סיכום מחזור ליגה א' צפון: טבריה בעטה בדלי

חניכיו של מוריס אוזן הפסידו לצור שלום שסיפקה את הפתעת היום. הפועל הרצליה גברה 0:1 על בית שאן ואותתה לליגה שהיא עדיין פה. מגדל העמק שוב הציגה יכולת חלשה מול אחווה עראבה וסיימה בתיקו. אסי גלבוע ממשיכה במסע ההתאוששות

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 31-01-2014
  • 16:11

ליגה א' צפון היא צמודה מאי פעם, לאחר שתי המעידות של הפועל כפר סבא, שתפגוש מחר את גבעת אולגה, קבוצות הליגה צימצמו פערים ואם לשפוט על פי תוצאות היום, לכפר סבא בהחלט יש ממה לחשוש, אולי לא מטבריה, אבל בהחלט מהרצליה שחזרה לעניינים ובגדול.

 

הפועל הרצליה הצליחה לשוב למסלול הניצחונות כשגברה על הפועל בית שאן בביתה 0:1 משער של עומרי נקדאי בדקה העשירית. בית שאן הגיעה ללא מספק שחקני הרכב משמעותיים ובכל זאת הצליחה לסכן את שערה של הרצליה, אך עידו לוי היה שם פעם אחר פעם ומנע משחקניו של קלוד דהן להשוות. החלוץ עומר בוארון אמר בסיום: "ידענו שאנחנו באים למשחק קשה מול קבוצה טובה. זה היה  משחק של להיות או לחדול. באנו מוכנים ודורכים בזכות טל וניצחנו את המשחק כמו גברים. בעזרת השם נחזור למסלול הניצחונות". חלוצה של בית שאן, מוטי אוחיון אמר: "היה משחק טוב וקצבי, הרצליה קבוצה מצויינת ואנחנו היום שיחקנו מצוין רק חוסר מזל מנע שיויון".

 

שחקני הרצליה חוגגים. ניצחו בצדק

 

טל בניה היום. ניהול משחק ברמה גבוהה 

 

מי שממשיכה להידרדר את בית"ר נהריה של תומר אסולין, שמעכשיו תתחיל להתמקד בקרבות התחתית, זאת לאחר פתיחה מדהימה של העונה. אם עד עכשיו היה מי שחשב שהקבוצה תצליח לשחזר את היכולת שלה, הרי שלאחר ה-0:3 שהיא ספגה היום בביתה מקריית אתא, אין לאיש ספק, נהריה תהיה קבוצת תחתית השנה. מי היה מאמין. לאחתא כבשו גל דגניש צמד (18 ו-85) ורגאב חליל (57).

 

קלוד דהן אובד עצות היום. קבוצתו הגיעה בהרכב חסר

 

את הפתעה היום סיפקה מכבי צור שלום, כשגברה בביתה 0:2 על עירוני טבריה החזקה. טל מחלוף מטבריה הורחק בשלהי המחצית הראשונה, אך שגיא סבג החטיא את הפנדל שמכלוף גרם לו. למרות זאת, צור שלום, שאיש לא נתן לה סיכוי מול חניכיו של מוריס אוזן, הצליחה לשמור על קור רוח וניצחה לבסוף 0:2 משני שערים מאוחרים של ניסן רביבו (80 ו-82).

 

מוריס אוזן. קבוצתו נעצרה (צילום: עמוס קלס)

 

מי שהמשיכה במסע ההתאוששות שלה ואותתה לליגה היא אסי גלבוע המתחדשת, שפירקה 0:4 את הפועל דליית אל כרמל, שזקוקה נואשות לנקודות. גל אלקנתי העלה את החבר'ה מהתענכים ליתרון כבר לאחד שתי דקות, אביב דדו כבש את השני בדקה ה-21 ואבי מלכה הפך את המשחק לגארבג' טיים כשהוסיף את השלישי בדקה ה-35, שערו ה-15 של החלוץ הטוב ביותר בליגה. שלומי אלבז (74) חתם את תוצאת המשחק. אחד ממשתתפי החגיגה, אביב דדו, אמר בסיום: "זה ניצחון במגרש קשה, זו קבוצה לא קלה. אני שמח על הניצחון ומקווה שנמשיך בדרך הזו". אושר זיתון סיכם מהצד המפסיד: "אנחנו נישאר בליגה". אבי מלכה אמר: "אני שמח מאוד שחיברנו 3 ניצחונות רצופים אנחנו במגמת עליה ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת. אנחנו שואפים להגיע לפליאוף העליון ומתקדמים ממשחק למשחק".

 

אבי מלכה. שער 15 לחלוץ הטוב בליגה לכל הדעות (צילום: לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק של רפי בוסקילה לא מצליחה להתאושש והיום סיימה ב-1:1 מבזה מול אחווה עראבה האחרונה. נכון שקבוצתו של עבד רבאח כבר מזמן לא נמושת הליגה, אך מגדל העמק על שלל כוכביה הייתה צריכה לנצח כאן בקלילות, ולא עשתה זאת. לאחר 70 דקות משמימות כבש לידור כהן את השער הראשון של המארח והקפיץ את הספסל לשמיים, אך מוסא שעאבן הנפלא השווה את התוצאה דקה לתום הזמן החוקי ושלח את רפי בוסקילה לעשות חושבים. שוער מגדל העמק, אבי עמוס, אמר בסיום: "משחק טוב שלנו שלא ניצלו את המצבים ובסוף ספגנו גול מעירבוביה. חבל מאוד, איבדנו 2 נקודות יקרות, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

 

שחקני עראבה חוגגים עם מוסא שעבאן. שער דרמטי (צילום: לילך וייס)

 

במשחק נוסף נפרדו מכבי כפר קנא ומכבי דליית אל כרמל גם הן ב-1:1, במשחק רווי מצבים ליד שני השערים. מכבי דלייה רצתה להמשיך ולהידבק לצמרת, אך לכפר קנא היו תוכניות אחרות. רונן פלאח העלה את דלייה ליתרון בשער נהדר בדקה ה-55, אך 20 דקות מאוחר יותר מוחמד אבו ריא השווה ל-1:1 וחילץ נקודה יקרה לכפר קנא. דלייה תתמקד במשחק הבא.

הוסף תגובה
תגובות