מודה ועוזב: שלמה שרף התנצל בפני יותם זיגדון

מאמן הנבחרת בעבר והפרשן הלאומי, שלמה שרף התבטא בחריפות נגד שוערה של שעריים, יותם זיגדון במהלך שידור המשחק בגביע המדינה: "לא הייתי שם את יותם זיגדון בתור שוער במלון דן", אמר. היום, שרף התנצל וחזר בו מאמירתו הפוגענית

  • על ידי: אביחי חיים
  • 30-01-2014
  • 19:42

הפועל באר שבע אירחה את מכבי שעריים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. התוצאה ידועה לכל, אך בעת מהלך השידור הטלווזיוני התבטא בחריפות פרשן הערוץ, המאמן הלאומי לשעבר, ומייצר דור העתיד של בית"ר נס טוברוק, שלמה שרף כנגד שוערה של מכבי שעריים, יותם זיגדון בו הטיח זלזול רב והתבטא בחריפות כנגד השוער הצעיר ואף העליב את מקצוע השומר בבתי המלון בחברת "דן" כאשר השווה את יותם לשוער באחד ממלונותיהן. 

 

שוערה של מכבי שעריים, יותם זיגדון. שרף מבקש את סליחתו. (צילום: איתמר מורז)

 

חבר מועצת העיר של עיריית רחובות, ומחזיק תיק נוער וצעירים בעירייה, אביב איטח כתב מכתב מפורט לשלמה שרף בו דרש שיחזור בו מדבריו, יתנצל בפני שוערי מלון דן ובמיוחד עבור שוערה של שעריים, יותם זיגדון על אמירותיו הקשים. להלן עיקרי המכתב: במהלך המשחק מיששתי את אזני כאשר הגיעו השמועות (שאומתו לאחר מכן) שבמסגרת פרשנות ספורט שלך בערוץ הספורט ביקרת, גיחכת, התלוצצת ואף ציינת שאת השוער יותם זיגדון לא היית שם שוער אפילו במלון דן".

 

אביב המשיך ואמר: יותם זיגדון הוא שוער צעיר ומוכשר בעל קבלות שאתמול שיחק לא טוב ובוודאי ירצה לשכוח את המשחק , אולי בגלל ההתרגשות מול כוכבי ליגת העל ואולי בגלל שמן הסתם הוא מצא עצמו שוב ושוב מול התקפת הפועל ב"ש, מקום 2 בליגת העל (שהיא אולי הקבוצה הטובה והמוכשרת בישראל ובעלת תקציב פי 50 ממכבי שעריים) וזאת במשחק גביע חשוב מול הקהל הביתי והגדול. כאחד שגידל דורות של שחקנים ובימים אלו אחראי על מאות שחקני כדורגל צעירים שנשלחים על ידי הוריהם יותר בשביל חינוך לספורט ולאו דווקא רק כדורגל , אתה לא חושב שהגזמת? אני קורא לך לחזור בך מדבריך המעליבים , גם להתנצל בפני שוערי המלונות ברשת "דן" וגם בפני שוער הכדורגל יותם זיגדון".

 

היום בשעות אחר הצהריים, הגיע מכתב ההתנצלות לידי חבר מועצת העיר, אביב איטח, בתיווכו של עו"ד אלדד אהרוני,בו שלמה שרף חזר בו מדבריו ואף התנצל בפני שוערי מלונות דן, ושוערה של מכבי שעריים, יותם זיגדון: "במהלך שעות השידור הארוכות והלחוצות התבטאתי שלא כראוי כנגד שוער מכבי שעריים, יותם זיגדון. אין לי דבר כנגד שומרים במלון דן או עבור כל מלון אחר,גדלתי וחונכתי על הערך שכל עבודה מכבדת את בעליה ועל כן אני רוצה לחזור בי מאמירה זו".

 

שלמה שרף: "צר לי אם אמירתי פגעה בו או במישהו מאוהדי שעריים". (צילום: אלי ראול)

 

לגבי אמירתו כנגד שוערה של מכבי שעריים, יותם זיגדון, התנצל: "אינני מכיר אותו באופן אישי, וצר לי אם אמירתי פגעה בו או במישהו מאוהדי שעריים. אין לי אלא לאחל באופן אישי ליותם זיגדון, למכבי שעריים, ולקהל הססגוני הגדול שלה הצלחה רבה בהמשך הדרך"  

הוסף תגובה
תגובות