהיא מגיעה מהמקום האחרון, אחווה עראבה של עבד רבאח מסרבת להיכנע והיא קבוצה עקשנית מאוד אבל חברים, אם במגדל העמק עוד חולמים אולי לעלות ליגה הם חייבים להתעורר. שחר סימנטוב במשחק הבית הראשון שלו במגדל יעשה את ההבדל לטעמי ורפי בוסקילה סוף סוף יחגוג ניצחון.

 

כפיר דר – 1

עראבה בקאמבק מרשים לליגה עושים צרות מול כל הקבוצות, אבל בבית מגדל העמק פשוט חייבים את הניצחון ולדעתי ינצחו.

 

כפר סבא - אולגה

 

אסי אברהמי – 1

אחרי 2 תוצאות תיקו בליגה הגיע הזמן ששחקניו של פליקס נעים יחזרו למסלול הניצחונות. אחרי העפלה מרשימה מאוד לשמינית גמר גביע המדינה כפר סבא רוצים ראש שקט גם בליגה ולא רוצים שהקבוצות שנושפות בעורפם יצמצמו פערים ולכן בבית לעיני הקהל הירוק אני לא צופה בעיות מיוחדות למרות שאייל עמר מכין שבוע אחרי שבוע את קבוצתו מצוין והיא מהווה יריב ראוי לכל קבוצה בליגה.

 

כפיר דר – 1

לצערי השכנים שלי מאולגה יפסידו השבוע. הם יוצאים למשחק חוץ נגד הקבוצה הטובה בליגה שתנצח לדעתי ללא בעיה.

 

שחקני אולגה. ישחזרו את ההישג מהסיבוב הקודם מול כפ"ס? (צילום: יח"צ)

 

מכבי כפר כנא -מכבי דליה

 

אסי אברהמי – 2

לטעמי אחת ההפתעות הנעימות היא מכבי דליה שאני ועוד רבים חשבנו שאחרי עזיבתם של אבי מלכה, עידן דוד וערן סספורטס הקבוצה תתפרק, מכבי דלייה נראית מצוין והמאמן חלבי עושה עבודה נהדרת עד כה ודליה רחוקה רק 4 נקודות מהפיסגה ותאמינו לי שהכל עוד פתוח, דליה תפגוש קבוצה שהתחזקה משמעותית ובמגרש הביתי שלה היא קבוצה שונה, כפר כנא חייבים נקודות כמו אויר לנשימה וממש לא רוצים לחכות כמו בעונות האחרונות למחזורים האחרונים כדי להבטיח את ההישארות, למרות כל זה, אני הולך על דליה.

 

כפיר דר – איקס

משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, אחת לצמרת ואחת לתחתית. לדעתי כיום שתי הקבוצות שוות ברמתן ויסתיים בתיקו.

 

ביתר נהריה - קריית אתא

 

אסי אברהמי – 2

כבר חודשיים בנהריה לא מקבלים משכורות ויש אומרים שזה משפיע על השחקנים שלא זוכרים מתי ניצחו לאחרונה ולמרות פתיחה מדהימה אם הקבוצה תפסיד השבוע מאבקי התחתית יגיעו מהר מאוד, באתא מנגד הוזעק עודד קוטר להציל את הקבוצה מקריסה וירידה לליגה ב, השחקנים מספרים על אווירה חיובית מאוד בקבוצה מאז הגיע קוטר ועכשיו חסר רק ניצחון. אני חושב שקוטר יחגוג בסיום ויסבך מעט את נהריה.

 

כפיר דר – 1

נהריה חייבת לחזור למסלול הניצחונות לפני שיהיה מאוחר והם יסתבכו בתחתית. מצד שני קריית אתא מסובכת כבר מעל הראש וכדאי מאוד שיתחילו להתעורר שם. לדעתי נהריה קבוצה טובה יותר ותנצח.

הוסף תגובה
תגובות